حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سیستم حمایت مالی برنامه Signal امکان حمایت مستقیم از این نرم افزار را ارائه می کند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شبکه‌های اجتماعی

سیگنال همانند تلگرام یکی از شبکات اجتماعی شناخته شده و البته معتبر و مطمئن است که با تکیه بر حفظ حریم خصوصی کاربران، توسعه یافته است. نام این اپلیکیشن پس از رسوایی‌های اخیر واتس‌اپ و فیسبوک، بسیار بیشتر از گذشته به چشم می‌آید. حالا به تازگی اخباری شنیده می‌شود مبنی بر اینکه سیستم حمایت مالی برنامه Signal امکان حمایت مستقیم از این نرم‌افزار را ارائه می‌کند. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

سیستم حمایت مالی برنامه Signal؛ حمایت از این شبکه اجتماعی برای رشد سریع‌تر

وب‌سایت XDA-Developers گزارش داده است شبکه اجتماعی سیگنال که با تمرکز بر حفظ حریم خصوصی کاربران توسعه یافته است، اکنون به یک روش جدید مجهز شده است که کاربران می‌توانند از آن پشتیبانی مالی کنند. اکنون می‌توانید در صورت تمایل، نحوه حمایت از توسعه‌دهندگان سیگنال از طریق کمک‌های مالی را انتخاب کنید.

محبوبیت سیگنال در ابتدای سال جاری به سرعت افزایش یافت. یک تغییر سیاست بحث برانگیز واتس‌اپ باعث شد بسیاری از افراد به یک پلتفرم پیام رسانی بهتر و مطمئن‌تر روی آورند. اکنون، این برنامه در حال دریافت یک ویژگی جدید برای کسب درآمد است. سیگنال برخلاف برنامه‌های پیام‌ رسان رقیب خود، کاملا به کمک‌های مالی کاربران خود متکی است. این پیام‌ رسان محبوب داده‌ها را به تبلیغ‌کنندگان نمی‌فروشد، زیرا اصلا داده‌هایی ندارد که بتواند به تبلیغ‌کنندگان بفروشد. با سیستم جدید حمایت مالی این برنامه، کاربرانی که مایل به پشتیبانی از این پیام رسان هستند، می‌توانند به راحتی با کمک‌های مالی خود، این کار را انجام دهند.

ایلان ماسک : سیگنال را نصب کنید

پیام رسان سیگنال | Signal می تواند جایگزین واتس اپ باشد؟

اکنون، کاربران می‌توانند با کمک مبلغ ناچیزی به صورت ماهانه، یا انجام کمک‌های فعال و غیرفعال برای پشتیبانی از برنامه، به حامی مالی این برنامه تبدیل شوند. در حال حاضر، سه سطح وجود دارد که می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید: 5 دلار، 10 دلار و 20 دلار. نکته جالب این است که این اشتراک تنها در صورتی تمدید می‌شود که در طول ماه به برنامه دسترسی داشته باشید و از آن استفاده کنید.

اگر به دلایلی این برنامه را حذف کنید یا استفاده از آن را متوقف کنید، سیگنال پس از چرخه بعدی به طور خودکار اشتراک شما را لغو می‌کند. اگر اصولا سیستم حق اشتراک مختلفی  به این شکل وجود داشته باشد، معمولا به این روش اجرا نمی‌شوند. سیگنال این سیستم را ساخته است تا بتواند الگوی تاریک اشتراک‌های قدیمی را فراموش کنید. اما همچنان از شما کمک می‌طلبد و شما می‌توانید در صورت عدم تمایل، کمک خود را بدون هیچ مشکلی متوقف کنید.

بزرگترین ضعف سیگنال چیست؟

اگر می‌خواهید کمک مالی کنید، می‌توانید این کار را با استفاده از Apple Pay و Google Pay انجام دهید. این شرکت در حال حاضر بر روی اضافه کردن روش‌های پرداخت بیشتر در آینده کار می‌کند. وقتی کمک مالی می‌کنید، نشانی دریافت می‌کنید که می‌توانید در نمایه خود آن را نمایش دهید. علاوه بر این، کل این فرآیند برای حفظ حریم خصوصی شما طراحی شده است و سیگنال اطلاعات پرداخت شما را با حساب سیگنال شما مرتبط نمی‌کند.

