حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون 5G اپل با چیپست ۵ نانومتری و مودم X55 کوالکام عرضه خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | اپل، شبکه 5G

می دانیم که سال بعدی یا نهایتا سال بعدی شاهد آیفون های 5G خواهیم بود. امروز خبر می رسد که آیفون 5G اپل با چیپست ۵ نانومتری و مودم X55 کوالکام عرضه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آیفون 5G اپل

آیفون 5G اپل

آیفون 5G اپل

در حالی که بسیاری از سازندگان گوشی های اندرویدی محصولات خود را با قابلیت پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G وارد بازار کرده اند، آیفون های اپل فاقد چنین ویژگی هستند. سال آینده اپل محصولات خود را مجهز به مودم 5G معرفی می کند.

به تازگی گزارش جدیدی از آیفون های 5G اپل در اختیار رسانه ها قرار گرفته که خبر از حضور مودم X55 کوالکام در آن ها می دهد. قدرت این گوشی های هوشمند توسط پردازنده اپل A14 تامین می شود. بر اساس اطلاعات جدید، این چیپست توسط شرکت TSMC و با لیتوگرافی 5 نانومتری تولید می شود. در حال حاضر تنها شرکت هواوی و اپل به دنبال استفاده از پردازنده 5 نانومتری در محصولات سال آینده خود هستند.

اپل حداقل برای دو آیفون ۲۰۲۰ از نمایشگر OLED استفاده می کند. همانطور که می دانید، پنل مورد استفاده در پرچمداران اپل در بخش پایینی دستگاه به صورت خمیده طراحی شده تا حاشیه آن کاهش پیدا کند. استفاده از مودم 5G شاید باعث افزایش قیمت آیفون های 2020 شود. در حالی که گزارش های قبلی به امکان استفاده از پنل OLED در گوشی آیفون 12 خبر داده بودند، فروش بالای آیفون 11 شاید باعث تغییر در این موضوع شود.

اپل به توسعه دوربین اصلی سه بعدی برای واقعیت افزوده اشاره کرده است. به نظر می رسد این شرکت قصد سفارش 80 میلیون آیفون 2020 را دارد که یک هدف جسورانه محسوب می شود. این شرکت معمولا به صورت سالانه 75 تا 80 میلیون گوشی هوشمند به فروش می رساند. تحلیلگران از تولید 206 میلیون گوشی 5G در سال آینده میلادی خبر می دهند.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی 5G اپل هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
android 10

خو به من چه مگه فضولم؟؟؟

Dr.Nazer

با سلام و عرض ادب خدمت تمامی ترول‌ها و اساتید سایت ترنجی به‌خصوص استاد عرفانی که کلا به‌ما علاقه‌ی عجیب و خاصی دارن. بنده‌‌ی حقیر خدمت شما عزیزانِ گرامی نظرسنجی‌ای آماده کردم که شما با فشردن دکمه‌ای؛ بهترین گوشی پرچمدار سال ۲۰۱۹ از نظر خودتون رو انتخاب می‌کنید. از طریق این لینک، به‌نظرسنجی تشریف‌فرما شوید :

http://www.strawpoll.me/18872397

تا درودی دیگر، بدرود!

android 10

تا ساعت 3:33 دقیقه بعد از ظهر ارا به نفع هواوی میت 30 پرو بوده

Dr.Nazer

با یه رای😂

android 10

بعله اونم رای خودم بوده

Milad7

آیفون 11 انگار استثنائیه خخخ

Milad7

ظاهرا دوباره اکانت های فیک تو ترنجی راه افتادن 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)