حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش آیفون ۱۲ به دلیل پشتیبانی از 5G بیشتر از آیفون ۱۱ خواهد بود

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | اپل

یک ماه پیش بود که وقتی آیفون ۱۱ معرفی شد با هم در ترنجی خواندیم چرا آیفون ۱۱ 5G نیست؟ اپل معمولا هیچ وقت از شرکت هایی نبوده که فناوری مخابراتی را سریع عرضه کند و همیشه منتظر است که فناوری های جدید مخابراتی شمول بیشتری پیدا کنند تا ورود کند. دیروز بود که در ترنجی خواندیم آیفون 5G اپل با چیپست ۵ نانومتری و مودم X55 کوالکام عرضه خواهد شد. امروز نیز به نظر کارشناسان احتمال می رود که فروش آیفون ۱۲ به دلیل پشتیبانی از 5G بیشتر از آیفون ۱۱ خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آیفون ۱۲

کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری به تازگی برآورد و اعلام کرده‌اند که گوشی‌های آیفون ۱۲ مجهز به شبکه 5G میزان فروش بسیار بیشتری نسبت به آیفون ۱۱ خواهند داشت.

در اوج رکود بازارهای جهانی فروش موبایل، نام شبکه نسل پنجم اینترنت ۵G همچون روزنه نوری بود که توانست امیدواری شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند را افزایش دهد و تکانی به بازارهای راکد فروش موبایل وارد کند.

کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری به تازگی با انتشار گزارش‌های جدید در Nikkei Asian Review برآورد و اعلام کرده‌اند که سری دوازدهم گوشی‌های آیفون که به قابلیت پشتیبانی از شبکه نسل پنجم اینترنت همراه ۵G مجهز است، قادر خواهد بود میزان فروش بسیار بیشتر و موفقیت آمیزتری را نسبت به آیفون‌های جدید سری ۱۱ تجربه کرده و رکورد جدیدی را برای خود به ثبت برسانند.

با توجه به آنکه بسیاری از غول‌های تکنولوژی و شرکت‌های سازنده موبایل در سراسر جهان نظیر سامسونگ، ال‌جی، هواوی،  لنوو، نوکیا و غیره در طول یک سال اخیر بارها از برنامه‌های خود برای ارائه و عرضه گوشی‌های هوشمند و سایر محصولات مجهز به فناوری نسل پنجم اینترنت همراه سخن گفته‌اند، به نظر می‌رسد شرکت آمریکایی اپل تنها شرکت بزرگی به شمار می‌رود که تاکنون به ارائه و عرضه گوشی مجهز به فناوری ۵G اقدام نکرده است.

مودم 5G اسنپدراگون X55 کوالکام رسماً معرفی شد

این کارشناسان همچنین پیش‌بینی کرده‌اند که آیفون ۱۱ قادر خواهد بود تا پایان سال جاری میلادی فروش خود را به ۷۵ میلیون دستگاه برساند. این درحالیست که به نظر می‌رسد آیفون‌های ۱۲ مجهز به قابلیت پشتیبانی از شبکه ۵G و مودم‌های اسنپدراگون ایکس ۵۵ در سال آینده فروش ۸۰ میلیونی را تجربه خواهند کرد.

البته این که آیفون 5G یا موبایل های 5G فروش بیشتری داشته باشند کاملا قابل انتظار است چون به هر حال بازار به سمت یک ارتقا کلی می رود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید آیفون ۱۲ می تواند آیفون خوش شانسی برای اپل باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
online_wireless

خب اینکه معلومه فروش بیشتری میکنه هم بخاطر تغییرات ظاهری و هم 5g شدن

_V_

والا

Dr.Nazer

انشاءالله اپل از ناچ بکشه بیرون؛ یا کوچیک‌تر و باریک‌تَرِش کنه…

_V_

ب همین خیال باش دکی

Dr.Nazer

با سلام و عرض ادب خدمت تمامی ترول‌ها و اساتید سایت ترنجی به‌خصوص استاد عرفانی که کلا به‌ما علاقه‌ی عجیب و خاصی دارن. بنده‌‌ی حقیر خدمت شما عزیزانِ گرامی نظرسنجی‌ای آماده کردم که شما با فشردن دکمه‌ای؛ بهترین گوشی پرچمدار سال ۲۰۱۹ از نظر خودتون رو انتخاب می‌کنید. از طریق این لینک، به‌نظرسنجی تشریف‌فرما شوید :

http://www.strawpoll.me/18872397

تا درودی دیگر، بدرود!

Milad7

هر سال گرانتر از پارسال

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)