حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اکسپریا ۱ مارک ۳ با مشخصات جدید و قیمت قدیم ارایه خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | سونی، شایعات

تقریبا ۱۰ ماه پیش بود که اکسریا ۱ مارک ۲ با تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ و نمایشگر 4K رسما معرفی شد. به نظر می رسد سونی می خواهد فرم فکتور و قیمت را حفظ کند اما مشخصاتش را ارتقا بدهد. در حقیقت اکسپریا ۱ مارک ۳ با مشخصات جدید و قیمت قدیم ارایه خواهد شد. البته این موضوع دور انتظاری نیست و Xperia 1 Mark III باید مشخصات به روزتری داشته باشد و قیمتش از ۱۲۰۰ یورویی که نسل قبل بود بالاتر نرود.

اکسپریا ۱ مارک ۳

یک کاربر توییتر به نام TheGalox_ (از طریق ITHome) مشخصات ادعایی تلفن هوشمند آینده Sony Xperia 1 III را فاش کرده است. اگر درست باشد، این باید نسل بعدی پرچمدار Xperia از سونی باشد که طبق استاندارد پیش برود. به هر حال، به نظر می رسد که ظاهرا همان قیمت قبلی را دارد.

اگر به یاد بیاورید، سونی قیمت عرضه Xperia 1 II را ماه پس از معرفی آن، اعلام کرد. قیمت آن در ایالات متحده حدود ۱۲۰۰ دلار بود. طبق گفته کاربر Xperia 1 III از یک صفحه نمایش 6.5 اینچی 4K OLED HDR بهره می برد. همین اندازه نشان می دهد که سونی با نسبت سینمایی 21:9 احتمالاً فرم فکتور را حفظ می کند.

در حالی که او چیزی در مورد رفرش ریت و شیشه محافظ صفحه نمایش نگفت اما می گوید که صفحه نمایش 15٪ روشن تر خواهد بود. مشخصا انتظار داریم که قلب آن به اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز خواهد شد. همزمان پشتیبانی از 5G را هم تایید می کند که دیگر موضوع خیلی جدیدی نیست.

علاوه بر این، گزارش شده است که دستگاه سنسور اثر انگشت جانبی را در کنار 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی از مدل قبلی را حفظ خواهد کرد. با این حال، سونی ممکن است جادوی لحظه آخر را بسازد و نسخه های دیگری را نیز ارائه کند، بنابراین منتظر خبرهای رسمی باشیم.

جدا از این، او می گوید این دستگاه همچنین دارای مقاومت IP65 / 68 در برابر آب و گرد و غبار خواهد بود. اما با نگاهی به Xperia 1 II ، به راحتی می توان گفت که حداقل دارای گواهی IP68 است. با این اوصاف، هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد دوربین و مشخصات دیگر وجود ندارد.

اخیراً گزارش شده است که سونی تولید Xperia 10 II Plus را لغو کرده و قصد دارد در آینده با تمام دستگاه های 5G کار خود را ادامه دهد. در همین زمینه همچنین شایعه شده است که در حال کار بر روی یک تلفن هوشمند کوچک با Snapdragon 775 و پشتیانی از 5G است که شاید اکسپریا ۱۰ مارک ۳ نام داشته باشد.

نظر شما چیست؟ منتظر پرچمدار ۲۰۲۱ سونی هستید؟ انتظارات شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

عالیه رزولوشن خداس 🤙😍

Mahdi

شک ندارم یکی از بهترین هاست

SHREK

خیلی هم خوب😉

Milad7

متاسفانه داخل ایران از وجود سونی موبایل محروم شدیم 🙁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)