سیستم حمایت مالی برنامه Signal

سیستم پرداخت از طرح اعتبار ناشناس که Signal با گروه های خصوصی خود معرفی می‌کند استفاده کرده است. پرداخت‌ها به گونه‌ای پردازش می‌شوند که سرور بتواند اعتبار مشتری را در مجموعه افرادی که کمک مالی کرده‌اند تأیید کند، اما به‌طور کلی، مشخص نیست که کاربر چه مقدار پرداختی را انجام داده است. این ویژگی اکنون با آخرین آپدیت سیگنال در اندروید و iOS در دسترس است.

محبوبیت سیگنال پس از رسوایی واتس‌اپ در  زمینه حریم خصوصی افزایش یافت

در ژانویه سال جاری، وضعیت عجیبی در واتس‌اپ رخ داد. زیرا شاهد مجموعه‌ای از تغییرات جدید در سیاست حفظ حریم خصوصی کاربران این پلتفرم بودیم. این موارد باعث شد بسیاری از مردم قید استفاده از آن را بزنند و به سمت سیگنال کوچ کنند. برنامه واتس‌اپ خط‌ مشی خاصی داشت که به طور ضمنی این را بیان می‌کرد که به کاربران نیاز دارد. زیرا می‌خواهد داده‌های آن‌ها را با مشاغل و کسب و کارهای دیگر به اشتراک بگذارد.

واتس اپ در خطر است : رشد سریع سیگنال

اگرچه واتس‌اپ بعدا توضیح داد که این سیاست فقط هنگام چت کردن با حساب تجاری این برنامه اعمال می‌شود، اما کاربران دیگر به این برنامه اعتمادی نداشتند. پس از آن، صدها و هزاران کاربر واتس‌اپ شروع به کنار گذاشتن این برنامه پیام‌ رسان متعلق به فیس‌بوک (که اکنون متا نام دارد) کردند. سپس به برنامه‌ای با محوریت حریم خصوصی مانند سیگنال یا تلگرام روی آوردند. زیرا می‌خواستند در یک برنامه چت که حریم خصوصی آن‌ها را حفظ می‌کند، ایمن باشند. در نتیجه، چندین روز سرورهای سیگنال به دلیل تعداد زیاد کاربرانی که به طور ناگهانی شروع به پیوستن به این سرویس کردند، از کار افتادند.

البته، توسعه دهندگان آن تلاش کردند تا به سرعت سیگنال را دوباره احیا کنند. زمانی که موج کوچ اولیه کاربران کاهش یافت، برنامه دوباره در دسترس قرار گرفت. علاوه بر این، در حالی که همچنان تمرکز اصلی خود را بر حفظ حریم خصوصی حفظ کرده بود، شروع به ارائه بسیاری از ویژگی‌های مفید و جدید کرد.

اذعان دولت هند به سوء استفاده فیسبوک از داده های کاربران و فروش آن برای کسب درآمد

قطع شدن سیگنال به دلیل هجوم کاربران به آن

به گفته phonearena، برنامه چت سیگنال در حال حاضر تمام ویژگی‌های لازم برای یک پیام‌ رسان خوب را دارد. قابلیت تشکیل گروه، واکنش به پیام دیگران، تصاویر پس‌زمینه گفتگو، بخش درباره کاربر در پروفایل سیگنال و برچسب‌های متحرک از جمله ویژگی‌های جذاب و سرگرم‌کننده این پیام رسان نو ظهور است.

 

نظر شما کاربران ترنجی در این مورد چیست؟ آیا شما نیز قید استفاده از واتس‌اپ را زده‌اید و به سمت استفاده از سیگنال و تلگرام رفته‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان