حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی Poco X3 NFC رسما ۱۷ شهریور ۹۹ اعلام شد

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | پوکو

پوکو در توییتر رسما اعلام کرد Poco X3 NFC در یک رویداد در ۱۷ شهریور ۹۹ معرفی می شود. این اعلامیه چند روز پس تیزر و اعلامیه های مختلف درباره طراحی ماژول دوربین گوشی و تأیید وجود دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی توسط یکی از مدیران شرکت، منتشر شد. پوکو ایکس ۳ NFC نام عجیبی است که به شدت حضور NFC را پررنگ می کند!

Poco X3 NFC

این تلفن هوشمند جدید Poco جانشین Poco X2 است که برند شیائومی در ماه فوریه در هند معرفی کرد. جزئیات مربوط به تلفن کمیاب است، با این حال اعتقاد بر این است که این گوشی دارای کوالکام Snapdragon 732G تازه معرفی شده است.

پوکو جهانی رسما در توییتر اعلام کرد که تلفن هوشمند بعدی Poco X3 NFC نام دارد و در رویدادی در تاریخ ۱۷ شهریور می شود. پخش مستقیم از ساعت ۱۶:۳۰ بعد از ظهر به وقت تهران در YouTube ، Facebook و Twitter رسمی این شرکت آغاز می شود. در این توییت، پوکو گفت که از آنجایی که آنگوس کای هو نگ، مدیر بازاریابی محصولات و سخنگوی جهانی در پوکو، اطلاعات مربوط به تلفن را به بیرون درز کرده است، در همین راستا اعلامیه رسمی ارایه می کند.

اولین گوشی با Snapdragon 732G احتمالا Poco X3 باشد

گزارش شده است که Poco X3 NFC از یک نمایشگر 6.67 اینچی با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و سمپل ریت ۲۴۰ هرتز بهره می برد. این احتمال وجود دارد که به تازگی توسط کوالکام Snapdragon 732G مجهز شود زیرا تراشه ساز آمریکایی رسما تأیید کرد که جدیدترین چیپست در یک گوشی هوشمند Poco رونمایی خواهد شد. گزارش شده است که تلفن Poco X3 دارای یک باتری 5160 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 33 وات است.

برای عکاسی، Poco X3 NFC تأیید شده است که دوربین عقب چهارگانه را شامل می شود که شامل یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی است. Poco X3 NFC همچنین دارای یک حالت Pro با گزینه هایی برای تنظیم دیافراگم ، مقدار نوردهی ، حساسیت ISO و تعادل رنگ سفید است. اطلاعات مربوط به سایر حسگرهای دوربین هنوز در دسترس نیست. در جلو، این تلفن ممکن است با یک دوربین 20 مگاپیکسلی عرضه شود.

نظر شما چیست؟ منتظر این گوشی پوکو هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Finch

اصلا منتظر یه گوشی با صفحه ال‌سی‌دی و پردازنده ۷۳۲ که عملا همون ۷۳۰جی هست ، نیستم 😐😐😐

Mahdi

ببین این nfc چقدر مهمه که اسم گوشیو گذاشتن

AŁɪ

صبر کن یکم مثل مهدی رفتار کنم⁦☠️⁩
این چه گوشی اشغالی هست با اون اسمش هرکی نفهمه فکر می‌کنه ان اف سی خریده بجا گوشی با اون چیپ مزخرفش 🤫

Milad7

منتظر این گوشی پوکو هستید؟ بستگی به قیمتش داره!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)