حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دو دستگاه جدید در خانواده وان پلاس نورد ارایه خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | وان‌پلاس

هفته گذشته بود که در ترنجی دیدیم وان پلاس Nord 5G با Snapdragon 765G و نمایشگر ۹۰ هرتز به قیمت ۴۰۰ یورو رسما معرفی شد. این دستگاه آغاز یک سری جدید است و حالا گفته می شود که دو دستگاه جدید در خانواده وان پلاس نورد ارایه خواهد شد.

خانواده وان پلاس نورد

وان پلاس نورد

وان پلاس نورد

استقبال از وان پلاس نورد از زمان معرفی بسیار خوب بوده است، اما هیچ برنامه ای برای ارایه آن در ایالات متحده وجود ندارد. در عوض OnePlus در حال کار بر روی چیز دیگری است و امروز Max J. با Concept Creator همکاری کرده است تا در مورد این موضوع شفاف سازی کند.

بنیانگذار کارل پی، اخیراً در مصاحبه ای تأیید کرد که وان پلاس در حال طراحی مجدد یک تلفن هوشمند سری وان پلاس نورد برای ایالات متحده است. همانطور که معلوم است، این شرکت در واقع در حال توسعه دو تلفن هوشمند OnePlus Nord است که به عنوان “بیلی 1” و “بیلی 2” در داخل شرکت شناخته می شوند.

این دستگاه ها که می توانند اواخر امسال در کنار پرچمداران سری OnePlus 8T عرضه شوند. این دستگاه ها توسط Max J. و Concept Creator به افتخار شفق قطبی لقب “Aurora” داده اند. البته توجه داشته باشید كه مشخص نیست نام تجاری این دستگاه های وان پلاس چیست.

از لحاظ طراحی، در این مرحله اطلاعات مشخصی در دست نیست. اما این باعث نشده است تا Concept Creator را از ایجاد برخی رندرهای مفهومی جالب از دو تلفن هوشمند بیلی براساس آنچه در حال حاضر از آنها انتظار می رود، متوقف کند.

وان پلاس Nord قبلاً یک تلفن هوشمند نسبتاً ارزان به حساب می آمد، اما وان پلاس بیلی ۱ و بیلی ۲ با کم کردن برخی از ویژگی ها و حتی ارزان تر بودن این خانواده را به یک سطح کاملاً جدید منتقل می کنند.

باز هم، به یاد داشته باشید که هم اکنون هیچ اطلاعاتی در مورد طراحی ظاهری آنها در دسترس نیست. اما Max J. و Concept Creator بیلی ۱ و بیلی ۲ را به ترتیب با سیستمهای دوربین دوگانه و دوربین سه گانه تصور می کنند.

این می تواند با طراحی جلوی مشابهی با وان پلاس نورد ارایه کند که برای دوربین سلفی یک سوراخ به همراه داشته باشد. اگرچه برای پایین آمدن هزینه ها، وضوح و رفرش ریت احتمالاً کاهش می یابد.

وان پلاس نورد موجود از شیشه Gorilla Glass 5 در جلو و عقب برخوردار است ، هرچند با وان پلاس بیلی ۱ و بیلی ۲ می توان بدون این محافظت اضافی دانست. حداقل می توان شیشه عقب را حداقل با یکی از مدل های پلاستیکی براق جایگزین کرد.

یکی از گرانترین اجزای موجود در یک تلفن هوشمند، تراشه است. اگر شرکتی بخواهد یک تلفن هوشمند مقرون به صرفه تر ایجاد کن ، انتخاب یک چیپست ارزان تر را باید در دستور کار قرار دهد.

اطلاعات لو رفته حاکی از آن است که حداقل یک مدل OnePlus Billie توسط اسنپدراگون ۶۹۰ نیرو می گیرد. این تراشه به عنوان جانشین محبوب Snapdragon 675 معرفی شد و از مودم یکپارچه 5G برخوردار است، اما به وضوح کندتر از اسنپدراگون 765 است که در داخل وان پلاس نورد استفاده می شود.

یک لیست Geekbench همچنین به وجود 6 گیگابایت رم و اندروید 10 به عنوان نسخه پایه اشاره دارد. متأسفانه در حال حاضر هیچ اطلاعات دیگری درباره این تلفن هوشمند در دسترس نیست.

با توجه به قیمت ۳۹۹ یورویی برای وان پلاس منطقی است که این شرکت بتواند بیلی 1 و بیلی 2 را با 199 یورو و 299 یورو در اروپا ارائه دهد. اگرچه بار دیگر عرض می کنم که این کاملا گمانه زنی است.

نظر شما چیست؟ منتظر وان پلاس نوردهای جدید هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

چه اسامی جالبی! بیلی 1 و 2 😀

AŁɪ

اسنپ ۶۹۰ کی دوس داشت ؟؟ داره محقق میشه 💕

Mahdi

یه افتضاح دیگه تو مقاومت بدنه

ممد بمولا

به نظرم وان پلاس بیشتر از این ادامه نده بهتره
فقط پرچمدار بزنه
نورد با اینکه گوشی خوبی هست اما خب فریم پلاستیک و مقاومتش تو ذوق میزنه
اینا بدتر هم میشن
پس…

The MTest MT

ممکنه مینی هم باشن؟

The MTest MT

ممکنه مینی هم باشن؟من خیلی منتظر نورد مینی بودم

The MTest MT

ممکنه مینی هم باشن؟من خیلی منتظر نورد مینی بودم و بی صبرانه منتظرشون هستم البته اگر واقعا مین ی باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)