حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ضرر لغو نمایشگاه MWC 2020 به عهده کیست؟

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | MWC 2020

تقریبا از یک ماه پیش گزارش‌هایی مبنی بر احتمال لغو برگزاری کنگره جهانی موبایل بارسلون شنیده می‌شد تا نهایتا در ۲۴ بهمن ماه به صورت رسمی لغو برگزاری بزرگترین نمایشگاه صنعت تلفن همراه جهان به دلیل هراس از شیوع ویروس کرونا اعلام شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم ضرر لغو نمایشگاه MWC 2020 به عهده کیست؟

ضرر لغو نمایشگاه MWC 2020

ضرر لغو نمایشگاه MWC 2020

ضرر لغو نمایشگاه MWC 2020

شیوع ویروس بیماری کرونا در کشور چین تاکنون باعث مرگ حدود ۱۷۰۰ نفر شده است. این ویروس باعث التهاب ریه می‌شود و خاستگاه آن شهر ووهان در کشور چین است. در حال حاضر، گزارش‌هایی مبنی بر مبتلا شدن شمار افرادی در کشورهای دیگر نیز منتشر شده و به همین دلیل، ملت‌های بسیاری غیر از چین نیز زنگ‌های خطر خود را به صدا درآوردند.

تاریخ نمایشگاه MWC 2021

GSMA، برگزارکننده رویداد کنگره جهانی موبایل، هم‌اکنون در حال بحث درباره رویدادهای کنگره جهانی موبایل در شانگهای و لس آنجلس است. این دو شهر نیز از میزبانان رویداد هستند و در طول سال، از جدیدترین دستاوردهای دنیای فناوری پذیرایی می‌کنند. همچنین، GSMA از حالا تاریخ رویداد کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱ را نیز منتشر کرده که قرار است از ۱۱ الی ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ برگزار شود.

پس از آن‌که تصمیم لغو برگزاری کنگره جهانی موبایل بارسلون قطعی شد، خسارت‌های سنگینی به برگزارکننده وارد آمد. برطبق گزارش‌های رسیده، GSMA حتی از شرکت‌های بزرگ فناوری و اپراتورهای تلکام درخواست کمک کرده تا بار ضررهای مالی خود را کاهش دهد.

از آن‌جایی که خبر لغو کنگره نزدیک به تاریخ برگزار آن اعلام شد، کمپانی‌های شرکت‌کننده غرفه‌های مخصوصشان را برای تبلیغ محصولات اجاره و اتاق‌های هتل را برای اقامت کارمندان خود رزرو کرده‌بودند. حتی بلیت‌های ورود به نمایشگاه نیز فروخته شده‌اند و هنوز معلوم نیست که آیا هزینه آن‌ها عودت داده خواهد شد یا خیر.

متس گرانری، مدیر کل GSMA  اظهار داشته است:

«ما به دنبال همبستگی هستیم و اعتقاد داریم که هرکس باید ضررهای خود را به دوش بکشد. ما NGO (سازمان غیر دولتی) هستیم و سودآوری نداریم. بودجه‌های عظیم نداریم و تمام درآمدهایمان به صنعت بازمی‌گردد.»

به عبارت دیگر، برگزارکننده انتظار دارد که شرکت‌ها هزینه‌های داخلی واردشده را مدیریت کنند، زیرا رویداد به سودآوری نرسید. در عوض، تضمین می‌دهد که در آینده رویداد دیگری را برگزار کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید چه تصمیمی گرفته شود؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

باید امریکا بده

Milad7

باز هم خوبه مهارش کردن 🙁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)