حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فایل آپدیت MIUI 14 ردمی ۹ شیائومی لو رفت + لینک دانلود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، ردمی

می‌یوآی ۱۴، جدیدترین رابط کاربری شیائومی است که مجموعه ای از ویژگی و پیشرفت های جدید را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. به لطف طراحی جدید، هم اکنون استفاده از MIUI راحت تر شده است. این نسخه از رابط کاربری شیائومی بازنگری شده و ادعا می‌شود که عملکرد روان تری نسبت به نسخه قبلی خواهد داشت. هم اکنون آپدیت MIUI 14 ردمی ۹ فاش شده! با ترنجی همراه باشید تا ببینیم Redmi 9 پس از نصب این به روزرسانی جدید، چه عملکرد و تغییراتی خواهد داشت؟

در آپدیت MIUI 14 ردمی ۹ خبری از اندروید ۱۳ نیست

حجم MIUI 14 نسبت به نسخه قبلی حدود ۲۳ درصد کاهش یافته است. همین موضوع باعث می‌شود که به روزرسانی های جدید، حجم زیادی از اینترنت شما را مصرف نکند. منبع این گزارش معتقد است که با در نظر گرفتن تمام پیشرفت های انجام شده، MIUI 14 یک رابط کاربری عالی به نظر می‌رسد. چند روز پیش برای شما، درباره آپدیت MIUI 14 ردمی نوت ۹ نوشتیم. هم اکنون اتفاق مهمی رخ داده است. در روز گذشته، آپدیت رابط کاربری MIUI 14 برای ردمی ۹ شیائومی توسط یکی از کاربران فاش شد.

اسکرین شات میوآی ۱۴ ردمی ۹

وب‌سایت Xiaomiui فایل منتشر شده را بررسی و نصب کرده و تجربه خود را به اشتراک گذاشته است. هم اکنون نسخه آزمایشی آپدیت MIUI 14 ردمی ۹ به بیرون درز کرده است. این نسخه با بیلد نامبر V14.0.0.1.SJCCNXM شناخته می‌شود. منبع مذکور، در رابطه با تجربه اولیه تست این نسخه از رابط کاربری شیائومی بر روی ردمی ۹ می‌گوید:«طبق برداشت های اولیه ما، رابط کاربری جدید MIUI14 بر روی ردمی ۹ در مقایسه با MIUI 13 روان تر کار می‌کند

اگرچه این اولین نسخه آزمایشی است. اما MIUI 14 بر روی Redmi 9 همین حالا نیز کامل است! با این حال، نکات مهمی وجود دارد که باید به آنها اشاره کرد. این یک نسخه رسمی لو رفته از MIUI 14 است. حتی اگر مشکل جدی پس از نصب وجود نداشته باشد، شیائومی مسئولیتی در قبال هیچ مشکلی نخواهد داشت. بنابراین به یاد داشته باشید که آن را با مسئولیت خود نصب کنید. در ادامه به بررسی مختصر این نسخه از رابط کاربری شیائومی بر روی ردمی ۹ خواهیم پرداخت.

اسکرین شات میوآی ۱۴ ردمی ۹

رابط کاربری MIUI 14 بر روی Redmi 9 عملکرد سریع و بهینه ای دارد 

این نسخه از رابط کاربری شیائومی با بیلد نامبر V14.0.0.1.SJCCNXM به دست کاربران خواهد رسید؛ و پچ امنیتی دسامبر ۲۰۲۲ را به همراه دارد. در این آپدیت خبری از اندروید ۱۳ نیست و MIUI 14 ردمی ۹ بر پایه اندروید ۱۲ توسعه یافته است. اگرچه کاربران این تلفن هوشمند نمی‌توانند اندروید ۱۳ را دریافت کنند، اما به نظر می‌رسد که شیائومی در به روز رسانی های بعدی MIUI 14، تغییراتی را ایجاد کند. این نسخه از رابط کاربری شیائومی بر روی ردمی ۹ بسیار سریع تر و بهینه تر از MIUI 13 است. MIUI 14 با زبان طراحی جدیدی توسعه پیدا کرده، و ما پس از نصب با تغییرات طراحی مواجه می‌شویم.

اسکرین شات میوآی ۱۴ ردمی ۹

حجم به روزرسانی نسبت به MIUI 13 حدود ۲۳ درصد کاهش یافته؛ و هم اکنون به طور کلی شاهد رابط کاربری سبک تری هستیم. بسیاری از تفاوت‌ها مانند همین موضوع، تایید می‌کنند که بیلد «V14.0.0.1.SJCCNXM» یک نسخه رسمی لو رفته است. با لینکی که در ادامه قرار گرفته، می‌توانید این نسخه از رابط کاربری شیائومی را دانلود و بر روی Redmi 9 خود نصب کنید. اما دوباره باید هشدار دهیم که در صورت بروز هرگونه مشکل، مسئولیت با خود شماست.

برای دانلود نسخه لو رفته MIUI 14 برای ردمی ۹ کلیک کنید!

آپدیت MIUI 14 برای ردمی نوت ۹ شیائومی هم عرضه خواهد شد؟

 

نظر شما درباره این نسخه از رابط کاربری جدید شیائومی چیست؟ آیا تاکنون تجربه استفاده از MIUI 14 را داشته اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی