حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باتری ردمی ۹ احتمالا ۵۰۰۰ میلی آمپری خواهد بود

نوشته

3 سال قبل | 48 دیدگاه | ردمی

بدون شک ردمی ۹ یک دستگاه اقتصادی محبوب خواهد بود که شاید همین حالا خیلی ها منتظر آن باشند. اگر شما هم منتظر Redmi 9 هستید امشب برای شما خبر خوبی داریم. گفته می شود باتری ردمی ۹ احتمالا ۵۰۰۰ میلی آمپری خواهد بود.

باتری ردمی ۹

باتری ردمی ۹

باتری ردمی ۹

دستگاه اقتصادی Redmi 9 که با مدل M2004J19G شناخته می شود دوباره لو رفته و این بار FCC محلی است که به ما اطلاعات می دهد. این سند که اطلاعات صدور گواهینامه را منتشر کرده و در کنار آن، برخی از جزئیات برجسته در مورد تلفن آینده را نشان می دهد. این دستگاه با رابط کاربری MIUI 11 ارایه می می شود و احتمالا می دانید که این به معنی اندروید ۱۰ است.

باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری برای Redmi 9 توسط اسناد FCC تأیید شده است. در حالی که می دانیم این تلفن از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می برد اما متأسفانه، هیچ اطلاعاتی درباره شارژر در دست نیست. خب البته برخی گمانه زنی ها وجود داشت که می تواند ۱۰ واتی باشد، و این یک عقبگرد از شارژر ۱۸ واتی مدل قبلی است.

ممکن است برخی از این بخش شایعه خوششان نیاید اما Redmi 9 جدید از نسخه قبلی خود بزرگتر است و به نظر می رسد ابعاد صفحه نمایش ۶.۶ اینچی را تأیید می کند و این از نمایشگر ۶.۲۲ اینچی Redmi 8 بزرگتر است. طبق انتظار این یک تلفن LTE خواهد بود و خیلی زود است که سری 5G برود. همچنین از Wi-Fi مدل 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز با 802.11ac یا همان Wi-Fi 5 پشتیبانی می کند. با توجه به گواهینامه هایی که دریافت شده، اکنون شیائومی به نوبت رونمایی جدید Redmi 9 می رسد.

نظر شما چیست؟ منتظر ردمی ۹ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
48 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
bh974

مشکل سنگین شدنه وزن گوشیه که باید فکری براش کرد

Mahdi

باتری ها روز به روز حجمشون بیشتر میشه ولی شارژدهی مثل اون قدیما که ۱۲۰۰ میلی آمپر بود ، باید بهینه سازی کنن

m.b

اون قدیما چیپست ها هم خب کم توان‌تر بودن… مصرف برنامه ها هم کمتر بود… کیفیت کار ها هم پایبنتر بود…
🤔

Mahdi

خب پس چرا میگن ۷ نانومتری مصرف کمتری از ۱۰ و بیشتر داره؟

m.b

نسبت به 10 نانو با همون قدرت خب مصرف کمتری داره… اما چون قدرت بیشتری هم داره باز تو قدرت بالا مصرف بالا میره… همچنین مصرف برنامه ها و گوشی ها که کمتر نشده هیچوقت… و همیشه بیشتر میشه…

Finch

قدیما خبری از این همه سنسور و حسگر و صفحه هوایی بالای ۶.۵ اینچ‌ با رزولوشن بالای ۴۰۰ پی‌پی‌ای نبود در عوض

david2arc

دقیقا👌

eftekharifar

دمش گرم که تو پایین رده هاشم باطری 1810 میلی آمپری نمیذاره!
شارژرشم حتی اگه 10 واتی باشه، باز از 5 واتی بهتره و دو ساعت و نیم طول نمیکشه!

