حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اندروید آر (Android R) روی پیکسل ۴ دیده شد

نوشته

4 سال قبل | 11 دیدگاه | اندروید ۱۱

تقریبا اواسط اسفند باید منتظر نسخه جدید سیستم عامل اندروید باشیم که اولین نسخه آزمایشی‌اش منتشر شود. تا کنون درباره اندروید ۱۱ یا همان اندروید آر اطلاعات متنوعی در ترنجی خوانده ایم. امشب اما اندروید آر (Android R) روی پیکسل ۴ دیده شده که به ما می گوید عرضه، نزدیک است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

بنچمارک پیکسل ۴ با اندروید آر

بنچمارک پیکسل ۴ با اندروید آر

بنچمارک پیکسل ۴ با اندروید آر

قطعاً شایان ذکر است که داده های سخت افزاری دستگاه در GeekBench به سادگی در سطح سیستم عامل به برنامه گزارش شده و دستکاری و جعل آن نسبتاً آسان است. بنابراین این اطلاعات را با کمی تردید می توان پذیرفت، اما اگر پذیرفت چه؟

با این وجود گوگل نسبت به نسخه بعدی سیستم عامل تلفن همراه خود بسیار محکم عمل کرده است و این یکی از اولین نشانه‌های Android R است که تاکنون دیده ایم.

با نگاهی به لیست GeekBench متأسفانه هیچ اطلاعات اضافی واقعی برای استخراج وجود ندارد. امتیازات محاسبه شده تقریباً در سطح بالایی برای گوگل پیکسل ۴ و تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ است. مقدار رم ۶ گیگابایتی نیز قابل توجه است. ما فقط متن کنجکاو کننده “Android R” را در سند گزارش می بینیم.

تنها کاری که واقعاً می توانیم با این اطلاعات انجام دهیم ، حدس و گمان و تلاش برای ایجاد حدسهای جدید است. شک نداریم که گوگل سخت در حال کار روی اندروید است. آخرین باری که اخبار مهم آن جبهه را شنیدیم، مربوط به تعهد به پروژه منبع باز Android بود که به طور بالقوه محدودیت نوشتن داده را بالاتر از 4 گیگ می برد.

این ویژگی اندروید ۱۱ برای عاشقان فیلم برداری با موبایل جذاب خواهد بود

درباره نام گذاری اندروید ۱۱ باید گفت که هنوز حدس و گمان ها زود است. با توجه به اینکه شرکت های فناوری با رسیدن به عدد ۱۰ نام گذاری خود را تغییر داده اند، باید صبر کرد و دید که گوگل چه تصمیمی برای نام گذاری نسخه بعدی اندروید خود خواهد گرفت.

در حال حاضر به توجه به این بنچمارک خطای کمی خواهد داشت اگر بگوییم کدنام آن اندروید ۱۱ است. نظر شما چیست؟ منتظر نسخه بعدی اندروید هستید؟ کاربر اندروید هستید یا iOS؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

اندروید 10 در مقایسه با اندروید 9 روی پرچمدارهای سامی که واقعا عالی شده.منتظر اندروید 11 هم هستیم 🙂

Dr.Nazer

بالاخره به آرزوت رسیدی میلاد جان😅🤦‍♂️

Milad7

خخخ آره دکتر… ولی الان تو کف اس 20 اولترا هستم شدید

Mohammad 13759

سامسونگ بی پدر برای s8 اندروید ۱۰ بده

Mohammad 13759

به ترول های سامسونگ و… بر نخوره

Aпɢεʟ

بله خیلی زیباست 😍

vahid

😎

MohammadFarhaadi

اندروید ده روی همه دیوایسا عالیه بخصوص اندروید وان.خوبیش اینه که اکثر شرکتا هم زیاد رابط شرکتی رو دستکاری نمیکنن دیگه و خیلی بهتر شده نسبت به قبل که فقط اسم اندروید رو یدک میکشیدن.وان یو آی میوآی رابط الجی موتورلا وانپلاس و…همه نزدیک شدن به اندروید اصلی و این خیلی کمک میکنه به یکپارچگی اندروید هرچند هنوز راه زیادی تا مثل آی او اس شدن مونده.

android 10

من هنوز اندروید ۱۰ نرسیده واسم بعد گوگل اندروید ۱۱ رو تست می‌کنه؟

smartiz

اگر تغییرات اساسی و چشمگیر نباشه بنظرم بهتره به اسم 10.1 بده بیرون

Amir galaxy

من اندروید ۱۰ می‌خوام ۱۱ چیه🙄

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)