حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی مدل 5G ردمی Note 11s را به زودی عرضه خواهد کرد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ردمی، شایعات

اگر به یاد داشته باشید، شیائومی سری Redmi Note 11 را اواخر ماه گذشته در بازار جهانی عرضه کرد. این خانواه متشکل از نوت 11، نوت 11 اس، نوت 11 پرو و ​​نوت 11 پرو 5G بود. به این ترتیب تنها مدل 5G این خانواده ردمی نوت 11 پرو 5G بود. خب گوشی های 4G به طور فزاینده ای محبوبیت کمتری دارند. بنابراین به نظر می‌رسد که شیائومی اکنون یک مدل 5G دیگر را برای خانواه محبوب Redmi Note 11 در نظر دارد. فهرست IMEI نشان می‌دهد که این دستگاه Redmi Note 11S 5G نامیده می‌شود. به این ترتیب می بینیم که شیائومی مدل 5G ردمی Note 11s را به زودی عرضه خواهد کرد.

مدل 5G ردمی Note 11s

شماره مدل جدید «K16B» در پایگاه داده IMEI مشاهده شده که با نام رمز «opal» همراه است. شماره مدل بسیار شبیه به “K16A” است که POCO M4 Pro 5G و Redmi Note 11 5G مدل چین دارند. این یعنی به احتمال زیاد مدل نوت جدید می‌تواند مشخصات تقریباً یکسانی با دو مدل دیگر داشته باشد.

تنها مدل 5G در حال حاضر در سری Redmi Note 11 با تراشه Snapdragon 695 عرضه می شود که یک انتخاب اقتصادی است. این امکان وجود دارد که شیائومی اکنون بخواهد تراشه Dimensity 5G را به ترکیب اضافه کند. POCO M4 Pro 5G و Redmi Note 11 5G مدل چین هر دو دارای تراشه Dimensity 810 هستند، بنابراین Redmi Note 11S 5G نیز می‌تواند از همان تراشه استفاده کند.

به هر حال، با توجه به اینکه Redmi Note 11S 5G در پایگاه داده IMEI دیده شده است، معرفی آن نباید خیلی دور باشد.

شما اگر بخواهید موبایل ارزان بخرید به 5G بودن آن چقدر توجه می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)