حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت سونی اکسپریا ایکس ای 2 (Xperia XA2) ویژگی DSEEX را ارایه می کند

نوشته

5 سال قبل | 10 دیدگاه | Android، اختصاصی ترنجی، سونی، سیستم عامل

می دانیم که سونی برای پردازش های صوتی و تصویری خود موتورهای پردازش ویژه خود را دارد. این به آن معنا نیست که شرکت های دیگر چنین پردازش هایی ندارند اما خب همانند سونی نام برند شده ای برایش نداشته و عموما با نام کلی به فروش می روند. امروز خبر می رسد که آپدیت سونی اکسپریا ایکس ای 2 (Xperia XA2) ویژگی موتور پردازش صدا DSEEX را به این دستگاه اضافه خواهد کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

همانطور که در تصویر بالا (ارسالی از کاربر ترنجی r.s.a) آپدیت جدید اکسپریا ایکس ای 2 (Xperia XA2) ویژگی موتور پردازش صوتی DSEEX را به آن اضافه کرده است. این آپدیت برای اکسپریا ایکس ای 2 اولترا (Xperia XA2 Ultra) نیز ارایه شده است. شماره ساخت این آپدیت 50.1.A.13.83 است و همانطور که در توضیحات آن می بینید، وظیفه افزایش کیفیت صدا از حالت عادی به نزدیک به Hi-Res را دارد. این ویژگی برای یک میان رده خیلی خوب است و سبب می شود که بتواند کیفیت تجربه شنوایی خوبی را برای شما رقم بزند.

اینکه یک آپدیت معنادار برای یک میان رده ارایه شود خبر خوبی است و سونی با این کار برای دارندگان اکسپریا ایکس ای 2 (Xperia XA2) یک خبر خوب را با ارمغان آورده است. موبایل شما ویژگی افزایش کیفیت خروجی صدا را دارد؟ شما از این ویژگی استفاده می کنید؟

 

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
r.s.a

ممنون از پوشش خبر

Hadiii

موتور پردازشگر تصویر سونی عالیه
حتما صداش هم همینطور عالی میشه!

r.s.a

اره واقعا کیفیت اهنگ های معمولی رو بیشتر میکنه

erfan520

موتور پردازش تصویر و صداش که روی تلویزیون هاش هست بی نظیرن
امیدوارم روی گوشی هاشم همون کیفیت رو داشته باشه

Genesis

واقعا سونی به عنوان یه برند کهنه کار در سیستم های صوتی باید گوشی هاش جک هدفون با خروجی عالی داشته باشه.که حداقل از سامسونگ و اپل جلو بزنه.
اینا کافی نیست.
سخت افزار باید اپگرید بشه

pouya

Sony Make Believe

Saeed Mohammadipouya

سونی عالیست

Mortazavi

موتورهای پردازش صدا و تصویر سونی به شکل عجیب و خیلی دوست داشتنی کیفیت رو افزایش میده و کاملا بی رغیبه و خیلی با نرم افزار های تبلیغاتی اکثر شرکت ها فرق داره

siavash-t

ویژگی نرم افزاریه که با آپدیت اضافه میشه؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)