Farcry

میگم خیلی از فن بوی های اندرویدی عوام تشریف دارن میگید نه! چشمت رو باز میکردی و بررسی های باتری آیفون se رو ریز میشدی میفهمیدی مشکلش چیه.بعید میدونم شرکتی توی این ده سال تونسته باشه توی یه گوشی ۴/۷ اینچی با ضخامت 7/6 تونسته باشه باتری با ظرفیت بیش تر ۲۰۰۰ میلی آمپری زده باشه.تازه توی همین فضای کم هم بخش های اضافی مثل اسپیکر ثانویه و موتور تاپتیک رو جا داده.جدا از این درواقع باتری آیفون se توی وبگردی با توجه به فوق بهینه بودن سافاری شارژدهی بالایی داره (۱۳:۳۹ ساعت با نور ۲۰۰ نیت طبق بررسی gsmarena.توی یوتوب هم ویدیو های تست وبگردیش و مقایسش با بقیه هست خواستی برو ببین.بهتره مثال نزنم که چه گوشی هایی از همین مقدار هم وبگردی کمتری میدن) شارژدهی اون هم توی مکالمه هم نمره متوسطی میگیره و توی پخش ویدیو هم ضعیفه.توی بازی کردن هم تقریبا ۴/۵ ساعت میتونه اسکرین بده که خب یه دو ساعتی کمتر از گوشی هایی مثل galaxy S20 هست.درواقع این گوشی آیفون se فقط برای جلب نظر اون فن بیس های چند صد میلیونی که آیفون با دکمه هوم دارن ساخته شده که اون طراحی کلاسیک و‌سبک و جمع و جور رو قدیمی رو میپسندن وگرنه کسی آیفون پریمیوم میخواد باید سمت آیفون های ۱۰۰۰ دلاری بره.اپل توی کمتر مواردی گوشی غیر پرچمدار ساخته و تمام توانش رو توی گوشی پرچمدار ۱۱۰۰ دلاریش میزاره. آره طبق نظر شما اپل گداست روی گوشی ۱۱۰۰ دلاری هم باتری ۳۹۰۰ میلی آمپری میزاره درحالی که شرکت های دیگه مثل همین شیائومی روی گوشی میان رده هم باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری میزارن ، فقط نمیدونم چرا سال ۲۰۱۹ همون آیفونی که اپل گدا ساختتش بیش ترین شارژدهی رو بین پرچمداران سال ۲۰۱۹ داشته.آره با منطق عدد بازی شماها نتایج مثل این اصلا نمیخونه.جالبه همین یه ساعت پیش خبرش اومد مدیر عامل شیائومی میاد با آیفون تویت میکنه و تبلیغ گوشی جدید شیائومی رو میکنه ولی نمیدونه که یه سری (نه همه) فن بوی متعصب از شرکت شیائومی به وجود اومدن که با دو دوتا چهارتا کردن و نام بردن چند تا عدد برای خودشون فاتحه اپل ۱ تریلیون دلاری و آیفون هایی که نسبتا ارزون هم نیستن (درمقایسه با گوشی های میان رده اندرویدی وگرنه تقریبا همه پرچمدار های اندرویدی مرز های ۱۰۰۰ دلار هم فتح کردن) که توی این ۱۰ سال ۱/۵ میلیارد فروش رفتن.

Dr.Nazer

فارکرای جان عزیزم بهتره به‌جای دفاع بیخود از آیفون اس‌ای بری یه سر ویدیوی Don’t buy the new iPhone SE آنباکس تراپی رو توی یوتیوب ببینی…
وقتشه دیگه اپل و بعضی طرفدارهاش خجالت بکشن…

Farcry

ناظر جان من دفاعی از آیفون se نکردم و همون زمان هم که معرفی شد گفتم میشه خارج از سیستم عامل ios گوشی های خیلی بهتری گرفت‌ و برتری های واضخ اون ها مثل حاشیه کمتر رو دید و اینم گفتم که آیفون se حتی در مقابل گوشی های خیلی با ارزش هم یه برتری های خاصی داره ولی خب هدف از عرضه این گوشی یه چیز دیگه بوده.مشکل من با دوستانی هست که بدون تجربه کاربری دقیق از آیفون ها و حتی مطالعه بررسی چند تا سایت میان و با چند تا عدد اپل رو میکوبن و میرن و همین ها هم به اپل میگن گرون فروش! درحالی که همین اپل احتمال خیلی خیلی بالا بهترین گوشیش رو در سال ۲۰۲۰ (آیفون ۱۲ پرو مکس) با همون قیمت ۱۰۹۹ دلار قبلی و پشتیبانی بلند مدت به فروش میرسونه.درحالی که خیلی از شرکت های اندرویدی با اضافه کردن 5G و چند تا قابلیت دیگه مرز ۱۰۰۰ دلار هم با اون پشتیبانی ناقص رد کردن.

Dr.Nazer


قیمت آمریکا مد نظر ما نیست، چون گوشی‌های اپل تو خود آمریکا یعنی کشور سازنده و وطن قیمت خیلی کمتر نسبت به بازار جهانی و کشورهای دیگه دارن. مثلاً قیمت آمریکای آیفون ۱۱ پرو ۹۹۹ دلاره درحالی که در کشورهای دیگه و اروپا و آسیا به ۱۱۰۰ دلار هم میرسه…
درضمن ما الان کاری که به گوشی‌های پریمیوم نداریم و بحث در مورد اس‌ای ۲۰۲۰ئه…

Farcry

خب تو داری اروپا رو که آیفون ها اونجا از همه جای دیگه دنیا گرون تر هستن مثال میزنی.بازار های دیگه مثل دبی و یا چین رو مثال بزنی این اختلاف قیمت با بازار آمریکا معمولا از ۵۰ دلار بیش تر نمیشه.

Dr.Nazer

درضمن، آیفون اس‌ای طبق تست mrwhosetheboss با استفاده‌ی ترکیبی اونم تقریباً بدون دخالت دست ۳ ساعت و ۴۶ دقیقه دووم اورد.
و معمولاً هم توی استفاده عادی و روزمره‌ و واقعی‌ای که ما از گوشی می‌کنیم عمر باتری کمتر از این‌جور تست‌ها میشه، بعد شما میگی با بازی کردن ۵ ساعت اسکرین تایم میده؟!

Farcry

ناظر بزار دقیق تر ماجرا این ویدیو رو بگم.توی بازی سه بعدی که شرایط سنگین تست باتری بود طبق این تست فون آرنا، آیفون ۱۱ بهترین بود و ۷:۳۷ دقیقه دووم آورد.بعد اون s10e دقیقا ۶:۳۵ دقیقه دووم آورد.بعد از اون S10 که خودت داری😂 ۵:۳۲ دقیقه و در آخر آیفون se جدید ۴:۵۹ دقیقه دووم آورد.

Dr.Nazer

آیفون اس‌اس ۲۰۲۰ با باتری ۱۸۲۱ میلی‌آمپری، پنل آی‌پی‌اس ال‌سی‌دی با رزولوشن پایین و شارژر فوق ضعیف ۵ واتی با سرعت شارژ پایین نسبت به عمر باتری و اسکرین آن تایمش با مصرف ۱۰۰ درصد شارژ و طراحی کاملاً مشابه با گوشی ۲۰۱۷، ۲۰۱۶ یا حتی ۲۰۱۵ و ۲۰۱۴ دقیقاً توهین به شعور مشتریه و متاسفانه فقط هم طرفدارای بافهم و کمالاتِ ایرانی اپل از این گوشی دفاع میکنن درحالی که خود آمریکاییا کاملاً نسبت به این گوشی جبهه گرفتن…!

Farcry

ناظر این ویدیو رو ببین. https://www.youtube.com/watch?v=vqr4kzmMaeY کانال سایت معروف فون آرنا توی یوتوب هست که این ویدیو رو گذاشته.توی بخش های وبگردی و بازی و پخش ویدیو آیفون se رو با گوشی های دیگه مقایسه کرده. خب اگر در جریان باشی تست های فون آرنا از باتری همیشه یه مقدار از جی اس ام آرنا سخت گیرانه تر هست و مثل اونهم روشنایی روی ۲۰۰ نیت نیست.توی این ویدیو آیفون se 2020 با گوشی هایی مثل S10 و آیفون ۱۱ و S10e مقایسه شده.خب همونطور که گفتم توی وبگردی طبق انتظار نتیجه خوبی گرفت و بعد از آیفون ۱۱ نسبت به دو گوشی دیگه بهتر بود.توی پخش ویدیو هم نتیجه ضعیفی گرفت.توی 3D game هم با اینکه آخر شد ولی نزدیک ۵ ساعت (دقیق تر ۴:۵۹ دقیقه) آیفون se دووم آورد و خیلی بیش تر از اون چیزی که شما میگی ( ۳:۵ ساعت ) اسکرین داد ،‌حتی توی اون بازی که خودم تجربش کردم و باتری زیادی هم مصرف میکنه.والا من اون ویدیو که دیدی رو ندیدم یا دیدم الان شرایط و ….. رو یادم نیست ولی همیشه هم میگم باید مجموع این تست ها رو دید و نتیجه گیری کرد. غیر از این لینکی که گذاشتم ویدیو های دیگه هم هست که تایید میکنه توی شرایط سنگین آیفون se پنج ساعت یا حتی بیش تر هم اسکرین میده.

Dr.Nazer

ویدیو رو دیدم، نتایجی که اس‌ای ثبت کرد مطمئناً در زندگی واقعی آدمو روانی میکنه!
بعد هم شما چطور تست ترکیبی که همه کار توش انجام میشه رو بیخیال میشی و تستی که فقط با یه استفاده‌ی ثابت و ممتد انجام میشه رو منبع قرار میدی؟
کدوم آدمی کل روزو میشینه ممتد ویدیو میبینه یا وب‌گردی میکنه یا بازی میکنه؟! آره درسته وب‌گردی آیفون قویه و باتری کمی مصرف میکنه ولی آیا قراره نتایج این تستی که ما دیدیم در زندگی واقعی هم صدق کنه؟ مشخصاً خیر!
درضمن شاید بگی به‌هر‌حال اس‌ای نتایج خوبی رو ثبت کرد و باتریش قابل قبوله، نه عزیزم نیست نه بزرگوار به روح پدر جدم نیست!
اس ۱۰ من رو که توی اون تست دیدی، حالا تو دنیای واقعی و با استفاده‌ی خود شخص من بین ۴ ساعت و نیم تا ۵ ساعت طول میکشه که ۱۰۰ درصد شارژ رو به صفر برسونه، که من نمیذارم به صفر برسه یا حتی به ۲۰ برسه و معمولاً زود میزنم شارژ.
و من دارم عذاب میکشم با باتری این گوشی، افتضاح کامله! اون ۵ ساعت هم شاید به‌زور با پاورسیوینگ به وقوع بپیونده وگرنه خدا میدونه رو رزولوشن ۱۴۴۰ به ۴ ساعت هم حتی میرسه یا نه!
بعد حالا با توجه به اینی که من گفتم و نتایج تستی که خودت فرستادی دیگه ببین باتری اس‌ای که تازه ۲ ساعت و نیم هم طول میکشه شارژ شه چه عذاب وحشتناکیه…

Farcry

خب عزیزم مجموع این ۳ تا تست رو توی این ویدیو به عنوان یه تجربه کاربری که توی واقعیت اتفاق میفته ببین.من گفتم اون ۳/۵ ساعتی که داری میگی اصلا با عقل جور در نمیاد و توی بازی سنگین هم از این مقداری که گفتی بیش تر اسکرین میده.منم تقریبا ۲ سال پیش یه آیفون se نسخه ۱ رو داشتم و با همین پاور سیوینگ تا ۹-۸ ساعت هم از گوشی اسکرین میگرفتم که البته طبق تست های جی اس ام آرنا شارژدهی باتری اون از باتری آیفون se 2020 قوی تره،تجربه هر کاربر ممکنه متفاوت باشه و همونطور که گفتم باید مجموع این سه تست رو نگاه کنی که البته باز بین این ۴ گوشی آیفون se آخر میشه (درواقع من اول یا آخر شدن se برام مهم نیست برام اختلافش با بقیه گوشی هاست که خب به جز پخش ویدیو که خیلی ضعیفه و اختلاف زیاده توی باقی موارد اختلافش با بقیه خیلی کمه)

Dr.Nazer

ممنون
مفید بود
بای

(نتیجه‌ی مبارزه با حقیقت)

Atta_h

کدوم شارژدهی خوب یه ویدیودیدم آیفون se 2020 کلا 3ونیم ساعت اسکرین داد گوشیای اندرویدی به قول خودت مقابلش همشون ۹ ساعت و۸ساعت اسکرین دادن دفاع نکن از این گوشی زشته به تو میگن ترول نه اون اندرویدیایی که مسخره میکنی تو حقیقت نمیخوای قبول کنی بعد میگی تعصب نداری با ادامه دفاع کردن از این گوشی تتمه آبرو تم میره همینجور که تتمه اعتبار اپل با این گوشی به باد فنا رفت

Farcry

ترول تویی.یه ویدیو دیدی نتیجش این شده و ده تا ویدیو ده تا ویدیو دیگه ندیدی که نتیجشون رو با این مقایسه کنی.قبلا هم گفتم اگر بخوایم یه ویدیو رو مرجع قرار بدیم اصلا و ابدا کار درستی نیست.

eftekharifar

باشه عزیز من عوام، شما خواص
تو اینکه در سال 2020 طراحی 3-4 سال پیش چرا اصلا پیاده سازی شده با اون حواشی بالا و پایین و این ابعاد 4.7 اینچ، اصلا بحثی باهات نمیکنم
ولی شارژ شدن یه باطری 1810 میلی آمپری باید 2 ساعت و نیم طول بکشه؟
خوش بحال عوام که میانرده ها و پایین رده هاشونم فست شارژ داره پس.
دفاع تمام قد جنابعالی از یه محصول که در زمینه باطری سراپا ایراده، بسیار عوامانه تره.
از مصطفی و چند تا دیگه از کاربرا هم بهت گفتن ولی شما به هر ترتیب میخواین از این افتضاح اپل دفاع کنید!
موفق باشید

hamid reza

اگه روزی از ایران برم که نمیرم قطعا آیفون میخرم ولی فعلا همین اندروید تو ایران بهتره ولی در کل آیفون کجا اندروید کجا
تو لپتاپ ها هم یه سرو گردن از ویندوز ها بهترن اینو کسی میدونه که تجربه استفاده مک رو داشته باشه اصلا اکوسیستم اپل یه زندگی خاصی هست که شرکت های دیگه چندین سال هم بدوون بهش نمیرسن اما خب تو ایران 70 80 درصد این امکانات رو نمیتونیم استفاده کنیم و برای ما همون بهتره که اندروید و ویندوز داشته باشیم ولی اینو بدون هیچ وقت اپل رو مسخره نکن
کسی که اپل رو مسخره میکنه هیچ اطلاعاتی از اپل نداره من نه اپل دارم نه قصد خریدشو دارم ولی این رو جالب نمیدونم شرکتی به این بزرگی توسط آدم های به این کوچکی قضاوت بشه
من همه برند هارو دوست دارم و از همشون گوشی خریدم دم همشون گرم انشاالله گوشی های بهتری بزنن منم میخرم ولی لطا منطقی حرف بزنید

Dr.Nazer


“ولی فعلا همین اندروید تو ایران بهتره”

جز قیمت، دلیل؟!..

