حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ١١ نوکیا ٢.۴ رسماً ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اندروید ۱۱، نوکیا

نوکیا با عرضه به‌روزرسانی سیستم‌عامل اندروید ١١ به صورت گسترده، رضایت کاربران زیادی را جلب کرد. اکنون، نوبت به ارائه آپدیت اندروید ١١ نوکیا ٢.۴ رسیده است.

آپدیت اندروید ١١ نوکیا ٢.۴ به صورت پایدار منتشر شد

نوکیا ٢.۴ دستگاهی پایین‌رده با قیمت اقتصادی بود که حدود ٧ ماه قبل معرفی شد. این دستگاه از تراشه Helio P22 و باتری ۴,۵٠٠ میلی‌آمپرساعتی روانه بازار شده بود.

 

نوکیا ۲.۴ با مدیاتک Helio P22 رسما معرفی شد

 

حال زمان انتشار آپدیت اندروید ١١ نوکیا ٢.۴ فرا رسیده است. به گزارش Gizmochina، نوکیا ٢.۴ جدیدترین گوشی نوکیا است که به‌روزرسانی جدیدترین نسخه اندروید را دریافت کرده است. امروز در توئیتر، حساب رسمی نوکیا خبر انتشار به‌روزرسانی جدید محصولش را داده است.

ظاهراً، کاربران به صورت گسترده در حال دریافت به‌روزرسانی‌ اندروید ١١ هستند؛ جزئیات دقیق این به‌روزرسانی، از جمله حجم و نسخه فریمور آن، گفته نشده‌اند. اما اگر صاحب این گوشی هستید، توصیه می‌کنیم این آپدیت را نصب نکنید! پیش از این خبر، در مورد مشکل آپدیت اندروید ١١ نوکیا گفته بودیم.

 

آپدیت اندروید ۱۱ گوشی های نوکیا را نصب نکنید!

 

بنابراین، بهتر است صبر کنید و تنها در صورت اطمینان، این به‌روزرسانی را نصب کنید. وگرنه در صورت مشکل داشتن این بسته، باید با گوشی خود خداحافظی کنید!

همچنین پچ امنیتی آوریل، در این به‌روزرسانی برای نوکیا ٢.۴ منتشر شده است. به زودی این به‌روزرسانی برای گوشی‌های بیشتری نیز عرضه خواهد شد. اما در نصب آن، همچنان مواظب باشید.

اگر از زمان دریافت اندروید ١١ در گوشی نوکیای خود خبر ندارید، بهتر است نگاهی به نقشه راه آپدیت اندروید نوکیا بیاندازید:

نقشه راه آپدیت اندروید ١١ نوکیا

نقشه راه آپدیت اندروید ١١ نوکیا

همان‌طور که می‌بینید دستگاه‌های نسبتاً زیادی در این پروژه قرار گرفته‌اند. طبق این زمان‌بندی انجام شده، به‌روزرسانی اندروید ١١ برای دستگاه شما به صورت رسمی منتشر می‌شود.

نظرتان در مورد نوکیا ٢.۴ چیست؟ تا به حال، عملکرد نوکیا در عرضه به‌روزرسانی‌ها چگونه بوده است؟ آیا این به‌روزرسانی برای شما در دسترس قرار گرفته است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

خیلی هم خوب مبارک دارندگانش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️