حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حذف سیگنال از مراجع دانلود ایرانی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه

کاربران در سراسر دنیا پس از اطلاعیه جدید واتس اپ به فکر کوچ از این سرویس افتاده اند. توصیه اول تلگرام است اما چون تلگرام در ایران فیلتر است، سیگنال هم جایگزین خوبی است. به تازگی اما شاهد حذف سیگنال از مراجع دانلود ایرانی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه هستیم. این حتی به یک گام پیش از فیلترینگ Signal هم ترجمه می شود.

حذف سیگنال از مراجع دانلود ایرانی

در حالی که دغدغه دیگر کاربران در سراسر دنیا می تواند قطع شدن سیگنال به دلیل هجوم کاربران به آن باشد، ما در ایران هر لحظه باید منتظر احتمال فیلترینگ آن باشیم. جالب اینکه در اختلال دیروز خیلی از کاربران بدون اینکه احتمال اختلال در سیگنال را مد نظر داشته باشند، ابتدا تصور کردند این سرویس در ایران فیلتر شده است!

اگر برای دانلود Signal به فروشگاه های نرم افزاری ایرانی یا وب سایت های دانلودی بروید، یا وقتی که جستجو می کنید آن را پیدا نخواهید کرد و یا اگر به صفحه دانلود وب سایتی وارد شوید، با پیام های مشابه زیر رو به رو خواهید شد:

بله، آنطور که مشخص است کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه تصمیم گرفته است که در مرحله اول سیگنال فعلا برای دانلود و به راحتی در دسترس نباشد. هیچ بعید نیست که با گسترش جامعه کاربری آن در ایران شاهد فیلترینگ آن هم باشیم.

حال کاربران ایرانی باید بمانند بین استفاده از واتس اپ و نگرانی اشتراک اطلاعات آنها با فیس بوک یا احتمال فیلترینگ Signal که با این شرایط اصلا بعید نیست!

نظر شما درباره این شرایط جدید چیست؟ چه پیام رسانی را شما انتخاب می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yousef.komando

کار گروه مصادق مجرمانه امروز فردا مونده بگین اینترنت فیلتر شه بریم سراغ رومینگ

mostafa3

اینا از طریق واتس اپ بهتر میشه ملت رو کنترل کرد
ولی سیگنال نمیشه احساس خطر کردن

Mahdi

من که از اولم از واتساپ استفاده نکردم

ali karimi

سلام خیلی ببخشیدا، ولی این کارگروه مصادیق مجرمانه چیه، اصلا اینا کین، با چه فکری مثلا اینمارو انجام میدن، متلا میریم یه بازی دانلود کنی لینکش نیستشو مسبینی نوشته به دستور این کار گروه لینک داتلود برداشته شده حالا خدا میدونه تو این بازی چی دیدن، یا مثلا این برنامه سیگنال خدا میدونه چیه ایندبرنامهدبه ضرر خودشون یا بزرگان عزبزما هستش که اینم دارن بلایی سرش میارن، ای خدا دردمونو به کی بگیم که واقعا بفهمه و بتونه کاری انحام بده، اونم که خدارو شکر هیچکس نباشه

Milad7

والا من تا حالا از استورهای ایرانی چیزی دانلود نکردم 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)