حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری وان پلاس نورد مشخص شد: ۹۰ هرتز بی خطر

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | تست، عمر باتری، وان‌پلاس

در رده قیمتی حدود ۴۰۰ یورو موبایل های زیادی در دنیای اندروید هستند که شاید روی کاغذ حتی مدعی تر از وان پلاس نورد باشند. وان پلاس اما تنها برند چینی است که کاریزما قوی روی بازار امریکا و رسانه های غربی دارد. به همین دلیل بیشتر در اخبار آن را می بینید. وان پلاس Nord 5G با Snapdragon 765G و نمایشگر ۹۰ هرتز به قیمت ۴۰۰ یورو رسما معرفی شده است ولی ما اینجا به باتری ۴۱۱۵ میلی آمپری و شارژر ۳۰ وات آن می پردازیم.  امشب عمر باتری وان پلاس نورد مشخص شده است و ما به فکر نمایشگر “۹۰ هرتز بی خطر” می اندازد.

عمر باتری وان پلاس نورد

وان پلاس نورد

وان پلاس نورد

وان پلاس Nord باتری ۴۱۱۵ میلی آمپر ساعتی را ارایه می کند. کمی کمتر از ظرفیت پرچمدارهای OnePlus 8 بوده اما به طرز چشمگیری بیش از OnePlus 7T است. با برخورداری از چیپست نسبتا کارآمد Snapdragon 765G که بر روی یک گره 7 نانومتری سامسونگ EUV LPP ساخته شده، با یک مودم داخلی X52 5G، برخلاف مودم خارجی در پرچمداران دارای Snapdragon 865 اینجا OnePlus Nord برای موفقیت در بخش استقامت باتری طراحی شده است.

مسئله اینکه دستگاه همیشه روی رفرش ریت ۹۰ هرتز نیست، وجود دارد. در اصل، هر دو بخش مربوط به صفحه نمایش در روش تست باتری Gsmarena یعنی پخش ویدئو و مرور وب با رفرش ریت ۶۰ هرتز به پایان رسیدند. به هر حال این حالت پیش فرض وان پلاس است و فعلا راهی برای اجبار قرار گرفتن همیشگی روی رفرش ریت ۹۰ هرتز وجود ندارد

اعتراض زمانی می تواند ایجاد شود که شما وقتی دائما با یک مرورگر وب در تعامل هستید و Nord را مجبور می کند تا بیشتر در 90Hz بماند. از این رو، برای رعایت دقیق، آن ها در یکی از آزمایشات، مرورگر را روی 90Hz و 90fps قرار دادند تا ببینند چه مقدار تفاوت می تواند ایجاد کند. باید گفت واقعا زیاد نیست و اجبار کردن مرورگر در 90Hz تنها ۴۰ دقیقه در مدت زمان استقامت در مرورگر کمتر شد.

به نظر می رسد پیشرفت در فن آوری صفحه نمایش، همراه با نرم افزار OnePlus و بهینه سازی های سخت افزاری و این واقعیت ساده که عبور از نمایشگر ۶۰ هرتز به ۹۰ هرتز چندان مهم نیست، باعث شده است که اثرات مضر ناچیز را به استقامت باتری منتقل کند. این امر فقط مخصوص نورد و مرور وب است، به طور خاص، معتبر است. اگرچه با استفاده از کل UI در 60Hz ثابت به جای ۹۰ هرتز، اگر زمان زیادی را صرف مرور منوها و انجام کارها کنید، احتمالا استقامت بهتری خواهید داشت.

عمر باتری وان پلاس نورد

عمر باتری وان پلاس نورد

ما می توانیم OnePlus Nord را با امتیاز ۱۰۰ ساعت استقامت در آزمون باتری تحسین کنیم. این دستگاه می تواند امتیازاتی را که ما تاکنون از دیگر گوشی ها دورتر دیده ایم، لمس کند یا به راحتی از آن ها عبور کند. این دستگاه دیگر رقبای دارای تراشه اسنپدراگون 765 یا 765G و یک باتری با اندازه مشابه را به راحتی پشت سر می گذارد.

وان پلاس نورد با پشتیبانی شارژر Warp Charge با توان ۳۰ وات را ارائه می شود و شارژر را نیز درون جعبه شامل می شود. این به سختی می تواند در قلمرو تلفن همراه ادعا کند چرا که اکنون آستانه شارژر سیمی تا ۱۲۰ و ۱۲۵ وات هم رفته است. با این وجود، آنچه در بررسی کاملا منطقی است، این دستگاه بدون اینکه در طولانی مدت خرابی اضافی روی باتری ایجاد کند، بسیار سریع است.

وان پلاس شارژ شدن ۷۰ درصد باتری را در ۳۰ دقیقه برای وان پلاس Nord تبلیغ می کند. ما کاملا نتوانستیم این نتایج را تکرار کنیم. در عوض، در مدت ۳۰ دقیقه حدود ۶۰ درصد شارژر شد و تقریبا در حدود ۲۵ دقیقه به علامت ۵۰ درصد رسیدیم. شارژ کامل تا 100٪ سپس یک ساعت و پنج دقیقه زمان برد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید وان پلاس نورد در بخش باتری خوب عمل کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

با توجه به صفحه 90Hz واقعا عالیه.

Alien

با google translate متن رو ترجمه میکنید؟ 🙂
جمله بندی مشکل داره بعضی جاها نامفهوم و روان نیست متن 🙂

Mahdi

خوبه

ArmanBgold

خیلی منتظر تست باتری mi 10 ultra هستم😍😍😍👌

Milad7

در یک کلام : خوب 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)