حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سیستم عامل WatchOS 7 با ویژگی پایش خواب رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

حقیقتا خیلی غریب بود که چرا اپل تا کنون ویژگی پایش خواب را نداشت اما به هر حال، امشب و در WWDC20 دیدیم سیستم عامل WatchOS 7 با ویژگی پایش خواب رسما معرفی شد. البته یک ویژگی جذاب دیگر هم اضافه شدن حالت رقص به ورزش های شماست!

سیستم عامل WatchOS 7

اپل امروز جدیدترین نسخه از سیستم عامل ساعت هوشمند خود یعنی watchOS 7 را در طی سخنرانی WWDC دیجیتالی خود معرفی کرد. این به روز رسانی همراه با برخی از موارد جدید اضافی مانند تغییر نام نرم افزار Activity به نام منطقی تر Fitness و اضافه شدن ردیابی خواب است.

آپدیت WatchOS 7 این پاییز امسال برای اپل واچ سری ۳ به این سو منتشر می شود، به این معنی که اپل از سری ۱ و سری ۲ پشتیبانی نمی شوند دیگر. برای پشتیبانی از watchOS 7 حداقل به آیفون 6S نیاز دارید یا به عبارتی در حال اجرا iOS 14 باید باشید.

ردیابی خواب شاید یکی از مهمترین ویژگی هایی باشد که اپل واچ برای اولین بار در سال ۲۰۱۵ معرفی شد مورد انتظار کاربران است. این ویژگی در ارزان ترین دستبندهای بازار هم وجود دارد اما اپل می گوید ویژگی ردیابی خواب بومی به شما امکان می دهد با استفاده از زنگ لرزش موجود اپل واچ، زنگ خواب و بیداری را تنظیم کنید.

یک حالت جدید Wind Down برای فعال کردن یک سری میانبرهای برنامه برای به تعویق انداختن اعلان ها ، تنظیم لیست پخش Apple Music، روشن کردن یک برنامه مراقبه مانند Calm و فعال کردن پیش تنظیم خانه های هوشمند از طریق برنامه Home به صورت همزمان با آیفون کار خواهد کرد. استفاده از اپل واچ به عنوان دستگاه ردیابی خواب به این معنی است که باید در طول روز آن را شارژ کنید، آه …!

سیستم عامل watchOS 7 همچنین به اصطلاح ویجت جدیدی را به همراه خواهد داشت که این عبارت اپل برای ویجت روی صفحه در Apple Watch است. اکنون، توسعه دهندگان قادر خواهند بود برای اولین بار ترکیبی از تجربه غنی تر – بیش از یک برنامه را برای اولین بار در یک واچ فیس مچی فعال کنند – را داشته باشند و کاربران بتوانند خودشان واچ فیس‌های دقیق تری را تنظیم کنند.

همچنین می توانید واچ فیس‌های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید، ویژگی جدیدی که اپل با نام Face Sharing نامیده است. این موارد به صورت واچ‌فیس‌های در فروشگاه برنامه Apple Watch یا به اشتراک گذاری بین افراد یا به عنوان لینک در سایتهای رسانه های اجتماعی در دسترس خواهد بود.

اپل می گوید watchOS جدید اکنون از مسیرهای دوچرخه سواری و پیگیری تناسب اندام برای تمرینات رقص پشتیبانی می کند. هر دو بخشی از فعالیت های گسترده تر برای ردیابی فعالیت هستند، زیرا اپل اکنون همه این ویژگی ها را در زیر برنامه جدید Fitness قرار داده و برند Activity را بازنشسته کرده است.

ویژگی جدیدی که برای همه گیری فعلی کرونایی طراحی شده است، سیستم تشخیص شستشوی دست است. این ویژگی می داند هنگامی که شما شروع به شستن دست های خود با استفاده از هر دو حرکت و صدا از جریان آب می کنید. این شمارش معکوس را به شما می دهد تا به شما بگوییم چه مدت شستشو باید مطابق با مدت زمان توصیه شده توسط مسئولان بهداشت باشد، در حالی که هر دو هشدار صوتی و هپتیک به شما اطلاع می دهند که چه موقع متوقف شوید.

نظر شما درباره سیستم عامل WatchOS 7 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)