حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۹ اکسپریا ایکس ای ۲ رسما ارایه شد اما فعلا از آن دوری کنید

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | آپدیت اندروید 9، سونی

امروز خبر می رسد که آپدیت اندروید ۹ اکسپریا ایکس ای ۲ رسما ارایه شد اما بهتر است فعلا از آن دوری کنید. آپدیت اندروید ۹ که ساعاتی پیش برای گوشی‌های خانواده اکسپریا ایکس ای 2 منتشر شده، باعث بریک شدن سونی اکسپریا XA2 و XA2‌ اولترا می‌شود. آیا سونی راه حلی برای این مشکل ارائه کرده و کاربران می‌توانند گوشی بریک شده خود را بازیابی کنند؟

سونی اکسپریا XA2 و XA2 اولترا، تازه‌ترین گوشی‌های میان رده ای هستند که موفق شدند آپدیت اندروید ۹ را از سوی کمپانی سونی دریافت کنند. گوشی‌ساز ژاپنی پس از آن که از دریافت آخرین به‌روزرسانی اندروید توسط گوشی‌های پرچمدارش مطمئن شد، حالا به دنبال عملی کردن وعده‌هایش برای گوشی‌های میان رده‌ خود است و آغاز به انتشار این آپدیت سیستم عامل اندروید برای آن‌ها کرده است.

آپدیت اندروید ۹ اکسپریا ایکس ای ۲

آپدیت اندروید ۹ سونی اکسپریا ایکس ای ۲

آپدیت اندروید ۹ سونی اکسپریا ایکس ای ۲

همانطور که گفته شد، سونی آپدیت اندروید 9 را برای گوشی‌های خانواده اکسپریا ایکس ای ۲ منتشر کرده است، اما مشکل اینجاست که نصب این به‌روزرسانی، باعث غیرفعال شدن گوشی می‌شود! توسعه دهندگان XDA می‌گویند که به گزارش بسیاری از کاربران کشورهای روسیه، بلاروس و قزاقستان، گوشی آن‌ها پس از نصب جدیدترین به‌روزرسانی سونی، به اصطلاح بریک شده است. این توسعه دهندگان اسناد غیر اصولی را باعث بریک شدن سونی اکسپریا XA2 و XA2 اولترا پس از آپدیت به اندروید ۹ می‌دانند.

این توسعه دهندگان اسناد غیر اصولی را باعث بریک شدن سونی اکسپریا XA2 و XA2 اولترا پس از آپدیت به اندروید ۹ می‌دانند

اگر چه ممکن است تمام کاربران با این مشکل عجیب و غریب مواجه نشوند، اما اگر شما هم گرفتار این باگ شوید، گوشی شما حتی با نرم افزار Sony Companion نیز قابل بازیابی نخواهد بود. بدتر اینکه هنوز هیچ راه حلی برای برطرف کردن این مشکل ارائه نشده است، به همین دلیل ما توصیه می‌کنیم اگر شما هم صاحب یکی از گوشی‌های اکسپریا XA2 یا XA2 اولترا هستید، تا اطلاع ثانوی به هیچ عنوان آپدیت اندروید 9 را روی گوشی خود نصب نکنید.

راه حلی برای بریک شدن سونی اکسپریا XA2

ما نمی‌دانیم که چرا سونی تا بدین لحظه هیچ واکنشی به این مسئله نداشته و با کاربران گرفتار شده با این باگ چه کار خواهد کرد، اما امیدواریم مهندسان این شرکت بتوانند از پس این مشکل برآمده و به کاربران گوشی‌های مذکور این امکان را بدهند تا حداقل گوشی‌های غیرفعال شده‌ی خود را بازیابی کنند! در نتیجه راه حل برای بریک شدن سونی اکسپریا XA2 دوری از انجام آپدیت است.

نظر شما چیست؟ آپدیت اندروید ۹ اکسپریا ایکس ای ۲ را دریافت کرده اید؟ برای شما مشکلی وجود داشته است؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Vahid

امدم اینو بگم ک خبرشو گذاشتید
راستش وقتی طرفدار ی برندی باشم وقتی میبینم بی نظم و ضعیف کار میکنه همون بهتر تعطیل بشه

ی تست باطری هم از اس ۱۰ دیدم در مقایسه با نوت ۹ خیلی بهینه تر شده
در کل بهترین باطری هم انگاری داره

Ebinem

سونی موبایل باید تعطیل کنه.

MOAZEZ

من آپدیت کردم به اندروید9 چیزی نشد، خیلی هم عالیه همه چیز

r.s.a

سلام معزز. ایکس ای دو خریدی؟ رام گوشیت مال کجاست که اپدیت برات اومده؟
مال من مال خاورمیانه است هنوز نیومده براش
معزز راسته میگن رابط کاربری دوربین برای ایکس ای دو مثل xz3 نشده؟؟

MOAZEZ

سلام دوست عزیز. منکه از x نمیتونم دل بکنم. Xz2 خریدم، دو تومن روش سود کردم فروختم. خخ. در مورد xa2 باید بگم که رام روسیه فلش زدیم و رابط دوربین هم اتفاقا عین xz3شده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)