حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۹ ایسوس ROG Phone ارایه شد

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | آپدیت اندروید 9، ایسوس

بله درست خواندید، آپدیت اندروید ۹ و متاسفم اگر انتظار آپدیت اندروید ۱۰ داشتید. امروز آپدیت اندروید ۹ ایسوس ROG Phone ارایه شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

آپدیت اندروید ۹ ایسوس ROG Phone

آپدیت اندروید ۹ ایسوس ROG Phone

آپدیت اندروید ۹ ایسوس ROG Phone

یک سال و نیم پیش بود که گوشی مخصوص بازی ایسوس راگ (ROG Phone) با نمایشگر 90 هرتز، اسنپدراگون 845 به فرکانس 2.9 گیگاهرتز و داک های مخصوص معرفی شد. همچنین ۱۰ ماه پیش در ترنجی خواندیم آپدیت اندروید ۹ گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone در دست توسعه است.

براساس اطلاعات  منتشر شده از سوی ایسوس، هم اکنون کاربران این گوشی می‌توانند با مراجعه به بخش بروزرسانی سیستم عامل اندروید، این آپدیت را دریافت کنند.

در حالی که این روزها بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید کننده گوشی هوشمند، مشغول انتشار آپدیت اندروید ۱۰ برای گوشی‌های خود هستند، ایسوس به تازگی توانسته است آپدیت اندروید ۹ را در اختیار کاربران گوشی ROG Phone قرار دهد. این بروزرسانی سبب می‌شود که نسخه سیستم عامل این دستگاه به v16.0410.1910.91 ارتقا پیدا کند. ایسوس همچنین اعلام کرده است که این بروزرسانی به روش OTA در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و به همین دلیل کاربران به منظور دسترسی به آن نیازی به مراجعه به سایت خاصی ندارند. با توجه به این موضوع به نظر می‌رسد این آپدیت قرار است در هر ماه در دسترس بخشی از کاربران این گوشی قرار بگیرد.

ایسوس همچنین در خبر معرفی آپدیت اندروید ۹ ایسوس ROG Phone به مهم‌ترین تغییراتی که آن بر روی گوشی ROG Phone اعمال می‌کند اشاره کرده است:

  1. ارتقا سیستم به اندروید Pie
  2. حذف قابلیت‌های Page Marker، ZeniMoji و Report Location در برنامه Safeguard و همچنین قابلیت‌ AI Charging و تنظیمات مربوط به نمایش انیمیشن‌ها در برنامه آب و هوا
  3.  قابلیت ابری Yandex در برنامه File Manager
    ارتقا برنامه Game Center به نسخه Armoury Crate با یک طراحی ظاهری کاملاً جدید
  4. اضافه شدن قابلیت‌های جدید Adaptive brightness، Adaptive Battery، New notifications، Status bar icon manager، Screen recorder و Local backup در بخش تنظیمات
  5. ارتقا پنل Game Genie با طراحی و قابلیت‌های جدید
  6. اضافه شدن ژست Swipe up on Home button از سیستم عامل اندورید Pie
  7. پشتیبانی24 ساعته در برنامه Weather برای پیش‌بینی وضعیت آب و هوا
  8. تغییرات گسترده در برنامه‌های Mobile Manager، Contacts، File Manager، Calculator، Clock، Gallery و Weather
  9. طراحی جدید برای پنل کنترل شدت صدا

گفته می شود آپدیت اندروید ۹ ایسوس ROG Phone درحدود ۲ گیگابایت حجم دارد. همچون آپدیت اندروید ۱۰ که چندی پیش برای دو گوشی زن‌فون ۶ و زن‌فون ۵ زد منتشر شد، شاهد هستیم که این بروزرسانی نیز سبب حذف بخشی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های موجود در گوشی ROG Phone می‌شود.

ایسوس سال گذشته با عرضه گوشی ROG Phone، خود را به عنوان اولین تولیدکننده گوشی‌های گیمینگ در دنیا معرفی کرد. اگرچه در زمان معرفی و عرضه این گوشی، سیستم عامل اندروید Pie بر روی بسیاری از محصولات قابل دسترس بود، اما ایسوس تصمیم گرفت این گوشی گیمینگ خود را همراه با سیستم عامل اندورید ۸.۱ ارایه کند.

شما گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

اندروید ۹😐

hamid reza

9!

Agulia-roja

نه دیگه نشد ایسوس الان باید اندروید ۱۰ رو ارائه می کردی !

Amir galaxy

Wtf ؟!!!!!
۹ ؟!!!!

Milad7

9 یا 10؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)