حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت MIUI 12.5 Enhanced ردمی ٩ شیائومی ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | آپدیت، اخبار، ردمی

گوشی Redmi 9 یکی از گوشی‌های اقتصادی سال گذشته بود که ارزش خرید بسیار خوبی داشت. این دستگاه، به تازگی به روزرسانی جدیدی را دریافت کرده است. آپدیت MIUI 12.5 Enhanced ردمی ٩، اخیراً منتشر شده است. اما این گوشی با این به روزرسانی چه تغییراتی را تجربه می‌کند؟

آپدیت MIUI 12.5 Enhanced ردمی ٩ رسماً ارائه شد!

گوشی Redmi 9 یک دستگاه مجهز به Helio G80 بود که در بازار ایران نیز فروش زیادی داشت.

 

ردمی ۹ با مدیاتک Helio G80 به قیمت ۱۵۰ یورو رسما معرفی شد

 

به گزارش MIUI Download، این گوشی محبوب به روزرسانی نسخه بهبود یافته رابط کاربری MIUI 12.5 را دریافت کرده است. در واقع آپدیت MIUI 12.5 Enhanced، بالأخره برای کاربران ردمی ٩ منتشر شده است. این در حالی است که ردمی نوت ٩ اس و ردمی نوت ۹ پرو، به تازگی به روزرسانی MIUI 12.5 را دریافت کرده‌اند!

خبر انتشار این به روزرسانی، توسط کاربران مختلفی تأیید شده است. به روزرسانی مورد اشاره، در رام گلوبال و به صورت بتا استیبل عرضه شده است. به عبارت دیگر، فعلاً تنها برخی از کاربران قابلیت بارگیری و نصب این به روزرسانی را دارند. اما طی روز‌های آتی، بیشتر کاربران این توانایی را خواهند داشت.

نکته جذابی که در مورد این به روزرسانی وجود دارد، مربوط به وصله امنیتی آن است. چرا که در به روزرسانی جدید ردمی ٩، وصله امنیتی اکتبر ٢٠٢١ نیز موجود است. با نصب این به روزرسانی، نسخه فریمور ردمی ٩ به “V12.5.3.0.RJCMIXMَ” می‌یابد. حجم حدودی نصب این با روزرسانی، ٢.١٩ گیگابایت است. در نهایت، اسم رمز این گوشی Lancelot می‌باشد.

ما به شما توصیه می‌کنیم که این به روزرسانی را نصب کنید. چرا که برخی از کاربران ردمی ٩، از وجود باگ و لگ شکایت داشته‌اند. اما با نصب MIUI 12.5 Enhanced، احتمال می‌دهیم که این ایرادات برطرف شوند. اگر این به روزرسانی را دریافت کردید، حتماً ما را با خبر کنید!

نظر شما در مورد این به روزرسانی چیست؟ آیا ردمی ٩ به موقع این به روزرسانی را دریافت کرده است؟ از MIUI 12.5 Enhanced رضایت دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amir. talk

عجیبه enhanced واسه همه گوشی داره میاد جز ردمی نوت ۱۰ پرو

king02

من ردمی نوت ۹ پرو دارم ولی آپدیت برای من نیومده که
چرا؟

mahdikhan

آقا سلام MIUI 12.5 دیروز برای گوشی من

مدل: Redmi Note 9 Pro اومد تغییراتی که داره خوبه بد نیست امیدوارم MIUI.13 رو هم این گوشی پشتیبانی کنه 😍👍✌️🖐️

AlirezaHosseini

Redmi 9 پک چین رام گلوبال خریدم و در کمال ناباوری بعد روشن شدن miui 12.5.4 رو دریافت کرد😅

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️