Farcry

من حرفت رو تا حدودی قبول دارم. درواقع یکی از دلایل خرید آیفون توی کشور های دیگه سرویس و پشتیبانی خوب اپل از اونهاست که توی تعویض قطعات و ارائه سرویس های رایگان و خوب (مثلا همراه همین آیفون se یکسال اشتراک رایگان اپل تی وی پلاس‌هم به خریدار داده میشه که خب همین فقط ۷۰ دلار قیمتشه و اپل تی وی پلاس هم با توجه به حجم برنامه هایی که داره و با شبکه های معروف قرار داد بسته اصلا درمقابل رقیب هایی مثل نت فلیکس دست و پا بسته نیست و اشتراک چیز بیخودی هم نیست که بگیم مفته داره میده) همیشه از شرکت های دیگه بهتر بوده یا حداقل جزو بهترین ها بوده.اما درمورد ارزش خرید اون ها توی ایران .‌کلا نظر من رو بخوای همین گوشی های میان رده و خوش قیمت شرکت هایی مثل شیائومی (نه گوشی پرچمدار و گرون ترشون چون مثلا اختلاف بین گوشی ۴۰۰ دلاری شیائومی با گوشی ۸۰۰ دلاریش اصلا در حد و اندازه اختلاف قیمتش نیست) برای اکثر کاربر ها کاملا کفایت میتونه و همه نیاز هاشون هم برطرف میشه و دیگه لازم نیست سمت گوشی های پرچمدار اندرویدی و آیفون ها برن اونم توی این اوضاع داغان ایران.از نظر ارزش قیمت هم نسبت به بقیه گوشی ها ،‌هم همون موقع که آیفون ۱۱ پرو مکس عرضه شد واقعا ارزش خرید بالایی داشت و از رقبا هم توی موارد نسبتا زیادی جلوتر بود و حتی الان هم مقایسه کنی به جز مواردی مثل قدرت زوم دوربین و یا عکاسی در شب (درمقایسه با بهترین گوشی که عکاسی در شب میگیره که از نظر من P40 pro هست.شما عکس های این گوشی رو بدون نایت مود ببینید به طرز وحشتناکی از سایر گوشی های پرچمدار بدون نایت مود روشن تره و فیلم برداری خیلی خوبی هم در شب داره) و یا سرعت شارژ شدن گوشی و رفرش ریت ۶۰ هرتزی خود صفحه نمایش که خب تازه مد شده و سامسونگ و شیائومی هم اولین پرچمدارانشون رو با این قابلیت سال ۲۰۲۰ معرفی کردن دیگه توی موارد دیگه آیفون ۱۱ پرو مکس یا بهترین هست یا جزو بهترین هاست.با معرفی آیفون های سری ۱۲ و اون همه ویژگی که بهشون اضافه میشه و ثابت موندن قیمت ، به نظر من حتی توی ایران هم ارزش خرید خیلی بالایی نسبت به سایر گوشی ها دارن و خب توی ایران مزایایی مثل افت قیمت کمتر در دراز مدت و یا پشتیبانی بلند مدت نصیب کاربر میشه.

m.b

“بعید میدونم شرکتی توی این ده سال تونسته باشه توی یه گوشی ۴/۷ اینچی با ضخامت 7/6 تونسته باشه باتری با ظرفیت بیش تر ۲۰۰۰ میلی آمپری زده باشه”

https://m.gsmarena.com/samsung_galaxy_a3_(2016)-7791.php

بیخود با کسی که خودشو زده به کوری بحث نکنید… بحث با کسی که چشماشو عمداً بسته بی فایدست… 👌

_V_

هم صخامتش کمتره هم باتریش بیشتره😐😂

Farcry

گفتم اجزای داخلی آیفون se رو با همین A3 2015 ببینید متوجه میشید که چرا ظرفیت باتری آیفون se انقدره.

Dr.Nazer


ظرفیت باتری آیفون‌ اس‌ای ۲۰۲۰ قابل قبول نیست، تمام.
حتی از آیفون ۸ هم کمتره لامصب از چی دفاع میکنی؟! الان مثلاً با عدم خیانت به اپل و مبارزه با حقیقت از طرف تیم کوک یه کامیون ۱۱ پرو مکس واست میفرستن؟
بس کنین این رفتارارو خدایا بسه دیگه تا کی هی باید فقط تکرار کنم…🤦‍♂️

Farcry

در پاسخ به ناظر: عزیزم جیپ دفاع میکنم ، هیچکدوم از شماها روی همون نتایج تست باتری آیفون se مثل من ریز نشدید که بگید کجا ضعیفه کجا قویه فقط یه کلام میگید ضعیفه،بله منم نگفتم قویه گفتم توی شرایط سنگین استفاده و پخش ویدیو ضعیف تر از بقیس.حالا تو اسم اینو سهام داشتن توی اپل و طرفداری بی جا و……. میدونی دیگه با خودته.

Farcry

چیپ: چیو

Dr.Nazer

بله شما کاملاً درست می‌فرمائید.

