حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

۱۰ گوشی 5G شیائومی برای سال ۲۰۲۰ آماده خواهند شد

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | شبکه 5G، شیائومی

سال ۲۰۲۰ مشخصا سال گوشی های 5G خواهد بود. شرکت های چینی به خوبی نشان داده اند که در ارایه گسترده ترندهایی که احتمالا خیلی گران قیمت باید باشند، کاملا بی پروا و ارزان عمل می کنند. مثلا نمایشگر ۹۰ هرتز موضوعی که روی پرچمدارهای ۲۰۲۰ حتما حضور خواهد داشت اما ریلمی ایکس ۲ پرو با قیمت ۳۸۰ دلار آن را ارایه می کند. حالا خبر می رسد که این شرکت می خواهد سال ۲۰۲۰ را با حداقل ۱۰ گوشی 5G شیائومی ارایه کند که همانطور که حدس می زنید حتما هم ارزان قیمت است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کینم.

گوشی 5G شیائومی

شیائومی

شیائومی

مدیر عامل شرکت تلفن های هوشمند شیائومی گفت این شرکت قصد دارد بیش از ۱۰ گوشی 5G را در سال 2020 ارایه کند. این ادعا روز یکشنبه در سخنرانی در کنفرانس جهانی اینترنت در شهر شرقی ووشن چین ارایه شد.

اظهارات لی در حالی رخ می دهد که این شرکت با رقابت شدید در بازار خانگی خود از رقیب Huawei روبرو است. ماه گذشته شیائومی گوشی Xiaomi Mi 9 Pro را به بازار عرضه کرد که اولین تلفن با قابلیت 5G این شرکت برای بازار داخلی است.

به گفته لی، تقاضا برای تلفن از انتظارات شرکت فراتر رفته و منجر به بروز مشکلات زنجیره ای شده است. استقبال از این دستگاه باعث شده تا شیائومی مدل های 5G را برای رده های قیمت بالا، متوسط و پایین تولید سال آینده به بازار عرضه کند.

لی گفت: “برندهای این صنعت ترس دارند که مدل های 4G دیگر سال به فروش نرسند، این اتفاقی است که شما چاره ای جز پذیرش آن ندارید. بنابراین ما امیدواریم که اپراتورها بتوانند گسترش ایستگاه های پایه 5G خود را تسریع کنند.”

با افزایش رقابتی تر شدن بازار تلفن های هوشمند در چین، قیمت سهام Xiaomi امسال به طور پیوسته کاهش یافته است. در ماه سپتامبر این شرکت اعلام کرد که قصد دارد 1.5 میلیارد دلار برای سهم بازپرداخت کند.

در سه ماهه دوم سال 2019 شیائومی 11.8 درصد از بازار گوشی های هوشمند چین را تصاحب کرده است، این در حالی است که 13.9 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل براساس تحقیقات شرکت Canalys کاهش یافته است.

با توجه به اینكه مصرف كنندگان به هوآوی می روند و دلیل آن میهن پرستی چینی ها (شاید به دلیل تحریم هواوی) است، تمام برندهای برتر چینی با كاهش فروش روبرو شدند.

با این حال ، شیائومی در اروپا موفق عمل کرده است، جایی که همچنان یک بازیکن نسبتاً جدید در قاره است. سهم بازار این شرکت در منطقه در سه ماهه دوم سال 2019 با 9.6٪ افزایش نسبت به سال قبل از 6.5٪ ، و آن را به یکی از سریعترین برندهای تلفن در منطقه در حال رشد تبدیل کرده است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید سال دیگر یک موبایل 5G بخرید یا سال بعد آن؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

شیائومی تست نهایی یک شارژر با توان بالای 50 وات رو داره پشت سر میگذاره…
دو پرچمدار بدون ناچ هم در راه داره…

android 10

سری می 10 داره مطمئنا به اضافه می نوت (اگه سال بعد باشه) و سری میکس و ردمی ها

Mohammad 13759

5gفعلا فقط تو کوچه خیابون جواب میده و اون نسخه ای که مثل 4g داخل خونه هم انتن بده سرعت ۲۰۰مگابایت دان میده پس به نظر من زمانی که داخل خونه هم سرعت دانلود گیگابایتی بده صبر پیشه کنید

m.b

گوشی تاشو دوم سامسونگ ماه دیگه در چین رونمایی میشه(یه گوشی ساده‌تر هست انگار)…
میت ایکس هم 23 اکتبر(2 روز دیگه دوباره رونمایی میشه)
هر دو به نظرم خوب نبودن…
چه از نظر طراحی و چه از نظر ساخت…

m.b

تا حالا کمتر میانرده‌ای بوده که شارژ وایرلس بشه درسته؟
تا کمتر از چند هفته دیگه احتمالاً یه میانرده میبینید که نه تنها شارژر وایرلس میشه بلکه شارژ وایرلسش از پرچمدار های سامسونگ و اپل هم سریعتره…
(وضعیت: در حد شایعه)

Milad7

فقط قیمت ها را بالا نبر 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)