حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شاید هواوی پی ۵۰ پرو با اسنپدراگون ۸۷۵ ارایه شود

نوشته

3 سال قبل | 13 دیدگاه | شایعات، هواوی

تحریم های ایالات متحده همچنان تجارت تلفن های هوشمند هواوی را محدود می کند، تا آنجا که ممکن است در آستانه فروش زیر مجموعه Honor خود است. به عنوان مثال خدمات تلفن همراه Google یا (GMS) تلفنهای هوشمند Huawei و Honor ممنوع هستند، در حالی که ARM و TSMC همچنین از ارائه خدمات به Huawei برای تولید چیپست های HiSilicon خود منصرف شده اند. با این وجود، بالاخره به نظر می رسد که کورسوی امیدی وحود دارد. گفته می شود که شاید هواوی پی ۵۰ پرو با اسنپدراگون ۸۷۵ ارایه شود.

هواوی پی ۵۰ پرو

هواوی

هواوی

طبق گزارشی در رسانه های چینی، دولت ایالات متحده مجوز تجارت کوالکام را به کوالکام اعطا کرده است، همانطور که در حال حاضر به مایکروسافت و سامسونگ دیسپلی مجوز داده شده است. این خبر حتی بهتر است چون کوالکام ظرفیت کافی برای تأمین سریع تراشه های Huawei را دارد. هواوی قبلاً مبلغی معادل 1.8 میلیارد دلار برای پوشش هزینه های ثبت اختراع به کوالکام پرداخت کرده است.

زمان توافق نامه مجوز می تواند برای هواوی بسیار مهم باشد، زیرا در حال حاضر هیچ تأمین کننده تراشه ای برای گوشی های هوشمند Mate و سری P خود ندارد. اگر همکاری هوآوی و کوالکام به سرعت به ثمر بنشیند، در این صورت ممکن است حداقل P50 و P50 Pro در اوایل سال آینده با اسنپدراگون 875 یعنی تراشه رده بالای Qualcomm برای سال 2021، شاهد آن باشیم. با این وجود طرفداران هواوی باید با احتیاط خوش بین باشند تا زمانی که یکی از آنها این کار را انجام دهند.

البته که می دانیم کوالکام فقط می تواند تراشه 4G به هواوی بفروشد و این کمی شرایط را سخت می کند. ما هنوز نمی دانیم اسنپدراگون ۸۷۵ با مودم داخلی 5G ارایه می شود یا با مودم خارجی. البته منطقی است که این نسل دیگر مودم داخلی باشد و اگر اینطور باشد آیا نسخه 4G برای هواوی تولید خواهد شد یا مجوز استفاده از تراشه 5G صادر خواهد یا چه!

نظر شما چیست؟ فکر می کنید هواوی پی ۵۰ پرو با اسنپدراگون ۸۷۵ جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Demon

قطعا جذاب خواهد بود. حالا 4جی و 5 جی زیاد تو کشور ما فرقی نمیکنه ولی الان دیگه توقع ها سمت 5 جی. امان از تک قطبی بودن تکنولوژی.

Mahdi

فورجی یا فایوجی فرقی نداره بهترین پرچمدار میشه

persepolis

حریم های ایالات متحده همچنان تجارت تلفن های هوشمند هواوی را محدود می کند، تا آنجا که ممکن است در آستانه فروش زیر مجموعه Honor خود است.

تکذیب شد فروش انر.
خب چند روز پیش این خبر بود نظر دادم
یک باید تست های پردازنده بیرون بیاد
دو هزار سال هم ممکن نیست p 50 با اسنپ 875 بیرون بیاد
سه هواوی یا راهی میسازه یا راهی میرود(راه درست نه مثله مسئولان ما)

Demon

اگر هواوی محدود نمی شد به احتمال زیاد از سامسونگ رد شده بود.

Auroro

از لحاظ سخت افزاری مگه الان چیش از سامسونگ کمتره؟
تنها دوربینش دوربینای سامسونگو 5 بار شخم میزنه

Demon

کسی حرف سخت افزار نزد. من خودم محصولات هواوی رو به همه شرکتا ترجیح میدم.نبود سرویس های گوگل چه بخوای چه نخوای تاثیر میزاره. حالا میدونم میشه دور زد ولی بعضیا همینو علم کردن. محدود بودن در عرضه هم که هست.

Demon

حالا دنبال ما افتادی یقمونو بگیری. 😂باشه گزینه 4 درسته. 2درست نیست.

Demon

برای اینکه اشتباه برداشت نشه منظورم در فروش بود کاربر آگوئرو

Taha

آگوئرو😂😂

SHREK

سخت افزار که از S21 عقب. دوربین هم DXO توی اشغالی هر گوشی یه جا خوب عمل میکنه هیچ کدوم خوب مطلق نیستن بد مطلق هم نیستن GMS هم هست. به جز اون گوشی‌های هواوی عرضه گسترده ندارن! من الان نوا 7 یا 6 میخوام ولی نیست! این مشکلاتش اگر حل بشه که همش به تحریم بر میگرده هواوی قطعا جایگاه قبلیشو بدست میاره.

Alireza1995

فعلا که
وضعیت موجود داره برای هواوی درست میشه

این آمریکا خدایی چرا تحریم کرده که الان مجوز میده
آمریکا خودش باید تحریم های ایران رو بهش بنگره

Milad7

اگه بشه که عالیه 🙂

ali karimi

انشاله که مجوز ساخت چیپهای 5جی رو بده به اسنپ و بتونه واسه هوآوی بسازه، یا حداقل این بایدن اومدش تحریم‌هارو برداره بتونه هوآوی واسه خودش بازم همون چیپهای کایرین بسازه، ای جان بشه چه میشه،

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)