حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت iOS 14 همراه با آپدیت iPadOS 14 و WatchOS 7 تاریخ ۲۶ شهریور ارایه می شود

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت، اپل

بزرگترین سیستم عامل های بعدی اپل برای آیفون، آیپد، اپل واچ و اپل تی وی تقریبا آماده هستند. در رویداد امروز “Time Flies”، این شرکت اعلام کرد که iOS 14 و iPadOS 14 ، همراه با آخرین به روزرسانی های watchOS و tvOS ، از چهارشنبه ۲۶ شهریور ارایه می شوند. بله بالاخره آپدیت iOS 14 همراه با آپدیت iPadOS 14 و WatchOS 7 تاریخ ۲۶ شهریور ارایه می شود.

آپدیت iOS 14

طراحی جدید سیری در iOS 14

طراحی جدید سیری در iOS 14

پس از رویداد امروز، توسعه دهندگان برنامه هنوز نسخه کامل تکمیل شده این به روزرسانی ها را دریافت نکرده اند، بنابراین به نظر می رسد برنامه انتشار آپدیت نرم افزاری اپل عجیب و غریب است. اما سلام! ویژگی های جدید در حال آمدن است.

سیستم عامل اپل iOS 14 رسما معرفی شد: ویجت ها، تصویر در تصویر و Home Screen جدید

سیستم عامل iOS 14 برای اولین بار ویجت ها را به صفحه اصلی آیفون می آورد، همه برنامه های شما را در یک کتابخانه برنامه جدید جمع می کند و حالت تصویر در تصویر را اضافه می کند (که قبلاً در iPad ها موجود بود). همچنین یک برنامه ترجمه جدید وجود دارد.

سیستم عامل iPadOS 14 اپل رسما معرفی شد

سیستم عامل iPadOS 14 به شما اجازه نمی دهد ابزارک ها را در هر مکانی که می خواهید روی صفحه اصلی قرار دهید ، اما براساس آنچه می توانید با Apple Pencil انجام دهید، ساخته می شود.

ویژگی جدید Scribble در iPadOS 14 به شما امکان می دهد “در هر قسمت متنی در iPadOS با دست بنویسید و کلمات شما به طور خودکار به متن تبدیل می شوند.” علاوه بر این، بیشتر برنامه های بومی اپل برای استفاده از صفحه نمایش بزرگتر iPad ، ستون های فرعی و منوهای گسترده را اضافه می کنند.

هر دو به روزرسانی بهبودهای پیام ها (مانند مکالمه های پین شده ، ذکرها و پاسخ های درون صفحه ای) ، مسیرهای دوچرخه سواری در Maps ، اعلان های فشرده برای تماس های دریافتی ، موارد امنیتی ، برنامه موسیقی دوباره طراحی شده و موارد دیگر را به اشتراک می گذارند.

سیستم عامل WatchOS 7 با ویژگی پایش خواب رسما معرفی شد

آپدیت سیستم عامل WatchOS 7 نیز در راه است. آپدیت WatchOS 7 این پاییز امسال برای اپل واچ سری ۳ به این سو منتشر می شود، به این معنی که اپل از سری ۱ و سری ۲ پشتیبانی نمی شوند دیگر. برای پشتیبانی از watchOS 7 حداقل به آیفون 6S نیاز دارید یا به عبارتی در حال اجرا iOS 14 باید باشید.

شما منتظر این آپدیت ها هستید؟ از مزایای کاربر اپل بودن آپدیت یکپارچه و هماهنگ جهانی، آپدیت های طولانی و آپدیت های سریع است. البته باگ های اولین سری آپدیت ها را می توان نیمه تاریک ماه دانست!

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

من آپدیت کردم هنوز آنچنان باهاش کار نکردم ولی برداشتم اینه عملکرد کلی گوشی یه مقدار سریع تر و بهینه تر شده 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)