حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین وان پلاس Nord احتمالا چهارگانه باشد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | وان‌پلاس

هفته گذشته بود که در ترنجی خواندیم وان پلاس Nord نام نهایی وان پلاس Z خواهد بود و ۲۰ تیر ۹۹ معرفی می شود. امروز و در جدیدترین شایعات می شنویم که دوربین وان پلاس Nord احتمالا چهارگانه باشد. این می تواند برای میان رده جدید وان پلاس قابل توجه باشد.

دوربین وان پلاس Nord

وان پلاس پس از معرفی گوشی های وان پلاس ۸ و وان پلاس ۸ پرو اکنون آماده است تا ماه آینده یک تلفن هوشمند جدید اقتصادی را به بازار عرضه کند. پیش بینی می شود این گوشی OnePlus Nord نامگذاری شود که پیش از این گفته می شد OnePlus Z و OnePlus 8 Lite نامگذاری شده اند.

هنگامی که شایعات در مورد گوشی اقتصادی وان پلاس می گفتند که این دستگاه دارای یک دوربین دوتایی در پشت است. بعداً گفته شد که این گوشی از یک دوربین سه گانه بهره خواهد برد. اکنون و جدیدترین گزارش ادعا می کند که اکنون به یک دوربین چهارگانه در پشت ارتقا یافته است.

اگرچه مشخصات دقیق دوربین هنوز مشخص نشده است، اما گزارش حاکی است که این گوشی می تواند به یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین زاویه دید عریض ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی مجهز باشد. سنسور دوربین چهارم می تواند عمق سنج یا فیلتر رنگ باشد.

وان پلاس Nord نام نهایی وان پلاس Z خواهد بود و ۲۰ تیر ۹۹ معرفی می شود

طبق گفته ها وان پلاس Nord از چیپست کوالکام اسنپدراگون ۷۶۵ و همچنین پشتیبانی از اتصال 5G بهره می برد. این دستگاه احتمالا حداکثر ۸ گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد.

در مورد صفحه نمایش، ما انتظار یک صفحه نمایش 6.4 اینچی OLED با وضوح صفحه نمایش FHD+ و رفرش ریت ۹۰ هرتز را داریم. گفته می شود که این دستگاه در اندروید ۱۰ با بهره گیری از فناوری Warp Charge خود، از باتری 4000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد.

همراه با OnePlus Nord یا هر آنچه که این شرکت بخواهد این تلفن هوشمند اقتصادی را بنامد، OnePlus Pods به عنوان اولین هدفون واقعا بی سیم (TWS) شرکت چینی نیز پیش بینی می شود.

نظر شما چیست؟ منتظر وان پلاس نورد هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
persepolis
Milad7

البته عادت کردیم که وان پلاس پرچمدار معرفی بکنه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)