Farcry

#باشه

eftekharifar

احسنت

V800B

زیبا نیست!؟!
https://m.youtube.com/watch

V800B
Farcry

اینو باید به اونی که سر هر پست میاد ده خط درمورد نوآوری! های miui 12 مینویسه نشون بدی.

V800B

انصافا من اینو دیدم اول فکر کردم
قراره ios این شکلی بشه
بعد دقت کردم
نماز وحشت خوندم🥴

hamid reza

اپل نبود رابط کاربری هواوی و شیائومی اندروید خام میشد بعد باز منتقدین بیان چوب قضاوتشون رو بالا ببرن شیائومی نبود چندین مدل از رو آیفون ایکس کپی زد؟چرا اون موقع نوآوری نداشت؟

m.b

چه ربطی به گندکاری های اپل داره خب؟ چرا خلط مبحث میکنید…
چینی ها رفتن بهترین ویژگی‌های اپل رو برداشتن… و این خوبه اما اپل رفته رکورد زده در ساخت ضعیفترین گوشی 2020 در شارژدهی و مدت زمان شارژ… الان این کار رو دارید با برداشت های خوب اپل، که چینی ها انجام میدند مخلوط میکنید؟!!
الان چینی ها ویژگی های خوب اپل رو برمیدارن گند کاری های اپل توجیه میشه؟!! یا مثلاً se توی نیم ساعت دیگه فول میشه؟ یا مثلاً شارژدهیش بیشتر میشه وقتی چینی ها ویژگی های خوب اپل رو برمیدارن؟!
به مولا حالتون خوش نیست…
کل سایت دارن میگن se چه تو شارژدهی و چه تو شارژ شدن گند زده اونوقت شما برای جمع کردن این گند جای دلیل منطقی یا قبول ماجرا خلط مبحث میکنید؟ و از صغری تا کبری میچینید؟! خب با این کارا شاردهیش بهتر میشه؟!! تازه امروز میخوام جدول مقایسه‌ش رو هم بفرستم… اونجا هم خوشحال میشم بیاید حرفای نامربوط به ماجرا بزنید… شاید با این حجم از تعصب یه دو دقیقه رفت روی شارژدهی اپل! 🤦‍♂️

Farcry

اصلا آیفون اس ای آشغال.هرکی که بگه شارژدهی این گوشی نسبت به گوشی های هم رده قیمتی بهتره یه متعصب بیش تر نیست.همونطور که خود توی هر کامنتی که میزارم دارم ریز و دقیق توضیح میدم که توی مواردی از تجربه کاربری شارژدهی ضعیفی داره.ولی داداش خودت داری بحث آیفون se رو به این الهام! گرفتن ها توی رابط کاربری ربط میدی و مخلوط میکنی! بحث درمورد تک تک این موارد زیاده و از حوصله من هم خارجه بهتره واردش نشیم.فقط همین رو بگم یه مثالش رابط کاربری دوربین هست که امروزه همشون شبیه هم شده! بررسی های گوشی های 4-3 سال پیش هوآوی رو توی همین سایت های فارسی بخونی وقتی که اولین بار هوآوی توی گوشی های اندرویدی این شکل رابط کاربری رو با الهام! از نرم افزار دوربین ها توی آیفون ها وارد گوشی هاش کرد حتی بعضی از سایت ها این شباهت خیلی زیاد رو جزو معایب گوشی های هوآوی بیان میکردن، ولی خب دیگه کم کم عادی شد و توی همه گوشی های اندرویدی این شکل نرم افزار دوربین رایج شد و دیگه کسی هم دنبال این مسائل نبود و فقط توی بخش نرم افزار میگن رابط نرم افزاری دوربین فلان گوشی دسترسی ساده داه و خوبه.درکل اینو میخوام بگم ios هم بعضی از ویژگی هاش رو از اندروید و حتی سیمیبان نوکیا گرفته و یا سیستم عامل قدیم بلکبری گرفته ولی هیچ وقت انقدر تابلو به قول بعضی ها الهام نمیگرفته

