حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باتری آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ مساوی و برابر ۲۸۱۵ میلی آمپر است

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | اپل

ابتدا ۵ روز پیش بود که حجم باتری آیفون ۱۲ مینی و آیفون ۱۲ مشخص شد. همچنین دیروز خواندیم که باتری آیفون ۱۲ پرو مکس ۷ درصد کوچکتر از آیفون ۱۱ پرو مکس است. حالا اما مشخص شده است که باتری آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ مساوی و برابر ۲۸۱۵ میلی آمپر است.

باتری آیفون ۱۲ پرو

یک ویدیوی جدید از کالبدشکافی تایید کرده است که هر دو آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو با همان باتری ۲۸۱۵ میلی آمپر ساعتی کار می کنند.

اگرچه هر دو مدل به طور رسمی از فردا جمعه ۲ آبان آغاز به کار می کنند، چند روز قبل از آن فیلم های کالبدشکافی در رسانه های اجتماعی چین در حال پخش است. این ویدیو کالبدشکافی آیفون ۱۲ قبلا تأیید کرده اند که آیفون ۱۲ دارای یک موتور Taptic کوچکتر و یک مودم Qualcomm X55 است.

اکنون آخرین کالبدشکافی با یک ویدیوی چینی زبان جدید که روز پنجشنبه به یوتیوب ارسال شده است، تایید می کند که ظرفیت باتری دو مدل عرضه شده در روز جمعه یکسان است.

 

طبق این ویدئو، هر دو مدل ۶.۱ اینچی باتری مشابه ۲۸۱۵ میلی آمپر ساعتی دارند. این توضیح می دهد که چرا هر دو مدل تخمین عمر باتری یکسان را طبق مشخصات اپل ارائه می دهند.

در اوایل ماه اکتبر، پرونده های نظارتی برزیل تایید کردند که آیفون ۱۲ دارای یک باتری ۲۸۱۵ میلی آمپری و آیفون ۱۲ مینی کوچکتر دارای یک باتری ۲۲۲۷ میلی آمپری است. روز چهارشنبه، یک پرونده تنظیم قانونی دیگر در چین نشان داد که آیفون ۱۲ پرو مکس دارای یک باتری ۳۶۸۷ میلی آمپری است.

از آنجا که اپل به طور رسمی مشخصات حجم باتری را برای آیفون خود ذکر نمی کند، با این فیلم اولین باری است که کاربران تصویر کاملی از ظرفیت باتری آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو دارند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که منطقی است؟ به نظر خیلی غیرمنطقی نیست.

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
OnePlus_Fan

باید از اپل پرسید:
زیاد نیست؟

نویسنده آزمایشی

از نظر من خیلی زیاده
۲۸۱۵😐😐
بزرگترین باطری جهان با بهترین بهینه سازی

Mahdi

نه کم هم هست

OnePlus_Fan

کمیت اهمیت نداره
اصل کار کیفیته

pooria

اخه بدبختی خبرش اومده بود برا کاهش هزینه های 5g اپل کیفیت باتری رو میخواد کم کنه 😑

AŁɪ

فکر نکنم خبرهای آیفون بدرد ما بخوره 99 درصد کاربران حتی فکر خریدشو نمیکنن.
حداقل از هواوی و شیا 50 درصد افراد حداقل فکر خریدشو دارن 😆

Milad7

فکر کنم ایفون های سری 12 توی تست باتری خراب بکنن!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)