حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس Nord را در تیزر رسمی این شرکت ببینید

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | وان‌پلاس

وان پلاس Nord فردا با پیش فروش محدودی روانه بازار خواهد شد، هرچند هیچ تأییدی در تاریخ عرضه واقعی آن وجود ندارد. اکنون این شرکت اولین بخش از مستند کوتاه خود را منتشر کرده است که جزئیات روند ایجاد گوشی هوشمند Nord را به تفصیل شرح داده و اطلاعات قابل توجهی را در اختیار شما قرار می دهد. وان پلاس Nord را می توانید در تیزر رسمی این شرکت ببینید.

وان پلاس Nord

اول از همه، مدیر عامل OnePlus پیت لاو تأیید كرد كه تلفن آتی با برچسب قیمت زیر 500 دلار عرضه می شود. این مهم ترین بخش است اما طراحی متفاوت دستگاه را شخصا دوست دارم.

همانطور که در تصویر بالا می بینید طراحی دوربین سه گانه منحصر به فرد و جذاب است. دوربین ها با طراحی جداگانه و هر دوربین مربعی هستند. همچنین رنگ بندی آن نیز جذاب و متنوع است.

همچنین از نمای جلو شاهد دوربین سلفی دوگانه آن هستیم. پیش از این هم شایعه اولین اولین سلفی دوگانه برای وان پلاس بودیم. این شایعه بسیار جذاب است چرا که دوربین دوم سلفی زاویه دید عریض است.

این منبع تأیید کرده که این تصمیم نهایی است و آرایه دوربین جلوی وان پلاس Nord از یک دوربین اصلی ۳۲ مگاپیکسلی و همچنین یک ماژول ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید عریض تشکیل شده است. این دوربین دوگانه سلفی در گوشه بالا سمت چپ قرار خواهد گرفت. این چیزی شبیه به مثلا هواوی P40 را به ما نشان خواهد داد.

طی چند سال گذشته وان پلاس به استفاده از دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در تلفن های خود پایبند بوده است. این شرکت همچنین به طور مداوم از سنسورهای سونی در تلفن های خود استفاده می کند. در دنیای رقابت همیشه اعداد ارتقا پیدا می کنند بنابراین نباید جای تعجب داشت که این تغییر ناگهانی قطعا یکی از موارد بسیار مورد نیاز است و وان پلاس را از دستگاه های قبلی خود و حتی رقابت جدا خواهد کرد.

بر اساس گزارش جدید تاکنون وان پلاس Nord یک اسنپدراگون 765G و یک صفحه نمایش 90 هرتزی AMOLED نیز به همراه خواهد داشت. وان پلاس تأیید کرده است که این تلفن در ابتدا اروپا و هند در هند روانه بازار خواهد شد. با این حال، ما نمی دانیم کی دقیقاً به آمریکای شمالی و مناطق دیگر راه می یابد. با توجه به قیمت گذاری، در یک چرخش حیرت انگیز از وقایع، کارل پی اظهار داشت که این گوشی 299 دلار قیمت دارد. این بدان معنی است که Nord مستقیماً با Pixel 4a و iPhone SE رقابت خواهد کرد.

نظر شما درباره گوشی اقتصادی وان پلاس چیست؟ فکر می کنید در این رده قیمتی و با این طراحی جذاب است؟ اگر زیر ۴۰۰ دلار باشد و با این طراحی برای من جذاب است چون طراحی آن نو است.

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mani

میدررم

Amin.Gh

ای کاش چپستش 855+یا 865بود
یچیزی مثله آیفون se
با سایز 6اینچ یا کمتر 😍

Amin.Gh

اما همینم بیاد ایران زیر 9تومن نیست😂
آیفون se2020
14تومن🤑🤐

Milad7

زشته

calantar

داخل ایران با یه منطق دیگع قیمتارو میزنن؟!
خود شرکت شیائومی ۵درصد سود میکنع اونوقت مردم ایران ۲۰درصد 😐😐😐😐

MohammadFarhaadi

هر وقت قیمت همچین گوشیایی رو تو سایت میزنن فقط باید یکصدا فریاد زد ش.ا.ش.ی.د.م تو این مملکت که یه مشت دزد بیشرف خون مردم رو کردن تو شیشه.منتظر روزیم که بگن آزادین هرکاری دوست داشتین با این حضرات بکنید.

Milad7

عجب… فکر نکنم ب این زودی ها این اتفاق بیفته!

alone wolf

این همه تبلیغ کردن اینه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)