m.b

بعد یه طوری هم حرف میزنید انگار تو این کشور که اپل آدم هم حسابمون نمیکنه! فقط شما اپل داشتید… قبل نصف سایت من زمان 5 یکسال با ios بودم خودم…زمانی که اپل وسیله خزکاری یه عده بچه‌سال نادان نشده بود… زمانی که آسانسور آینه‌ای کم بود که داخلش بخوان عقده‌هاشونو خالی کنن… خداییش اپل مگه چیپست خودبرتربینی داره که هر کی از شماها میگیره فکر میکنید دیگه تو دنیا فقط شمایید که آدمید… اون از رفیقت که میاد به بقیه میگه عوام که صفت بارز خودشه چون فقط بابایی براش سیب گاز زده خریده در صورتی که هنوز یه جو مردانگی قبول اشتباهات مکررش رو هم حتی نداره و اینم از شما که به رفقای ما لفظ آدم های کوچیک برای قضاوت شرکت بزرگ اپل رو نسبت دادی! مگه هر شرکتی بزرگ میشه که آدمای کوچیک قضاوتش رو نکنن! اتفاقا همین آدمای کوچیک بودن که اپل رو بعد استیو جابز و بدون نوآوری های گذشته و قیمت های بالاتر از بقیه به نسبت امکانات، حمایت کردن و از اکوسیستمش خارج نشدن… پس منت سر این آدما نذارید لطفاً…

Finch

از نظر شخصی من اپل اصلا ارزش نداره شرکتش
برندی که عملا ۸۰ درصد مردم دنیا رو نادیده میگیره و ۴ تا گوشی میان رده اقتصادی نمیسازه اصلا ارزش نداره
بنز با اون عظمت حداقل ۴ تا سری اقتصادی داره
سامسونگ که عملا بعد از نوت ۳ تو بحث گوشی های لوکس و گرون از رو اپل از نظر امکانات و کیفیت رد شد ، ۲ تا سری اقتصادی داره

Farcry

قبلا هم گفتم هم اونی که به قول خودش برای پز دادن و بدون هیچ تحقیقی و مقایسه با بقیه گوشی ها میاد آیفون میخره و اون طوری عکس میندازه کم عقل تشریف داره و هم اونی که یه گوشی خوش قیمت اندرویدی خریده و بدون هیچ تجربه ای از آیفون و یا حتی خوندن چهارتا بررسی فقط با مقایسه چهار تا عدد میاد میگه اپل بدرد نمیخوره و مفت نمیارزه و ……. کم عقل تشریف داره.( منظورم شما نیستید) خود من به زور تونستم به یه عده حالی کنم که اون از کار افتادن اپ استور های ایرانی در سال 96 ربطی به تحریم ایران و …… نداره و خود اپل مجوز همه اپ استور های فرعی رو که اپ های سازمانی رو منتشر میکردن لغو کرده (حالا چه این اپ استور ایرانی باشه یا آمریکایی یا چینی و…. بیش ترین آسیب هم اپ استور های چینی مثل vshare دیدن) یا اینکه چجوری میشه از نسخه وب برنامه های ایرانی یا پرداخت تنها یکبار اشتراک اپ استور هایی مثل سیب آپ همه اون برنامه ها رو نصب کرد.

eftekharifar

دقیقا همینطوره
من سر کارم میبینم اتفاقا و اتفاقا عوام دستشون آیفون هست همشون. و هیچی ازش نمیدونن. ساده ترین کارهارو نمیتونن باهاش انجام بدن و وقتی ازشون میپرسم چرا همچین پول هنگفتی صرف خرید وسیله ای کردی که ساده ترین کارها رم نمیتونی باهاش بکنی؟ میگن: “کلاس داره”
دقیقا عوام شما طرفداران اپل هستید
افتضاح به تمام معنا در زمینه باطری هست این SE.
بعد که میگیم باطریش چرا اینجوریه FarCry میاد به من میگه عوام!

Milad7

کاش بیشتر روی عمر باتری مانور میدادن تا روی پردازنده و دوربین…

eftekharifar

باطریش عالیه که!
2:30 ساعت باید شارژ بشه که 3 ساعت و نیم اسکرین بده!!!!
اونم با این رزولوشن فاجعه تازه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)