حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت One UI 5.1 گلکسی نوت ۲۰ سامسونگ منتشر شد + لینک دانلود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، سامسونگ

از زمان معرفی One UI 5.1، سامسونگ به سرعت این رابط کاربری را در اختیار دستگاه های واجد شرایط قرار می‌دهد. بسیاری از تلفن های هوشمند پرچمدار جدید و قدیمی سامسونگ موفق به دریافت این به روز رسانی شده اند. جدیدترین دستگاهی که آپدیت One UI 5.1 را دریافت کرده، گلکسی نوت ۲۰ است.

آپدیت One UI 5.0 گلکسی نوت ۲۰ سامسونگ در کشور آرژانتین عرضه شد

کاربران گلکسی نوت ۲۰ مدتی بود که انتظار دریافت آپدیت One UI 5.0 را داشتند. اگر شما هم کاربر آخرین گوشی سری نوت هستید، از شنیدن اینکه سامسونگ این به روزرسانی را عرضه کرده است، قطعا خوشحال خواهید شد! سرعت انتشار این نسخه از رابط کاربری سامسونگ حتی بیشتر از نقشه راه پیشبینی شده است. قرار بود گلکسی نوت ۲۰ در اواخر فوریه آپدیت رابط کاربری One UI 5.1 را دریافت کند. اکنون هفته سوم فوریه است و گلکسی نوت ۲۰ سامسونگ موفق به دریافت آخرین نسخه رابط کاربری این شرکت شده است.

Galaxy Note 20

گزارش وب سایت SamMobile حاکی از آن است که این آپدیت در ابتدا برای کاربران کشور آرژانتین عرضه شده است. بنابراین کمی طول می‌کشد تا این به روزرسانی در دسترس کاربران تمام دنیا قرار گیرد. اما اگر کاربر Galaxy Note 20 بوده و مشتاق دریافت آخرین آپدیت هستید، می‌توانید بر روی این لینک کلیک کرده و پس از دانلود فایل آن بر روی گلکسی نوت ۲۰ خود فلش کنید.

ممکن است این آپدیت باعث کاهش شارژدهی گوشی شما شود!

باید دید که آیا باگ تخلیه باتری One UI 5.1 بر دستگاه های گلکسی نوت 20 نیز تأثیر خواهد گذاشت یا خیر. گزارش‌های متعددی از سوی دارندگان گلکسی اس 22 و گلکسی اس 21 منتشر شده است که نشان می‌دهد پس از به‌روزرسانی گوشی‌هایشان به جدیدترین نسخه از رابط کاربری سامسونگ، شارژ دهی باتری کمتر می‌شود. سامسونگ هنوز این مشکل را تایید نکرده است، اما احتمالاً در حال کار بر روی رفع آن است.

آپدیت One UI 5.1 سامسونگ باعث افزایش مصرف باتری می شود

نظر شما چیست؟ آیا تا کنون تجربه استفاده از One UI 5.1 را داشته اید؟ آیا One UI بهترین رابط کاربری اندروید است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی