حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت One UI 3.1 گلکسی نوت ۲۰ سامسونگ ارایه شد

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

پیش از این سامسونگ اعلام کرد که به زودی آپدیت One UI 3.1 را برای گوشی های هوشمند قدیمی خود، از جمله سری Galaxy Note 20 ، سری Galaxy Note 10 ، سری Galaxy S20 ، سری Galaxy Z و چندین دستگاه از سری Galaxy A منتشر خواهد کرد. از اوایل امروز، سامسونگ شروع به ارائه به روزرسانی برای سری Galaxy S20 کرده و اکنون زمان آن رسیده که به روزرسانی به گلکسی نوت 20 برسد. بله آپدیت One UI 3.1 گلکسی نوت ۲۰ سامسونگ ارایه شده است.

آپدیت One UI 3.1 گلکسی نوت ۲۰

سامسونگ به تازگی انتشار آپدیت One UI 3.1 را برای Galaxy Note 20 و Galaxy Note 20 Ultra آغاز کرده است. به روزرسانی جدید نرم افزار در حال حاضر برای تلفن های هوشمند در آلمان و روسیه در دسترس است، اما ما انتظار داریم که عرضه به تدریج در بازارهای بیشتری عرضه سوپر. به روزرسانی جدید بسته به منطقه، بیلدهای N98xxU1DUB5 یا N98xxU1DUB6 را به همراه دارد.

مقایسه One UI 3.1 با One UI 3.0

به روزرسانی One UI 3.1 ویژگی های جدیدی را به سری Galaxy Note 20 به ارمغان می آورد. این ویژگی ها از جمله Private Share ، Single Take بهبود یافته ، ابزار پاک کن شی و امکان حذف داده های موقعیت مکانی از تصاویر هنگام به اشتراک گذاری آنها. این آپدیت همچنین تغییرات جزئی UI را در تلفن ها ایجاد می کند، اما ما مطمئن نیستیم که آیا این به روز رسانی ویژگی هایی مانند Director’s View یا Google Discover Feed را نیز به تلفن های هوشمند می آورد یا نه.

اگر هنوز به روزرسانی به Galaxy Note 20 یا Galaxy Note 20 Ultra نرسیده است، می توانید با رفتن به تنظیمات منوی به روزرسانی نرم افزار و سپس ضربه زدن روی دانلود و نصب، به صورت دستی برای به روزرسانی نرم افزار را بررسی کنید.

شما گلکسی نوت ۲۰ دارید؟ آپدیت One UI 3.1 را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

گوشی من A51 هست آقای سامسونگ اوّل واسه ایران آپدیت بده OneUi3.1 پیشکش.

Mahdi

ما که نداریم ولی دارندگانش مبارکشون باشه

آخه این هم شانس ایرانی هاست. اول از روسیه آپدیت میده بعد آخر سر میاد ایران.😂😅

Milad7

منکه عاشق one ui هستم 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)