حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندرهای گلکسی نوت ۲۰ را ببینید

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

امروز رندر جدیدی از گلکسی نوت ۲۰ منتشر شده که البته با شایعات قبلی در تناقض است. مثلا ما قبلا شنیده بودیم که گلکسی نوت ۲۰ شاید دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی داشته باشد اما دوربین پریسکوپی و زوم ۱۰۰ برابر گلکسی اس ۲۰ اولترا را ندارد. اینجا اما ما در طراحی دوربین گلکسی Note 20 شاهد یک دوربین پریسکوپی هستیم. بیایید رندرهای گلکسی نوت ۲۰ را ببینیم و کمی درباره آن صحبت کنیم.

رندرهای گلکسی نوت ۲۰

مجموعه جدیدی از رندرها نشان می دهد که سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ دارای چه طراحی‌ای خواهد بود. ارائه دهنده ها از Pigtou با همکاری کسی که ادعا می کند این رندرها بر اساس نقشه های بدست آمده از منابع داخلی است و طرح مفهومی نیستند. در این گزارش آمده است که بعضی از عناصر ارائه شده در این زمان قابل تأیید نیست.

این دستگاه (با کمال تعجب) بسیار شبیه گلکسی اس ۲۰ اولترا سامسونگ است. به نظر می رسد که یک ماژول دوربین مشابه S20 Ultra دارد. همانطور که به طور معمول با سری Note می بینیم، گلکسی نوت 20 دارای ظاهری با گوشه‌های تیز است.

ابعاد دستگاه ها 161.8×75.3×8.5 میلی متر است که تقریبا به اندازه گلکسی نوت ۱۰ پلاس سامسونگ است. ابعاد ماژول دوربین حتی گزارش شده است: 38.1 میلی متر در 21.9 میلی متر.

رندرهای گلکسی نوت ۲۰

رندرهای گلکسی نوت ۲۰

ما انتظار داریم گلکسی نوت ۲۰ پلاس حتی بزرگتر را نیز مشاهده کنیم، که باید جالب باشد. با ابعاد ذکر شده در بالا (از Note20) ، گزارش حاکی از آن است که ممکن است مجهز به نمایشگر ۶.۷ اینچی باشد و ارائه دهندگان این رندر نشان می دهند که این صفحه نمایش کاملاً مسطح است. ما از این ایده لذت می بریم که یک دستگاه Note دیگر حاشیه های خمیده ای ندارد. استفاده از S-Pen با استفاده از آن را آسانتر می کند.

مکان S Pen از سمت راست به چپ تغییر کرده است، که احتمالاً کاری است که سامسونگ برای بدست آوردن تمام دکمه های فیزیکی به سمت راست باید انجام دهد. سینی سیم در بالای گوشی است.

خوشحالیم که دکمه پاور را به سمت راست گوشی برگرداند، زیرا Note10 و Note10 + به طرز عجیبی آن را در سمت چپ در زیر دکمه‌های صدا قرار داده اند. با توجه به Note20، کلیدهای صدا و قدرت را در سمت راست (و درست) مشاهده می کنیم.

رندرهای گلکسی نوت ۲۰

رندرهای گلکسی نوت ۲۰

پیش بینی می شود که Galaxy Note20 و Note20 + با همان مشخصات سخت افزاری Galaxy S20 یعنی همراه با Snapdragon 865 یا Exynos 990 ارایه شوند. گلکسی نوت 20 و Note20 + پیش از این شایعه شده بودند که به ترتیب باتری های ۴۰۰۰ میلی آمپر و ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی به بازار عرضه خواهند شد.

پیش بینی می شود که سامسونگ Galaxy Note20 شهریورماه و در طی رویداد Unpacked سامسونگ برگزار شود. فقط در این زمان، ما می توانیم یک رویداد راه اندازی فقط آنلاین را انتظار داشته باشیم.

نظر شما چیست؟ چقدر به این رندرها برای گلکسی نوت ۲۰ اعتقاد دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yusef

طراحیش خوبه ولی اگر همین باشه اونقدری خاص نیست که کسایی رو که پرچمدار پارسال یا حتی دوسال پیش رو داشتن مجاب کنه که اینو بخرند.
دوستان بالاخره بعد از کشمکش فراوان با خودم A71 رو سفارش دادم

m.b

مبارکت باشه… 🌷❤️

Yusef

خیلی ممنون

persepolis

مگه 992 اگزینوس استفاذه نمیشه!؟.

Shadow

همه طراحی های سری نوتش شبیه سونی هست
#اسکی ⁦✌️⁩

V800B

ندوس
بهترین طراحی رو تو پرچمداران سامسونگ
تو نما جولو اس ۹ و نوت ۹
تو پشت سری اس ۱۰

smartiz

ظاهرش جذابیتی ندارد امیدوارم اینطوری نباشه

Milad7

اقا الکی دلتون را خوش نکنید بسیار شبیه به اس 20 اولترا خواهد بود!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)