حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بیش از ۹۰ درصد دارندگان آیفون، iOS ۱۴ را روی گوشی خود نصب کرده اند

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | iOS 14، آپدیت، اپل

حدود یک ماه قبل بود که برای شما نوشتیم سیستم عامل iOS ۱۴ روی ۸۰ درصد تمام آیفون ها نصب شده است. حال پس از گذشته فقط چند هفته، این عدد به مقدار خیره کننده ۹۰ درصد رسیده است که نشان از محبوبیت این نسخه از سیستم عامل اختصاصی اپل دارد.

محبوبیت iOS ۱۴

iOS ۱۴ اپل سال گذشته منتشر شد. اکنون و به فاصله هفت ماه از عرضه عمومی آن، این سیستم عامل در بیش از ۹۰ درصد از مدل های آیفون در حال اجرا می باشد. این رقم از آخرین تجزیه و تحلیل توسط یک شرکت تجاری آماری حاصل شده است. پیش از انتشار iOS ۱۵ در رویداد توسعه دهندگان اپل، WWDC 2021، سیستم عامل iOS ۱۴ بر روی اکثر دستگاه های اپل نصب شده است. برای یادآوری، 81 درصد از کل مدل های آیفون و ۷۵ درصد از آیپدهایی که در چهار سال گذشته فروخته شده اند، تا دسامبر سال گذشته، از iOS 14 و iPadOS استفاده می کردند. این تعداد در اواخر فوریه به 86 درصد افزایش یافت و اکنون و در ماه آوریل، این رقم به بیش از 90 درصد رسیده است.

محبوبیت iOS ۱۴

محبوبیت iOS ۱۴

Mixpanel، یک شرکت خدمات تجزیه و تحلیل آماری، داده هایی را به اشتراک گذاشته که می گوید iOS 14 اکنون سیستم عامل 90.44 درصد از گوشی های آیفون می باشد. این میزان از محبوبیت واقعا قابل احترام است، به ویژه که این سیستم عامل در سپتامبر سال گذشته برای عموم منتشر شده بود. علاوه بر این، داده ها نشان می دهد که 5.07 درصد کاربران کماکان در حال استفاده از iOS 13 هستند در حالی که 4.49 درصد نیز، هنوز از نسخه های قدیمی تر استفاده می کنند. این اطلاعات تا تاریخ 5 آوریل بروزرسانی شده اند.

آموزش تغییر آیکون نرم افزارها در iOS 14

از هم اکنون، اپل در حال آماده سازی عرضه iOS 14.5 می باشد که گفته می شد به کاربران این اجازه را می دهد که یک سرویس موسیقی پیش فرض برای Siri، غیر از Apple Music، انتخاب کنند. البته اپل توضیحی مبنی بر نادرست بودن این شایعه صادر کرده است چرا که iOS 14.5 برخلاف برنامه های ایمیل و مرورگر، برای انتخاب سرویس موسیقی پیش فرض، گزینه اختصاصی ندارد. همانطور که در آن زمان نیز گزارش شده بود، در دسترس نبودن این ویژگی احتمالاً بهانه ای است تا کاربران را ملزم به استفاده از سرویس Apple Music کند.

آپدیت iOS 14 تنها در یک هفته روی ۲۵٪ آیفون ها نصب شد

نظر شما چیست؟ آیا کاربر ۱۴ iOS یا iPadOS هستید؟ سرعت ارایه آپدیت و فراگیری آن را چگونه ارزیابی می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

خوب باید نصب کنن دیگه😂😂

Mr.A

مگه میتونن نصب نکنن اپل تا نصب نکنن ول نمیکنه که سرویس میکنه بزور میگه باس همین حالا نصب کنی😂

Milad7

ios خیلی عالیه منتهی مثل اندروید تنوع نداره یکم خسته کننده میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی