حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت سری Galaxy S20 و Galaxy Note 20 با وصله امنیتی اکتبر ٢٠٢١ ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، سامسونگ

سامسونگ پیشروی ارائه آپدیت‌های امنیتی در بازار موبایل جهانی است. این کمپانی کره‌ای، حتی پیش از شروع ماه جدید میلادی، وصله‌های امنیتی آن را منتشر کرده است! آپدیت جدید سری Galaxy S20 و Galaxy Note 20 به تازگی در دسترس کاربران قرار گرفته است. این آپدیت، مربوط به وصله امنیتی ماه اکتبر ٢٠٢١ است.

آپدیت امنیتی جدید سری Galaxy S20 برای ماه اکتبر ٢٠٢١

سامسونگ دو روز قبل آپدیت جدید سری گلکسی S21 را منتشر کرد. این به روزرسانی، وصله‌های امنیتی اکتبر ٢٠٢١ را می‌افزاید.

 

آپدیت سری Galaxy S21 سامسونگ با وصله امنیتی اکتبر ٢٠٢١ ارائه شد!

 

به نقل از Android Authority، سامسونگ آپدیتی جدید را برای اعضای سری Galaxy S20 خود منتشر کرده است. در این جا، اطلاعاتی از آپدیت Galaxy S20 و Galaxy S20 Plus و Galaxy S20 Ultra قابل دسترسی هستند. البته فعلاً خبری از این به روزرسانی برای Galaxy S20 FE نیست. صحبت ما، در مورد ارائه آپدیت امنیتی جدید است که برای سری Galaxy S20 سامسونگ از راه رسیده است. سامسونگ معمولاً تمام به روزرسانی‌های این سری را به طور همزمان انجام می‌دهد. اما ممکن است در هر صورت، تفاوت‌هایی در زمان ارائه این به روزرسانی در مناطق مختلف وجود داشته باشد.

حال اجازه بدهید تا نگاهی به جزئیات آپدیت امنیتی جدید سری گلکسی اس ٢٠ داشته باشیم. به روزرسانی جدید این سری، هم اکنون در دسترس کاربران کره‌ای سامسونگ قرار گرفته است. بر اساس گزارشات موثّق، این به روزرسانی با نسخه فریمور “G98xNKSU1EUI3” همراه شده است. البته ما انتظار داریم که تغییرات دیگری نیز در این به روزرسانی به ارمغان آمده باشند. اما هدف اصلی این به روزرسانی، ارائه وصله امنیتی ماه اکتبر ٢٠٢١ است. در صورت عدم دریافت این به روزرسانی، نگران نباشید. سامسونگ به زودی آن را برای مناطق بیشتری منتشر کند. بنابراین، بهتر است به بخش آپدیت‌ها مراجعه کنید تا اعلان این به روزرسانی را دریافت کنید.

به روزرسانی امنیتی جدید برای سری گلکسی نوت ٢٠

پس از سری Galaxy S20، نوبت به سری Galaxy Note 20 می‌رسد. طی سال گذشته، سامسونگ نسل جدید پرچمداران سری Galaxy S و Galaxy Note خود را روانه بازار کرد. پس از انتشار به روزرسانی امنیتی Galaxy S20، سامسونگ به سراغ آخرین نسل از گوشی‌های سری Galaxy Note رفته است.

گوشی‌های این سری، یعنی گلکسی نوت ٢٠ و گلکسی نوت ٢٠ اولترا، از به روزرسانی جدیدی بهره مند شده‌اند. این به روزرسانی، وصله امنیتی ماه اکتبر ٢٠٢١ را مانند به روزرسانی سری Galaxy S20 با خود به همراه دارد. با استناد به گزارشات، نسخه فریمور این آپدیت، “N98xNKSU1DUI2” می‌باشد. مانند سری Galaxy S20، این به روزرسانی فعلاً در مناطق محدودی عرضه شده است. اما انتظار می‌رود تا به زودی شاهد از راه رسیدن آن برای کاربران ایرانی باشیم.

نظر شما در مورد آپدیت جدید این دو سری پرچمدار سامسونگ چیست؟ گوشی شما جزو کدام یک از این گوشی‌ها است؟ آیا این به روزرسانی امنیتی برای شما منتشر شده است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️