حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ١١ ردمی ۹ به صورت جهانی و پایدار ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، اندروید ۱۱، ردمی

ردمی، زیر مجموعه‌ای از گروه فناوری شیائومی است. این گروه چین، مدت نسبتاً طولانی است که سری Redmi خود را ایجاد کرده است. پیش از این، در مورد ارائه آپدیت اندروید ١١ گوشی Redmi 9 در چین گفته بودیم. اما هم اکنون، زمان انتشار آپدیت اندروید ١١ ردمی ۹ به صورت جهانی رسیده است.

آپدیت اندروید ١١ ردمی ۹ به صورت جهانی ارائه شد

ردمی ٩، دستگاهی اقتصادی است که سال گذشته توسط کمپانی ردمی ارائه شد. ردمی ٩ از مشخصات برجسته‌ای مانند تراشه Helio G80 و نمایشگر ۶.۵٣ اینچی بهره مند شده بود. محبوبیت ردمی ۹، سبب شده بود تا شیائومی آن را با نام‌های مختلفی در بازار‌های جهانی عرضه کند.

 

ردمی ۹ با مدیاتک Helio G80 به قیمت ۱۵۰ یورو رسما معرفی شد

 

این دستگاه، در ابتدا از سیستم عامل اندروید ١٠ استفاده می‌کرد. در گزارش جدید MIUI Download، اعلام شده است که ردمی ٩ بالأخره آپدیت سیستم عامل اندروید ١١ را دریافت کرده است. به همین ترتیب، این گوشی اولین به روزرسانی اساسی خود را دریافت کرده است. در ابتدا، باید بگوییم که این به روزرسانی سرانجام برای رام گلوبال ردمی ٩ انتشار یافته است. برخی از کاربران ردمی ٩، آن را دریافت کرده‌اند. اما در صورت عدم دریافت، بهتر است منتظر بمانید تا با فرا رسیدن هفته‌های آتی این به روزرسانی را دریافت کنید.

حجم دانلود آپدیت اندروید ١١ Redmi 9 در نسخه جهانی، حدود ٢.١٩ گیگابایت است. با نصب این به روزرسانی، نسخه فریمور نسخه گلوبال ردمی ٩ به “V12.0.1.0.RJCMIXM” تغییر خواهد یافت. اسم رمز ردمی ٩، همان Lancelot می‌باشد. با نصب این به روزرسانی بر روی ردمی ٩، عملکرد آن به صورت ملموسی بهتر خواهد شد. همچنین این گوشی، از امکاناتی مانند اعلان‌های Bubbles بهره مند می‌شود. این به روزرسانی، نسخه‌ای پایدار و نهایی از سیستم عامل اندروید ١١ می‌باشد.

ردمی ٩

ردمی ٩

در کل، نظر شما چیست؟ آیا تجربه کاربری با این گوشی اقتصادی ردمی را داشته‌اید؟ فکر می‌کنید که ردمی توانسته است در زمان مناسبی این به روزرسانی را برای گوشی‌های هوشمند خود عرضه کند؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Farhad

اپدیت دهی محصولات محبوب و پرفروش شیائومی بر بقیه محصولات شرکت اولویت خاصی دارد!
در حالی که بسیاری از محصولات رده متوسط شیائومی اندروید 11 (به صورت جهانی) را دریافت نکرده اند ، پایین رده محبوب شیائومی بر آنها اولویت داده شده !

بو حق میاد از کامنتت.👍🏼✊🏼

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️