حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اضافه شدن قابلیت VR به بازی Microsoft Flight Simulator در PC

Microsoft Flight Simulator یک تجربه فوق العاده گسترده است که به بازیکنان اجازه می دهد تا به روشی زیبا و کاوشگرانه در جهان بگردند. برای کسانی که می خواهند از این تجربه لذت بیشتر ببرند، نسخه VR آن را با PC باید تجربه کنند.

اطلاعات و نحوه دریافت نسخه VR بازی Microsoft Flight Simulator

بروز رسانی جدیدی برای بازی Microsoft Flight Simulator و برای بازیکنان رایانه در دسترس است که شامل پشتیبانی VR است. برای کسانی که دارای هدست های HTV Vive، Oculus و Windows Mixed Reality هستند، این تجربه در حال حاضر آماده استفاده است. برای کسانی که قبلاً این بازی را خریداری نکرده اند، می توانند با استفاده از Xbox Game Pass در رایانه به صورت رایگان آن را تجربه کنند.

عملکرد Microsoft Flight Simulator چگونه است؟

من شخصاً به دلایل شخصی خودم این بازی را بررسی نکرده ام، اما با مشاهده گیم پلی های این بازی می توان فهمید که این بازی همانند یک شاهکار می ماند. Brian Shea در بررسی این بازی چیزی به جز موارد مثبت درباره Flight Simulator ننوشت و گفت:

با داشتن فناوری بسیار چشمگیر در پشت، Flight Simulator می تواند قوی ترین مورد برای قدرت فناوری ابر Microsoft Azure Microsoft باشد. اگر این بازی واقعاً قادر به شبیه سازی کل کره زمین، همراه با آب و هوای زنده، عناصر پویا و شبیه سازی دقیق پرواز برای هر کسی که دارای اتصال اینترنت مناسب باشد، Microsoft Flight Simulator می تواند به عنوان یک شاهکار بیان شود.

منتظر نظرات شما هستیم!

ممنون از اینکه با خبر اضافه شدن قابلیت VR به بازی Microsoft Flight Simulator در PC همراه ترنجی بودید. شما می توانید سوالات، نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها با دیگران به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pooria

همین که بتونی این بازی رو رو سیستمت اجرا کنی هنر کردی از بس سنگینه 😂

Milad7

داخل ایران که در واقعیت دیگه جرا سوار شدن به هواپیما را نداریم خخخ

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
آرین کرمانی