حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقایسه عمر باتری آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ با دیگر آیفون ها

نوشته

3 سال قبل | 17 دیدگاه | اپل، تست، تماشا کنید، عمر باتری

در ترنجی خواندیم که باتری آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ مساوی و برابر ۲۸۱۵ میلی آمپر است. این حجم باتری از سال قبل کمتر است. شاید برای شما سوال شود که عملکرد باتری این دستگاه ها در مقابل دیگر آیفون چطور خواهد بود؟ ما اینجا مقایسه عمر باتری آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ با دیگر آیفون ها را برای شما ارایه می کنیم، مقایسه ای که آیفون SE 2020 تا آیفون ۱۱ پرو مکس در آن حضور دارند.

عمر باتری آیفون ۱۲ پرو

در این تصویر که البته مقداری از نتیجه را هم اسپول می کند اما به خوبی مقایسه مشخصات این ۷ آیفون را با هم می بینیم. آیفون هایی از سال ۲۰۱۸ تا سال ۲۰۲۰ با تراشه، نمایشگر و باتری های مختلف که می خواهند بهترین عملکرد را ارایه کنند اما فقط یک برنده وجو دارد.

در این تست بررسی شده که سلامت باتری آیفون ها روی ۱۰۰ باشد. اما این آیفون ها چقدر با هم در عملکرد باتری متفاوتند؟ اجازه بدهید ویدیو را ببینیم:

 

همانطور که مشاهده کردید، آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس (که البته توقف تولید هم شده اند) عملکرد بهتری نسبت به آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو دارند، عملکردی خیلی بهتر. این در حالی است که در تست مذکور، دستگاه ها سیم کارت ندارند و تاثیر شبکه 5G روی تست بررسی نشده است. این یعنی که عملکرد در روزمره و شبکه 5G می تواند ضعیف تر باشد.

البته باید توجه داشته باشید که آیفون ۱۲ با حجم باتری کمتر و رزلوشن بالاتر نسبت به آیفون ۱۱ عملکرد بهتری ارایه می کند که قابل ستایش است اما همچنان بدون در نظر گرفتن 5G.

نظر شما چیست؟ عمر باتری کمتر آیفون های ۲۰۲۰ در خرید شما تاثیر خواهد گذاشت؟ شاید بهتر بود چنددهم میلی متری آیفون ضخیم تری داشتیم تا باتری بزرگتر، عمر باتری بهتر و حتی نمایشگر ۱۲۰ هرتز می داشتیم، اینطور نیست؟

اشتراک در
اطلاع از
17 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mb.Pcr

آیفون 12 از پارسال بیشتر دووم آورد
اگر چه برام مهم نبود که باتریش بده یا خوبه ولی farcryبیچاره داشت درست میگفت
ولی خب آیفون 12 پرو از 11 پرو کمتر بود

mehrdad_ma

اولا آیفون ۱۱ پنل ips داره نباید با آیفون ۱۲ مقایسه بشه
۱۲ پرو مکس هم اینجا نیست که با ۱۱ پرو مکس مقایسه بشه

فقط تست آیفون ۱۱ پرو و ۱۲ پرو مهمه که هردو پنل oled دارن و رزولوشن برابر که عملکرد آیفون ۱۱ پرو بهتره
هنوزم بنچمارک های آیفون ۱۲ نیامده ( به قول دوستان اپل فن ) نسبت به نسل قبل مقایسه بشه پردازنده رو هم محدود کرده یا نه

Farcry

الان اکثر اینسایدر های معروف آیفون ۱۲ بهشون رسیده و دارن ویدیو تست و بررسی گوشی رو میگیرن. https://www.youtube.com/watch?v=VQaXo9wS-ew همونطور که گفتم اون امتیاز ۳۴۰۰ بخش چند هسته ای گیگ بنچ آیفون ۱۲ درو غیر رسمی بود.الان توی این مقایسه آیفون ۱۲ پرو ۱۶۸۰ تک هسته ای و ۴۱۰۰ چند هسته ای گرفته که نشون میده A14 با اختلاف از همه پردازنده ها همچون کرین ۹۰۰۰ بهتره (کرین ۹۰۰۰ ۳۷۰۰ چند هسته ای و ۱۰۲۰ تک هسته ای گرفته)

Farcry

https://www.youtube.com/watch?v=VQaXo9wS-ew این یه مقایسه دیگه بین آیفون ۱۱ و ۱۲ پرو توی تست گیگ بنچ و آنتوتو.مقایسه نتیجه گیگ بنچ در دقیقه ۱۳:۴۸ و مقایسه آنتوتو در دقیقه ۱۶:۹ صورت گرفته.فقط قیافه اون داشنمند هایی که میگفتن A14 توی چند هسته ای ضعیفتر از A13 عمل میکنه و یا میگفتن اختلاف کمی دارن الان جالب میشه.آیفون ۱۱ پرو مکس روی ۶۵۰ هزار احتمالا امتیاز بیاره

Mahdi

من بازم اعتمادی به این تست های بنچمارک ندارم و میگم a14 با اختلاف بهترین پردازنده ساله قبلا هم گفتم

Mahdi

چرا ۱۱ نباید با ۱۲ مقایسه بشه؟ خب تغییر از ips به oled خودش یه پیشرفت عالیه

Mahdi

البته من از اینکه باتری با حجم کمتر گذاشته ایراد میگیرم مخصوصا که فایوجی بهش اضافه شده

mostafa3

چقدر بد
دیگه اپل شده غیر قابل تحمل

S AH

چی بگم والا شما به امتیاز باتری پرچمدارای ببزرگ در ۶۰ هرتز نگاه کنید

Auroro

فکرشو بکن اپل باتری 5500 میلی امپری بذاره

پنج ماه باتری نگه میداره

mehrdad_ma

۴۰۰۰ گذاشت یه روز دوام داشت
اندرویدیها پرچمدارنش هنوز ۵۰۰۰ ندارن

Dr.Nazer

قرار بود چیپست فوق بهینه‌ی ای ۱۴ بایونیک افزایش سایز و رزولوشن نمایشگرها و ظرفیت باتری کمتر رو جبران کنه‌، چی‌شد؟!
شد مث قضیه‌ آیفون اس‌ای که گفتن باتری ۱۸۲۱ میلی‌آمپری مشکلی نداره و به خاطر ای ۱۳ بایونیک عمر باتریش عالیه‌، آخر هم شد دقیقاً مثل آیفون ۸ و آیفون ۷ و حتی گاهاً ضعیف‌تر!

Farcry

https://www.youtube.com/watch?v=VQaXo9wS-ew این یه مقایسه دیگه بین آیفون ۱۱ و ۱۲ پرو توی تست گیگ بنچ و آنتوتو.مقایسه نتیجه گیگ بنچ در دقیقه ۱۳:۴۸ و مقایسه آنتوتو در دقیقه ۱۶:۹ صورت گرفته.فقط قیافه اون داشنمند هایی که میگفتن A14 توی چند هسته ای ضعیفتر از A13 عمل میکنه و یا میگفتن اختلاف کمی دارن الان جالب میشه.آیفون ۱۱ پرو مکس روی ۶۵۰ هزار احتمالا امتیاز بیاره

SHREK

با 5G میشه گفت که… 😅 🎇 🔋🔌

Mahdi

پردازنده a14 بهترینه ولی ایرادات سری۱۲ آیفونا کم نیست
باتری ضعیفتر ، صفحه ۶۰هرتز ، نبود شارژر و هندزفری

Mahdi

و مودم ایکس۵۵

Milad7

که اینطور….

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)