حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی نوت ۲۰ پلاس اولین تاییدیه خود را گرفت

نوشته

3 سال قبل | 14 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ پلاس به وضوح یکی از دستگاههای مورد انتظار است که طی چند ماه آینده به بازار خواهد رسید. اکنون، در حالی که اخباری چند درباره آن خوانده ایم، گفته می شود که گلکسی نوت ۲۰ پلاس اولین تاییدیه خود را گرفته است. بر همین اساس داده های بسیار جالبی را در سایت صدور گواهینامه چینی 3C منتشر شده است. به گفته منبع خبر ما در حال بررسی نسخه چین سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ پلاس هستیم.

گلکسی نوت ۲۰ پلاس

با توجه به مشخصات، گواهینامه 3C تأیید می کند که تلفن هوشمند یک باتری با اندازه متوسط ​​ارایه می شود. ما در واقع در مورد ظرفیت ۴۳۷۰ میلی آمپری صحبت می کنیم. در حالی که ظرفیت “اسمی” در نهایت ممکن است ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت باشد. اگر این مورد تأیید شود، پس این بدان معناست که گلکسی نوت ۲۰ پلاس یک باتری کوچکتر را نسبت به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری گلکسی اس ۲۰ اولترا ارایه می کند. در مقایسه با گلکسی اس ۲۰ پلاس می توان گفت که حجم باتری برابر است.

اوایل هفته جاری، یک رندر از گلکسی نوت ۲۰ پلاس به صورت آنلاین فاش شد. این گوشی هوشمند با طراحی بسیار شبیه به سری Galaxy S20 دیده شد. بنابراین، در اصل ما یک سوراخ در قسمت وسط بالای صفحه نمایش خواهیم داشت، یک قاب فلزی، قاب پشت شیشه ای و ماژول دوربین مستطیل شکل از دیگر مشخصات بصری آن است. تنها تفاوت واقعی در لبه پایین گلکسی نوت ۲۰ پلاس است که با باز شدن قلم S Pen مشخص می شود.

گلکسی نوت ۲۰ پلاس

گلکسی نوت ۲۰ پلاس

سایر عناصر طراحی باید شامل یک صفحه نمایش صاف، حاشیه‌های بسیار باریک باشد. در همین حال در پشت باید یک ماژول چهارگانه دوربین پیدا کنیم که شامل یک دوربین پریسکوپ باشد. براساس شنیده‌ها سامسونگ سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی و ۱۰۰ برابر زوم دیجیتال را کنار می گذارد و برای دستیابی به بزرگنمایی اپتیکال از لنزهای پریسکوپ “ساده” استفاده می کند.

تا آنجا که به مشخصات مربوط می شود، سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ پلاس به جدیدترین و قدرتمندترین تراشه کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۶۵ مجهز خواهد شد. حداقل برای برخی از نقاط جهان. کشورهای دیگر چیپست سامسونگ اگزینوس ۹۹۲ کمتر خواستنی (!) را دریافت می کنند. ما همچنین می دانیم که این تلفن هوشمند 161.8×75.3×8.5 میلی متر را دارد. بنابراین در مقایسه با گلکسی نوت ۱۰ کمی ضخیم تر خواهد بود. در عین حال صفحه نمایشگر یک صفحه بزرگ 6.7 اینچی خواهد بود که کمی از نمایشگر ۶.۹ اینچی گلکسی اس ۲۰ اولترا کوچکتر است.

ما همچنین می دانیم که مراسم معرفی گلکسی نوت ۲۰ به صورت آنلاین خواهد بود. نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی نوت ۲۰ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir7090

ایول بلاخره نمایشگر تخت برا نوت..عالیه

فقط اگه پانچ گوشه بود دیگه
حتما تو لیست آرزوهام میذاشتمش

persepolis

نمایشگر تخت؟
دوست نداری یه مدل دیکه خمیده هم بزنه!؟.
ارزوهات همینه؟
از شرکتت بیشتر بخواه😁
پس منتظر میت جدید باش بفهمی ارزو یعنی چی😄

_V_

ترول بمولا

Dr.Nazer

…Goodbye Samsung

Mahdi

عاشقتم نت

online_wireless

کمتر خواستنی عالی بود 😅

Milad7

نه به اگزینوس 😐

persepolis

••••
MIUI 12
•••• سرانجام انتظارها به پایان رسید و شیائومی رسماً چشمگیرترین بروزرسانی پوسته‌ی اندرویدی خود را اعلام کرد و متفاوت‌ترین تغییرات را به طرافداران خود هدیه داد. این رابط کاربری گوشی موبایل از هر نظر با MIUI 11 و هر آپدیت دیگری قابل مقایسه نیست و از مرزهای نوآوری و خلاقیت فراترست. از ویژگی‌های برتر در بروزرسانی گوشی Xiaomi می‌توان به تغییرات گسترده‌ی رابط ‌کاربری، مجموعه‌ای از انیمیشن‌های جدید، سطح امنیت فوق العاده و سایر موارد جذاب دیگری اشاره کرد
———————————————————————— 10 ویژگی برتر رابط‌ کاربری MIUI 12 :

1.پس‌زمینه‌های خیره‌کننده؛ اولین ویژگی از 10 ویژگی برتر رابط‌ کاربری MIUI 12

2. ژست‌های حرکتی

3. دارک‌مود

4. انیمیشن‌های جدید

5. نمایشگر همیشه روشن

6. مجوزهای جدید و ویژگی‌های امنیتی یکی از 10ویژگی برتر رابط‌ کاربری MIUI 12

7.برنامه دوربین

8. ردیاب سلامت

9. تماس از طریق هوش‌مصنوعی رابط کاربری MIUI 12

10. پنجره‌های شناور؛ آخرین ویژگی رابط کاربری MIUI 12
———————————————————————

persepolis


📌اصطلاحات و مخفف‌ها
‌‌
🔸در دنیای تکنولوژی فناوری‌هایی وجود دارند که اسم‌های بزرگی را با خود یدک می‌کشند مانند GPS و ما به صورت روزمره از این مخفف‌ها و اصطلاحات استفاده می‌کنیم بدون آنکه معانی آنها را بدانیم. ما در این پست قصد داریم تا شما را با نام اصلی تعدادی از این فناوری‌ها آشنا کنیم.
‌‌
🔺Wi-Fi: Wireless Fidelity
‌‌
🔻PDF: Portable Document Format
‌‌
🔺USB: Universal Serial Bus
‌‌
🔻YAHOO: Yet Another Hierarchical officious Oracle
‌‌
🔺GPS: Global Positioning System
‌‌
🔻DVD: Digital Versatile Disc
‌‌
🔺EDGE: Enhanced Data Rates for GSN Evolution
‌‌
🔻HDMI: High-Definition Multimedia Interface
‌‌
🔺VPN: Virtual Private Network
‌‌
🔻RAM: Random Access Memory
‌‌
🔴و بسیاری دیگر از مخفف‌ها و اصطلاحات دیگری که ما به صورت روزانه استفاده می‌کنیم. این نکته قابل ذکر است که ترجمه موارد اشاره شده و بسیاری از مواردی دیگر شاید در فارسی معانی جالبی نداشته باشند و ممکن است در مواقعی دچار سردرگمی در کاربران شود.
‌‌
❓شما چه مخفف‌ها و اصطلاحات دیگری می‌شناسید؟
‌‌

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)