حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل قطعی سیگنال برطرف شد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | پیام رسان

دو روز پیش شاهد قطع شدن سیگنال به دلیل هجوم کاربران به آن بودیم. در این بین خیلی ها در دریافت کد تایید سیگنال هم مشکل داشتند. به تازگی اما این پیام رسان رسما تایید کرده که مشکل قطعی سیگنال برطرف شد.

برطرف شدن مشکل قطعی سیگنال

برطرف شدن مشکل قطعی سیگنال

برطرف شدن مشکل قطعی سیگنال

همانطور که در توییت بالا می بینید، این پیام رسان به صورت رسمی توییت کرده است که آن ها ظرفیت خود افزایش داده اند. ترجمه توییت بالا عبارت است از:

سیگنال برگشت! مانند یک تازه واردی که از دوره آموزش استفاده می کن، ما از دیروز چیزهای زیادی آموخته ایم – و این کار را با هم انجام داده ایم. با تشکر از میلیون ها کاربر جدید سیگنال در سراسر جهان برای صبر شما. ظرفیت شما برای درک این موضوع، در حالی که ما مشغول افزایش ظرفیت بودیم؛ الهام بخش ما بود.

هر چند مشخصا سیگنال ضعف هایی دارد و حتی قابل مقایسه با تلگرام نیست اما انتقال از واتس اپ به سیگنال حداقل برای کاربر ایرانی که واتس اپ را بیشتر به دلیل فیلتر نبودنش استفاده می کرد، گزینه خوبی است.

هر چند حذف سیگنال از مراجع دانلود ایرانی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه خود یک سیگنال برای احتمال فیلترشدن آن است اما مادامی که چنین اتفاقی نیفتاده است، می توان از آن استفاده کرد.

همچنین می دانیم که واتس اپ عقب نشینی کرد و مهلت توافق اجباری با شرایط جدید خود را به ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ عقب انداخت.

در حال حاضر سیگنال برای شما در دسترس است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

الان اوکی هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)