حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا G50 با Snapdragon 480 5G و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری به قیمت معادل ۲۷۱ دلار رسما معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | نوکیا

چند ماهی هست که شایعات جسته گریخته ای درباره Nokia G50 می شنویم. این گوشی 5G ارزان نوکیا به تازگی معرفی شده است. نوکیا G50 با پشتیبانی از 5G و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری به قیمت معادل ۲۷۱ دلار در دسترس خواهد بود.

نوکیا G50

نوکیا جی ۵۰ یک گوشی اقتصادی 5G است که تمرکز بر ارایه کردن توانایی اتصال به 5G با قیمت پایین دارد. مشخصا در بخش سخت افزار نمی توان انتظار زیادی از آن داشت اما طراحی ظاهری نسبتا قدیمی آن حس خیلی خوبی ارایه نمی کند. با این حال در مجموع می تواند پکیج خوبی باشد.

Nokia G50

Nokia G50

نوکیا G50 دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی HD+ با رزولوشن 720 × 1640 پیکسل است. این پنل دارای ناچ قطره طور است که دوربین جلویی را در خود جای داده است. منظورمان از طراحی قدیمی دقیقا همینجاست، جایی که این نمایشگر مدت هاست در دستگاه های اقتصادی برندهای دیگر هم دیده نشده است و تاچ قطره طور با آن حاشیه پایین زیاد شاید اصلی ترین دلیل انتقال ما به آن است.

اسنپدراگون ۴۸۰ به عنوان ارزان ترین تراشه 5G کوالکام رسما معرفی شد

این تلفن مجهز به پردازنده اسنپدراگون 480 کوالکام به همراه ۴ یا ۶ گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی است. فضای ذخیره سازی را می توان از طریق کارت microSD تا 512 گیگابایت افزایش داد، اما شیار اختصاصی microSD وجود ندارد. نوکیا اسلات ترکیبی را برای G50 انتخاب کرده است.

از نظر دوربینی، این گوشی دارای دوربین سه گانه اصلی روی قاب پشتی است. یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی همراه با یک لنز فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق سنج ۲ مگاپیکسلی به همراه یک فلاش LED اینجا وجود دارد. در جلو، یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با لرزشگیر الکترونیکی وجود دارد.

نوکیا G50 با پشتیبانی از 5G

نوکیا G50 با پشتیبانی از 5G

این گوشی اندروید ۱۱ را با دو سال ارتقاء نرم افزاری تضمین شده و سه سال به روزرسانی امنیتی ماهانه ارایه می کند که برای دستگاهی در این رده نه این که نایاب باشد اما کمیاب است. از نظر قابلیت اتصال باید گفت که این گوشی به شبکه های مخابراتی 5G و 4G VoLTE متصل می شود. در کنار می تواند به شبکه های بی سیم Wi-Fi دو بانده و بلوتوث 5.0 متصل شود. دیگر مشخصات آن شاملGPS ، USB Type-C و جک 3.5 میلی متری هدفون است.

این دستگاه دارای باتری به ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت است و از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می کند. این گوشی دارای طراحی معمول طراحی نوکیا و اسکنر اثر انگشت بوده که در کنار آن نصب شده است. این محصول در دو رنگ آبی اقیانوسی و خورشید نیمه شب تدارک دیده شده است.

قیمت نوکیا جی ۵۰

شرکت HMD Global برنامه دارد تا عرضه نوکیا G50 را به عنوان یک تلفن هوشمند 5G مقرون به صرفه انجام دهد. این گوشی دارای برچسب قیمتی ۲۳۰ یورو (تقریبا ۲۷۱ دلار) در بریتانیا و اروپا برای نسخه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است.

نظر شما درباره نوکیا جی ۵۰ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، کلی بگیری گوشیه خوبیه بخصوص که فناوری 5جی هم داره، بقول گفتنی ها انتظار زیادی نمیشه ازش داشت بخصوص بازی های سنگین هم از نظر حجم هم ازنظر گرافیک، ولی برای اینترنت گردی و شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام، واتساپ تلگرام اینا عالیه، قیمتشم خوبه

271 دلار ؟! 😰

Faez

قسمتش در مقایسه با بقیه میان رده ها زیاده

Faez

قیمتش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)