حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بزرگترین ضعف سیگنال چیست؟

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | اختصاصی ترنجی، پیام رسان

ما در ترنجی با هم پیام رسان سیگنال را دیدیم و شناختیم. این پیام رسان ویژگی های متعددی دارد اما تا به حال به بزرگترین ضعفش فکر کرده اید؟ ما اینجا می خواهیم بزرگترین ضعف سیگنال را به شما بگوییم.

بزرگترین ضعف سیگنال

با داستان حریم خصوصی جدید واتس اپ خیلی از کاربران به فکر خداحافظی با پیام رسان تحت تملک فیس بوک افتاده اند. جوابیه واتس اپ خیلی قانع کننده نبود اما همچنان ما می دانیم که اطلاعات شخصی ما در خطر نیست. خطر اصلی انباشت اطلاعات نزد فیس بوک، ایجاد بستر امکان به وجود آمدن فضای ضدرقابتی و تجاوز به حریم خصوصی ماست. به همین دلیل پاک کردن واتس اپ بیش از هر چیزی یک مسئولیت اجتماعی به شمار می رود تا این منفعت فقط شخصی.

سیگنال با وجود برتری هایی مثل ویژگی تماس صوتی و تصویری در نسخه دسکتاپ یا فعال ماندن نسخه دسکتاپ حتی زمانی که موبایل شما به اینترنت وصل نیست (برخلاف واتس اپ) اما یک ایراد بزرگ دارد. ایراد بزرگ Signal را می توان عدم داشتن بک آپ آنلاین دانست.

 


 

هر چند شاید این پیام رسان چنین سیاستی را بیشتر در بحث امنیت دخیل بداند اما رفتار وسواس گونه آن در بحث امنیتی می تواند اذیت کننده باشد. شما برای بک آپ گرفتن در سیگنال باید روی حافظه داخلی موبایل خود حساب بازکنید. همچنین یک رمز ۳۰ رقمی رو هم باید یادداشت کنید تا برای بازگرداندن بک آپ استفاده کنید.

این شرایط را برای تعویض گوشی یا شرایط دیگر سخت می کند. هر چند که از نظر امنیتی می تواند جذاب باشد.

نظر شما چیست؟ شما از سیگنال استفاده می کنید؟ فکر می کنید خوبی ها و بدی های آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

این دیگه امنیت نیست اذیته😐😐

ARMTIN

آقای عطایی
شیاومی ابدیت نهایی A3 به صورت جهانی منتشر کرد و برای کاربران ایرانی هم در دسترس هست 🙂
comment image

Milad7

چه ضعف بزرگی!!!!!!!!!!!!!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)