حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سونی اکسپریا ۱۰ مارک ۲ پلاس با Snapdragon 720 کنسل شده است، تمرکز روی 5G

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | سونی

اگر به یاد داشته باشید ۸ ماه پیش بود که سونی اکسپریا ۱۰ مارک ۲ با نمایشگر اولد و اسنپدراگون ۶۶۵ رسما معرفی شد. پس از آن شایعاتی درباره سونی اکسپریا ۱۰ مارک ۲ پلاس با Snapdragon 720 شنیدیم اما این دستگاه هنوز ارایه نشده است. جدیدترین شایعات به ما می گوید که این پروژه کنسل شده و دلیل آن را می توان در تمرکز روی 5G دانست. همانطور که می دانید تراشه Snapodragon 720 از شبکه 5G پشتیبانی نمی کند.

سونی اکسپریا ۱۰ مارک ۲ پلاس

اکسپریا ۱۰ مارک ۲ به عنوان جانشین اکسپریا ۱۰ که مدل سال ۲۰۱۹ بود، ارایه شد. سال ۲۰۱۹ برای ما Xperia 10 Plus را نیز به ارمغان آورد و به طور طبیعی این  سوال را ایجاد می کند که اکسپریا ۱۰ مارک ۲ پلاس (Xperia 10 II Plus) کجاست؟ خوب، به نظر می رسد دستگاهی وجود ندارد زیرا سونی تلفن را لغو کرده است.

به گفته یک خبرچین چینی، سونی تصمیم گرفته است همه دستگاه های آتی (یا شاید بهتر باشد بگوییم اکثر دستگاه های آتی) را با پشتیبانی از 5G ارائه دهد. بنابراین Xperia 10 II Plus را که با Snapdragon 720 در حال توسعه بود، کنار گذاشته است. این تلفن قبلا در پایگاه داده EEC با شماره مدل XQ-AQ52 / 53 دیده شده است.

باید دید آیا سونی دستگاه جدیدی را با چیپست 5G جدید و نام محصول متفاوت به بازار می آورد یا خیر. هنوز متاسفانه اطلاعات در این زمینه کم است. به نظر شخصی من، سابقه سونی نشان می دهد که همکاری خوبی با مدیاتک داشته است و از اولین برندهای اندرویدی بود که با تراشه ساز تایوانی همکاری کرد. گوشی جدید 5G آن ها می تواند برای قیمت بهتر به تراشه های 5G دایمنسیتی مدیاتک مجهز شود. البته که تراشه های 5G کوالکام از جمله اسنپدراگون ۶۹۰ هم در دسترس هستند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید میان رده 5G سونی چه مشخصاتی داشته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

Yes its amazing

lovenokia

Mahdi
Yes ، yesterday

AŁɪ

سونی یه گوشی بالارده با چیپ دیمن ۸۲۰ یا اسنپ ۸۵۵ بزنه خیلی فروش می‌کنه ، ولی بنظر میاد سونی بخش موبایلشو میخواد از اینم محدود تر کنه.

SHREK

720🤮چه بهتر یه چیپ بهتر استفاده کنه.

Taha

استفاده نمیکنه

Milad7

کاش سیاست تولید و عرضه سونی موبایل تغییر میکرد واقعا حیفه….

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)