حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۳ سری گلکسی نوت ۲۰ سامسونگ عرضه شد: One UI 5.0 برای آخرین سری Note

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

آپدیت One UI 5.0 برای Galaxy S21 و Galaxy S20 امروز عرضه شد. به نظر می رسد که امروز قرار است حتی جذاب تر شود، حداقل برای کاربران سامسونگ! در ادامه ارایه آپدیت Android 13 سامسونگ، حالا این قطار به سری Galaxy Note 20 رسیده است. بله، آپدیت اندروید ۱۳ سری گلکسی نوت ۲۰ سامسونگ عرضه شده و One UI 5.0 برای آخرین سری Note در دسترس است.

آپدیت اندروید ۱۳ سری گلکسی نوت ۲۰

امروز به‌روزرسانی Android 13 و One UI 5.0 برای Galaxy Note 20 5G و Galaxy Note 20 Ultra 5G در سوئیس عرضه شده است. این آپدیت با ورژن N98xBXXU5GVJE ارائه می شود و وصله امنیتی نوامبر 2022 را همراه خود دارد تا بسیاری از آسیب پذیری های امنیتی را برطرف کند.

One UI 5.0

One UI 5.0

به‌روزرسانی جدید طراحی رابط کاربری تازه‌تر، عملکرد سریع‌تر، سهولت استفاده و ده‌ها ویژگی جدید را برای جدیدترین دستگاه‌های سری گلکسی نوت سامسونگ به ارمغان می‌آورد.

اگر از کاربران گلکسی نوت 20 یا گلکسی نوت 20 اولترا در سوئیس هستید، هم اکنون می توانید به روز رسانی اندروید 13 را در دستگاه خود دانلود کرده و با رفتن به تنظیمات، به روز رسانی نرم افزار و ضربه زدن روی دانلود و نصب، آن را نصب کنید.

اگر از سری گلکسی Note 20 دستگاهی دارید و آپدیت را دریافت نکرده اید، انتظار داریم در هفته‌های آتی بازارهای بیشتری این به روزرسانی اندروید 13 را دریافت کنند.

نظر شما چیست؟ عملکرد سامسونگ در عرضه آپدیت اندروید ۱۳ را چطور می بینید؟

آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ با One UI 5.0 به صورت رسمی و نهایی عرضه شد

آپدیت اندروید ۱۳ سری گلکسی اس ۲۱ سامسونگ ارایه شد: One UI 5.0 رسید

آپدیت اندروید ۱۳ سری گلکسی اس ۲۰ سامسونگ ارایه شد + رابط کاربری One UI 5.0

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)