حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تراشه اسنپدراگون ۷۳۲ جی برای Poco X3 تایید شد

نوشته

3 سال قبل | 15 دیدگاه | پوکو

حتما به یاد دارید که ۲ روز پیش کوالکام اسنپدراگون ۷۳۲ جی رسما معرفی شد. همزمان با آن خواندیم که اولین گوشی با Snapdragon 732G احتمالا Poco X3 باشد. امشب رسما تایید شد که تراشه اسنپدراگون ۷۳۲ جی برای Poco X3 تایید شد. این تراشه جدید که البته با نسل قبلی تفاوت چشمگیری ندارد اما می تواند برای اولین گوشی جدید پوکو که شخصیت ویژه این برند را دارد، خبر خوبی باشد.

Poco X3

مدت هاست که اطلاعاتی در مورد تلفن هوشمند آینده POCO X3 دریافت می کنیم. سرانجام ، سازنده بیانیه ای صادر کرد و گفت این دستگاه به طور رسمی در ۱۷ شهریور ۹۹ عرضه می شود.

تاریخ معرفی Poco X3 NFC رسما ۱۷ شهریور ۹۹ اعلام شد

به طور رسمی اعلام شده است که POCO X3 اولین گوشی با پردازنده Snapdragon 732G را معرفی می کند. این جدیدترین تراشه میان رده کوالکام است. از دو هسته بزرگ و شش هسته کوچک تشکیل شده است. هسته بزرگ Kryo 470 است. فرکانس آن 2.3 گیگاهرتز است و فرکانس پردازنده هسته کوچک 1.8 گیگاهرتز است.

از آنجا که این چیپست پسوند G دارد و برای بازی بهینه تر است، ویژگی های Snapdragon Elite Gaming را به ارمغان می آورد. این شامل برخی از ویژگی های مفید مانند Qualcomm Game Jank Reducer ، Vulkan 1.1 Graphics Driver ، True HDR و برنامه های افزودنی ضد تقلب است. علاوه بر این، ما پردازنده سیگنال تصویر Spectra 350 را با پشتیبانی از ضبط فیلم 4K HDR داریم. از دیگر ویژگی های این تراشه می توان به نسل چهارم هوش مصنوعی Qualcomm ، Hexagon 688 DSP و Qualcomm Quick Charge 4+ اشاره کرد. اتصال توسط مودم Snapdragon X15 LTE با 3-CA و 4 × 4 MIMO در دو حامل تضمین می شود. همچنین از زیر سیستم Qualcomm FastConnect 6200 پشتیبانی می کند.

تراشه اسنپدراگون ۷۳۲ جی برای Poco X3

تراشه اسنپدراگون ۷۳۲ جی برای Poco X3

کوالکام می گوید:

تراشه Snapdragon 732G یک تجربه بازی قدرتمند، پیشرفته ترین سیستم عامل AI و عملکرد برتر را ارائه می دهد. ما خوشحالیم که با تلفن هوشمند جدید poco که توسط Snapdragon 732G پیشرفته در جهان طراحی شده است، با این شرکت کار می کنیم.

علاوه بر اطلاعاتی که با اولین گوشی اسنپدراگون 732G سر و کار داریم، رندر Xiaomi POCO X3 را نیز مشاهده کرده ایم. از آنجا می توان دریافت که Xiaomi POCO X3 از یک صفحه نمایش سوراخ دار استفاده می کند و دوربین جلو در وسط قرار دارد. دارای رزولوشن 20MP است. ماژول دوربین شبیه به بیسکوییت اورئو (!) در قسمت پشت از نظر شکل شبیه POCO F2 Pro است. اما چیدمان خاص این دو متفاوت است. همچنین، سنسور دوربین اصلی دارای وضوح 64MP است.

پوکو ایکس ۳ با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و شارژر ۳۳ واتی دیده شد

در مورد سایر ویژگی ها، Xiaomi POCO X3 از یک نمایشگر ۱۲۰ هرتز استفاده می کند و سرعت نمونه برداری لمسی 240 هرتز است. ظرفیت باتری کمتر از 4000mAh نیست. شایان ذکر است که POCO X3 تأکید ویژه ای بر پشتیبانی NFC دارد. و این تصادفی نیست. منظور ما این است که این گوشی به عنوان اولین گوشی هوشمند سری X با برند Poco با پشتیبانی NFC تبدیل خواهد شد.

نظر شما درباره این معرفی در پیش، چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

یه زمانی با همینا خوشحال میشدیم…
چه وضعیت بدیه… 🤦‍♂️

Taha

خودمونیما دارم فکر میکنم گوشی بدی هم نیست اگه باتریش ۵۱۰۰باشه

AŁɪ

شوخی که نمیکنی طاها 😶 با این پردازنده اشغالش 🤣

The MTest MT

توجه داشته باش این پوکو ایکس 3 هست نه ایکس 3 پرو.نسخه معمولی تو گوشی های شیائومی با پردازنده ضعیف تر همراهن معمولا مثل می 9تی و می 9تی پرو

Taha

اندکی امیدوارم کردی🤩

AŁɪ

چقدر مطمعن حرف میزنی 🤦

The MTest MT

مطمئن حرف نمی زنم با توجه به مدلایه دیگش میگم،شما داری مطمئن حرف می زنی که میگی پردازنده اش همینه و پرو نداره

AŁɪ

خب پردازنده اش همینه و قرار نیست به اسنپ ۸۶۵ ارتقا پیدا کنه😂
حاجی ما نگفتیم پرو در کار نیست شما با قاطعیت میگه پرو در کاره🤣
اصلا من راجب پرو حرفی زدم میگم پردازنده این اشغاله نه اون پرویی که وجود نداره فعلا

Taha

دارم دعا دعا میکنم که شایعه باشه پردازندش اینه.
علی فکر کن روش دیمن۸۲۰ یا ۷۶۸جی سوار باشه و شیائومی میخواد سورپرایز کنه کاربراشو

AŁɪ

فکر کن یه درصد ⁦☺️⁩

Taha

تو یوتوب سرچ کردم پوکو ایکس ۳ دیدم چندتا ویدیو انباکس اومده اولیو دیدم انگار واقعی بود ولی دومی رو دیدم مرده عکس گوشی گذاشته تو جعبه داره انباکسش می‌کنه😂😂

Mahdi

لعنت به این پردازنده ، اسنپ۶۹۰ بهتر بود

MohammadFarhaadi

همین پردازنده هم کار همه رو راه میندازه.یکی هست براش مهم نیست که گوشی چه مشخصاتی داره میخاد با پول کمتر بتونه همه برنامه ها و بازیا رو داشته باشه و براش مهم نیست که کیفیت اجرای همه high باشه.با توجه به بودجش میخاد یه گوشیه خوب داشته باشه این گوشی با این پردازنده برای همچین کسی عالیه‌.دقیقا مثل پی یی که یکی با گرافیک mx 150 نیازش رفع میشه یکی هم به محض به بازار اومدن ۳۰۹۰ تایتان سفارش خرید میده تازه بازم راضی نیست میره اورکلاک هم میکنه یا با پلیتیک زدن اگر ساپورت کنه دو یا چندتا رو سری میکنه!!!(دهن این آدما سرویس چه خبرتونه😁😁😁)

Mb.Pcr

سه نسل گذشته
پردازنده هنوز همونه
کی ۲۰ ۷۳۰
کی ۳۰/پوکو ایکس۲ ۷۳۰جی
پوکو ایکس ۳ ۷۳۲جی
فقط اسم پردازنده عوض شده نه قدرتش

Milad7

هعی چه بگویم…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)