حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس نورد با نمایشگر ۹۰ هرتز و ۱۲ گیگابایت حافظه رم ارایه می شود

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | وان‌پلاس

ما تقریبا انتظار داشتیم که وان پلاس نورد با نمایشگر ۹۰ هرتز ارایه شود اما حافظه رم تا ۱۲ گیگابایت موضوعی بود که خیلی منتظرش نبودیم. به نظر می رسد که این شرکت می خواهد دستگاه اقتصادی خود را برای آن ها که می خواهند تا حافظه رم رده پرچمدار ارایه کند.

وان پلاس نورد با نمایشگر ۹۰ هرتز

وان پلاس نورد در آستانه معرفی در کنار وان پلاس بادز قرار دارد. تلفن هوشمند اقتصادی آتی از OnePlus طی چند هفته گذشته کشش فراوانی را به خود جلب کرده است و صادقانه بگویم ما نمی توانیم بیشتر هیجان زده شویم. جدیدترین اطلاعات در حالی تأیید شده است که می گوید حداکثر ۱۲ گیگابایت رم، صفحه نمایش ۹۰ هرتز و برنامه تماس گوگل را در اختیار شما قرار خواهد داد.

رنگ های وان پلاس نورد

رنگ های وان پلاس نورد

در مورد نمای ظاهری دستگاه تقریبا می ما می دانیم که چه چیزی انتظار ما را می کشد. درباره گزاش جدید باید بگویم که اول از همه، مدیر پروژه وان پلاس نورد آقای Shawn L فاش کرد که این دستگاه دارای صفحه نمایش ۹۰ هرتز است. ما همچنین اخیرا همه چیز راجع به مشخصات دوربین OnePlus Nord شنیدیم.

در حالی که نمایشگر ۹۰ هرتز به اندازه نمایشگر ۱۲۰ هرتز OnePlus 8 Pro این شرکت عالی نیست، هنوز هم یک مورد خوشحال کننده به شمار می رود. همراه با پنل ۹۰ هرتزی، سمپل ریت ۱۲۰ هرتز به دست می آید که برای بازی بسیار عالی خواهد بود. این شرکت هنوز اندازه صفحه نمایش را فاش نکرده است اما آنچه می دانیم این است که پانل دارای یک سوراخ دوگانه است و این یک پنل OLED خواهد بود.

صحبت های او را می توانید اینجا بخوانید:

ما سال گذشته اولین نمایشگر ۹۰ هرتزی را در OnePlus 7 Pro معرفی کردیم. از آن زمان، ما به طور بی امان کار می کنیم تا فناوری 90Hz خود را برای بهترین تجربه کاربر بهینه کنیم. یکی از بزرگترین پیشرفت هایی که ما انجام داده ایم ناشی از سرعت پاسخ لمسی است که ما از فن آوری صفحه نمایش 90 هرتزی قادر به دستیابی به آن هستیم. میزان نمونه برداری لمسی اساساً چگونگی پاسخ سریع صفحه را به هر حرکت، ضربه تند و شدید زدن و حرکت پیمایش در ثانیه اندازه گیری می کند.

در مورد Nord ما سمپل ریت را برای موارد خاص مانند بازی از 135Hz در OnePlus 7T به 180Hz ارتقا دادیم که زمان هر ورودی (دستورات شما) می تواند تصمیم بگیرد که آیا شما سرانجام غول ترسناک بازی را از بین می برید یا یک بار دیگر به خشم آن تسلیم می شوید.

به غیر از این OnePlus Nord دارای حداکثر ۱۲ گیگابایت رم همراه با اسنپدراگون 765G خواهد بود. مقدار RAM و پردازنده عملکردی روان را ارائه می دهند که کاربران می توانند زیر 500 دلار از آن استفاده کنند.

نظر شما چیست؟ منتظر وان پلاس نورد هستید؟

 

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ممد بمولا

قیمتش حتی اگه از 400 دلار هم بیشتر باشه بازم خیلی خوبه
سامسونگ با این قیمت اسنپ 730 میده بهت با پلاستیک

Taha

داداش سامسونگو موافقم ولی اگه این خوبه پس ردمی کی30 ۵جی خداست یا ریلمی ایکس۵۰

AŁɪ

نه خوشم اومد عالیه💕🌟

ArmanBgold

وان پلاس منو یاد اپل میندازه😉♥

Milad7

چقدر روی این گوشی مانور داده میشه ببینم چی از اب در میاد 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)