حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت MIUI 12.5 ردمی ٩ و ردمی نوت ٩ به صورت جهانی ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | 5 دیدگاه | آپدیت، اخبار، اندروید ۱۱، ردمی

ردمی در حال ارائه متمرکزتر آپدیت‌های جدید خود است. شیائومی و زیر مجموعه‌های آن، همچنان پروژه آپدیت رابط کاربری MIUI 12.5 را به پایان نرسانده‌اند. به همین دلیل است که رابط کاربری MIUI 13 با تأخیر رونمایی می‌شود. اما جدا از این‌ها، آپدیت MIUI 12.5 ردمی ۹ و ردمی نوت ٩ به صورت جهانی و پایدار عرضه شده‌اند. در ادامه، از جزئیات بیشتری صحبت خواهیم کرد.

آپدیت MIUI 12.5 ردمی ٩

ردمی سال گذشته از گوشی اقتصادی خود رونمایی کرد. این دستگاه که ردمی ٩ نام داشت، فروش خوبی را برای این کمپانی رقم زده بود. از مشخصات برجسته Redmi 9، می‌توان به تراشه Helio G80 و دوربین اصلی چهارگانه اشاره کرد.

 

ردمی ۹ با مدیاتک Helio G80 به قیمت ۱۵۰ یورو رسما معرفی شد

 

ردمی ٩ در ابتدا با سیستم عامل اندروید ١٠ عرضه شده بود. پس از آن، آپدیت اندروید ١١ ردمی ٩ نیز در مناطق مختلف جهان اشاره شد. در نهایت، زمان آپدیت مهم و جدید این گوشی رسیده است. بنابر گزارش منتشر شده از سوی MIUI Download، آپدیت  رابط کاربری MIUI 12.5 ردمی ٩ به صورت جهانی و پایدار ارائه شده است. کاربران این گوشی در مناطق مختلف جهان، از دریافت این به روزرسانی خبر داده‌اند.

البته توجه داشته باشید که این به روزرسانی، به صورت بتا استیبل منتشر شده است. با این وجود، تا چند روز آینده این به روزرسانی به صورت عمومی در دسترس قرار خواهد گرفت. بنابراین، ممکن است برخی کاربران دیرتر از دیگران آپدیت رابط کاربری MIUI 12.5 برای Redmi 9 را دریافت کنند. اسم رمز ردمی ٩، همان Lancelot است. جالب این است که اسم رمز ردمی نوت ٩، Merlin است. ظاهراً ردمی هنگام نام گذاری این دو دستگاه، به داستان معروف این جادوگر علاقه مند بوده است!

حجم به روزرسانی MIUI 12.5 برای ردمی ٩، حدود ٢.١٢ گیگابایت می‌باشد. وصله امنیتی ارائه شده در به روزرسانی جدید ردمی ٩، برای ماه جولای ٢٠٢١ است. در نهایت، با نصب این به روزرسانی انیمیشن‌ها و کارکرد کلی گوشی بهبود می‌یابد. بنابراین، پیشنهاد می‌کنیم تا به روزرسانی جدید ردمی ٩ را نصب کنید.

آپدیت MIUI 12.5 برای Redmi Note 9

آپدیت MIUI 12.5 ردمی نوت ٩

ردمی نوت ٩

ردمی در کنار ارائه آپدیت MIUI 12.5 ردمی ٩، این به روزرسانی از رابط کاربری اختصاصی MIUI را برای گوشی محبوب ردمی نوت ٩ نیز منتشر کرده است. ردمی نوت ٩ نیز سال گذشته با تراشه ١٢ نانومتری Helio G85 رونمایی شده بود.

 

شیائومی ردمی نوت ۹ با مدیاتک هلیو G85 رسما معرفی شد

 

در نهایت، این گوشی با اندروید ١٠ ارائه شده بود. به همین ترتیب، آپدیت MIUI 12.5 ردمی نوت ٩ که به صورت جهانی و پایدار نیز ارائه شده است، بر پایه اندروید ١١ می‌باشد. البته توجه داشته باشید که نوع این به روزرسانی نیز بتا استیبل است. اما نیازی به نگرانی نیست. زیرا تمام کاربران به زودی قابلیت نصب این به روزرسانی را خواهند داشت. وصله امنیتی ماه جولای ٢٠٢١ در این به روزرسانی وجود دارد. حجم آپدیت MIUI 12.5 ردمی نوت ٩، برابر با ٢.١۴ گیگابایت است. مانند ردمی ٩، در این گوشی نیز بهبودهایی در بخش عملکرد و بهینگی ارائه شده است.

آیا شما این به روزرسانی را برای ردمی ٩ یا ردمی نوت ٩ دریافت کرده‌اید؟ به نظر شما پشتیبانی ردمی از این دو دستگاه چگونه بوده است؟ آیا از عملکرد شیائومی و زیر مجموعه‌های آن در ارائه به روزرسانی‌ها راضی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
The Phenom

گوشیم ردمی نوت هفت هست دو روز پیش آپدیت MIUI 12.5 برام اومد گوشی هم سریعتر شده هم شارژدهیش یه مقدار بهتر شده منکه راضی هستم .

Darth Vader

چرا واسه ردمی نوت 9s نمیده؟

Mahdi

چرا پس واسه پوکو اف۱ نمیاد

amirreza13

سلام این آپدیت برای تست و فقط بتا تستر ها میتونن نصب کنن نسخه اصلی تا یه هفته دیگه برای جهانی عرضه میشه

amin.GHE

والا من گوشیم ردمی نوت ۹ هست
آپدیت میاد ولی miui 12.5 نه
البته منتظر miui13 هستم بخاطر قابلیت های گیمینیکش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️