حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویروس کرونا مدیران هواوی شرکت کننده در MWC 2020 را به قرنطینه می فرستد

نوشته

4 سال قبل | 10 دیدگاه | MWC 2020، پزشکی و سلامت، هواوی

شاید باور نکنید اما ویروس کرونا مدیران هواوی شرکت کننده در MWC 2020 را به قرنطینه می فرستد. هواوی مدیران ارشد و کارمندان خود را که در کنگره جهانی موبایل شرکت می کنند به مدت ۱۴ روز پیش از آغاز این رویداد قرنطینه می کند تا از عدم ابتلای آنان به ویروس کرونا اطمینان حاصل شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

ویروس کرونا

ویروس کرونا و هواوی

ویروس کرونا و هواوی

هفته آینده مدیران ارشد شرکت هواوی  قرنطینه ای ۱۴ روزه را آغاز می کنند تا به شرکت کنندگان در کنگره جهانی موبایل اطمینان دهند از شر ویروس کرونا در امان هستند. پیش بینی می شود بیش از ۱۰۰ هزار نفر به بارسلونا سفر کنند تا در رویداد سالانه کنگره جهانی موبایل یا MWC شرکت کنند. اما نگرانی درباره سلامت افراد در این رویداد سبب شده کسب و کارهای مختلف از شرکت در آن خودداری کنند، حضور کمرنگی داشته باشند یا مدیران ارشد آنها در این نمایشگاه حضور نیابند.

در این میان هواوی از جمله شرکت هایی است که سعی دارد ایمنی را به طور کامل رعایت کند. این شرکت اعلام کرده کارمندان چینی که قرار است در کنگره جهانی  ۲۰۲۰ شرکت کنند  از مدیران ارشد گرفته تا نمایندگان و کارمندان بخش سرویس به مدت ۱۴ روز قبل از برگزاری کنگره جهانی موبایل وارد قرنطینه می شوند تا تضمین شود آنان به کرونا مبتلا نیستند.

هنوز مشخص نیست این افراد مدت قرنطینه را در کجا می گذرانند. اما به گفته مقامات ایالت کاتالونیا ، تا به حال  به هتل های بارسلونا اعلام نشده از آنها به عنوان منطقه قرنطینه برای کارمندان هواوی استفاده می شود. از سوی دیگر هواوی  قصد دارد از کارمندان خود در اروپا نیز کمک بگیرد. سخنگوی این شرکت اعلام کرده است: قرار است بیش از ۱۲ هزار نفر در اروپا و افرادی که در چین  حضور نداشته اند و در معرض بیماری کرونا نبوده اند نیز  نقش برجسته تری در تمام رویدادهای کنگره جهانی موبایل داشته باشند.

ویروس کرونا نمایشگاه MWC 2020 را تحت تاثیر خواهد گذاشت اما جای نگرانی نیست، حداقل امیدواریم. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
The Destroyer

دوستان من به یه موضوعی در مورد این ویروس پی بردم… این ویروس اونقدرا که در رسانه‌ها بولدش میکنن قدرت نداره… ببینید کلا از ۲۵۰۰۰ نفری که مبتلا شدن ۴۰۰ نفری مردن که هیچ کدوم هم پیش زمینه سالمی ندارن و اکثرا دچار مشکلاتی بودن…. مشکل این ویروس اینه که به شدت زود انتقال پیدا می‌کنه و این که همه رو هم می‌فرستن تو قرنطینه دلیلش همینه وگرنه واقعا شاید به اندازه دیگر ویروس‌هایی که قبلاً اپیدمی شده بودن مهلک نیست… حتی خود دولت چین هم مثل یه ویروس مرگبار باهاش برخورد نکرده…

Aпɢεʟ

بیشتر سالمندان این ویروس رو میگیرن…روی بچه‌های زیر ۱۵ سال اثراتشو نشون نمیده..

Chalton

خطرناک تر از کرونا طرفدارای هوآوی و شیائومی هستن
بعد از اسلحه دومین تجارت پر سود دنیا دارو هست حالا حسابش رو بکنید که چرا هر چند سال یه ویروس جدید اونم به صورت همه گیر به وجود میاد.

CAT

این ویروس خیلی خطرناکه بخاطر همون خیلی قاطع و شدت برخورد میکنن هزار نفر مردن چهارصدتا که خوبه! هر هفته قوی تر و شکلش جدیدتر میشه تو یافت آباد یه عکس بود که ریخته بودن یه نفر قرنطینه کردن خدا از سر بگذرونه

Mahdi

چقدر بده این ویروس

CAT

تازه کجاشو دیدی از این بدتر نشه!!!

Amir galaxy

سولاختون رو بچسبید که اگه توی ایران بگیرین
مستقیما می‌رسد اون ور آب

CAT

قطعه سولاخ مال منه😂😂😂 شما بگو سوراخ خوبیت نداره دوست عزیز

CAT

😂😂😂😂😂😂😂باشه اصلا به من چه

2 هزار نفر در تاجیکستان در قرنطینه هستند!

Milad7

عجب داستانی شده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)