حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت وان پلاس نورد برای افزایش کیفیت دوربین ارایه شد

نوشته

3 سال قبل | 10 دیدگاه | وان‌پلاس

وان پلاس نورد آپدیت جدید را دریافت می کند. به روزرسانی OxygenOS 10.5.4 پیشرفت هایی در عکاسی سلفی در شرایط کم نور و عکس های دوربین ماکرو به ارمغان می آورد. در حقیقت می توان گفت که این آپدیت وان پلاس نورد برای افزایش کیفیت دوربین ارایه شده است.

آپدیت وان پلاس نورد

مانند سایر به روزرسانی ها، آن را به صورت مرحله ای ارایه می کنند. بروزرسانی باید طی چند روز به همه کاربران وان پلاس نورد برسد.

وان پلاس Nord 5G

وان پلاس Nord 5G

با توجه به لیست تغییرات، به روزرسانی OxygenOS 10.5.4 پیشرفت دوربین را در OnePlus Nord به ارمغان می آورد. علاوه بر این، کیفیت دوربین برای تماس های ویدیویی نیز بهبود یافته است. بعلاوه، دقت رنگ و تعادل رنگ سفید نیز برای سلفی های کم نور بهبود یافته است که از نظر تئوری منجر به سلفی بهتر در محیط های تاریک تر می شوند.

وان پلاس برای دوربین ماکرو، دقت رنگ را بهبود بخشیده است که انتظار می رود عملکرد کلی آن را بهبود بخشد. سرعت راه اندازی برنامه گالری نیز بهبود یافته است. علاوه بر این، موضوعی که باعث موقت موسیقی پس زمینه هنگام باز کردن دوربین جلو شده نیز برطرف شده است.

در دوربین اصلی چهارگانه وان پلاس نورد یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید عریض، یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق سنج ۵ مگاپیکسلی پیدا خواهید کرد. اما نکته مهم این است که دوربینی که در واقع برای گرفتن عکس های خود استفاده خواهید کرد دقیقاً دارای همان سنسور 48 مگاپیکسلی سونی IMX586 است. در عین حال، کاهش مشخصات با دوربین دز زاویه دید عریض دیده می شود که نیمی از رزلوشن همتای خود در OnePlus 8 را دارد.

با این حال، هنگامی که صحبت از دوربین سلفی می شود، وان پلاس در واقع رکورد جدیدی را با وان پلاس نورد می شکند. در اینجا دو دوربین جلو، از جمله دوربین فوق عریض با سنسور ۸ مگاپیکسلی با نمای دید 105 درجه و همچنین دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی با اپتیک عادی را پیدا خواهید کرد. این بدان معنی است که قطع سوراخ صفحه دو برابر بزرگ است، اما اگر می خواهید با یک گروه از دوستان خود سلفی بگیرید یا صرفاً دوست دارید محیط بیشتری را شامل شوید، یک ویژگی مفید است.

نظر شما درباره عملکرد وان پلاس برای ارایه آپدیت زودهنگام برای برطرف کردن مشکلات OnePlus Nord چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
TheFreeCritic

狗在中国共产党国家的坟墓上

ترجمش کنید

SHREK

سگ روی مزار کمونیستی چین؟

TheFreeCritic

سگ بر قبر کشور کمونیست چین

AŁɪ

Не будь дурним 🙁

SHREK

Verdomp alles kommunisties. Natuurlik is die bespreking van tegnologie apart van die politiek. Ek het beslis geen probleem met China op die gebied van tegnologie nie.

Chalton

چند ماه پیش کمپانی شیائومی از گوشی سطح بالا و مفهومی خودش به نام Mi MIX alpha رونمایی کرد و از آن زمان تا کنون بسیاری از طرفداران برند سازنده و گوشی‌های خاص در انتظار عرضه این دستگاه هستند. اگر شما هم از این دسته هستید، خبر ناخوشایندی برایتان داریم؛ زیرا این گوشی جدید احتمالا روانه بازار نخواهد شد. لی جون، مدیر ارشد شیائومی، اخیرا به طور عمومی به ارائه پاسخ به پرسش‌های کاربران می‌پردازد و همچنین به طور مشخص اعلام کرده است که این گوشی مفهومی عرضه نخواهد شد.

هـمـیـشـه حـرفـی بـزن، کـه بـتـوانی آنـرا بـنـویـسی ،چـیـزی را بـنـویـس، کـه بـتـوانـی آنـرا امـضـاء کـنـی وچـیـزی را امـضـاء کـن کـه بـتـوانی پـایـش بـایـسـتی
وقتی مال این حرفا نیستی چرا میای طرفدارات رو امیدوار میکنی😆🤦‍♂️

The Destroyer

😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
ببخشید اشتباه شد

AŁɪ

You are so crazy 👌😅

Mahdi

مس وانپلاس

Milad7

میانرده ی خوبی هستش ولی چینش دوربین هاش خیلی قدیمیه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)