حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر نمونه اولیه پیکسل ۴ گوگل نمایشگر منحنی این گوشی را نشان می‌دهد

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | کانسپت، گوگل

پیکسل 4 گوگل، یکی از دو گوشی پرچمداری بود که این شرکت در سال 2019 معرفی کرد. این دستگاه طراحی متفاوتی نسبت به نسل پیشین خود یعنی پیکسل 3 داشت، اما به‌نظر می‌رسد که تفاوت در طراحی این دو گوشی حتی بیشتر نیز می‌توانست باشد. در تصاویری که از نمونه اولیه پیکسل ۴ لو رفته، می‌توان نمایشگر این گوشی با لبه‌های منحنی آن را مشاهده کرد. با این حال، نمونه اولیه در سایر پارامترهای طراحی شباهت بسیاری به تلفن اصلی دارد.

نمونه اولیه پیکسل ۴ گوگل

نمونه‌های اولیه پیکسل 4 که در فضای وب منتشر شده است، نشان می‌دهد که گوگل یک نمایشگر خمیده را برای پرچمداران دو نسل پیش خود آزمایش کرده بود. بلاشک شما با طراحی نسخه اصلی این سری آشناییت داشته و می‌دانید که صفحه‌نمایش Pixel 4 اصلی دارای یک پنل تخت بود.

نمونه اولیه پیکسل ۴ گوگل

نمونه اولیه پیکسل ۴ گوگل

Mishaal Rahman، سردبیر سابق XDA Developers، این عکس‌ها را در توییتر خود به‌اشتراک گذاشته است. طبق گفته منبع که عکس‌ها را با او به‌اشتراک گذاشته، این نمونه‌ها در ابتدا در یک انجمن چینی ارسال شده است.

با این حال، صفحه‌نمایش خمیده تنها چیزی نیست که به نسخه نهایی راه پیدا نکرده؛ چراکه این تصاویر همچنین نشان می‌دهد که نمونه اولیه Pixel 4 ازنظر چین نمایشگر نیز دارای حاشیه‌ای ضخیم مانند Pixel 3 است. در پشت گوشی، تفاوت قابل‌توجهی با مدل نهایی وجود ندارد. در اینجا شاهد یک محفظه قاب جزیره‌ای دوربین هستیم که میزبان دو لنز و یک فلاش LED به‌همراه سنسور تشخیص عمق می‌باشد.

پیکسل 4 با نمایشگر 5.7 اینچی 90 هرتز FHD+ OLED، پردازنده اسنپدراگون 855، 6 گیگابایت حافظه رم و حداکثر 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه شد. این گوشی دارای یک حاشیه ضخیم در بالای صفحه است که میزبان یک دوربین سلفی با سنسور 8 مگاپیکسلی، سنسور ToF 3D و قطعاتی برای فناوری Soli Radar می باشد که عملکردهای مختلف ازجمله تشخیص چهره کاربر و حرکت دست وی را را امکان‌پذیر می‌سازد.

این گوشی همچنین دارای یک دوربین اصلی با سنسور 12.2 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو با سنسور 16 مگاپیکسلی به‌همراه OIS و زوم اپتیکال 2 برابری است. در قسمت باتری نیز، شاهد استفاده از یک باتری نسبتا کوچک با ظرفیت 2800 میلی‌آمپرساعتی، پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی و شارژ بی‌سیم، بلندگوهای استریو، گواهینامه IP68 و پشتیبانی از دو سیم‌کارت با eSIM هستیم. پرچمدار گذشته گوگل در ابتدا با اندروید 10 عرضه شد و هم‌اکنون نیز، به اندروید 12 قابل ارتقا است.

دیدگاه شما چیست؟ آیا طراحی نمونه اولیه پیکسل ۴ با نمایشگر منحنی آن را می‌پسندید و یا طراحی نسخه اصلی عرضه شده را؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
kazem940

هیچکدومشون باحال نیستند

Mohammadr

حاشیه بالا و پایین زیاده، قشنگ نیس

Mahdi

کاریه که سال ۲۰۱۹ شده این حاشیه ها

Mohammadr

اره ولی منظورم به طور کلی این بود چون خود موبایل زیاد بزرگ نیست(بلند) و حاشیه بالا و پایینشم زیاده و از طرفی همیده هم هست، یه جورایی داره میره به سمت مربع شدن!
صفحه خمیده برای موبایل کشیده تر یا با حداقل حاشیه، قشنگ تره…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی