حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۹ سونی اکسپریا ایکس ای ۲ (Xperia XA2) دوباره ارایه شد

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | آپدیت اندروید 9، سونی

اگر به یاد داشته باشید، آپدیت اندروید ۹ سونی اکسپریا ایکس ای ۲ ارایه شد اما مشکل داشت. سونی دوباره آپدیت اندروید ۹ را برای گوشی هوشمند اکسپریا XA2 عرضه کرد. این آپدیت دارای پچ امنیتی ماه مارس 2019 است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

سونی در ماه فوریه بروزرسانی اندروید پای را برای گوشی اکسپریا XA2 منتشر کرد؛ با این حال با ایجاد مشکل در نسخه مربوط به کشور روسیه این محصول، سونی عرضه آن را متوقف کرد.

این شرکت ژاپنی از امروز دوباره این آپدیت را در اختیار کاربران این اسمارت فون قرار داده است. بروزرسانی قبلی دارای شماره ورژن 50.2.A.0.342 بود که باعث ریستارت شدن دستگاه و همچنین ایجاد خطوط سیاه و سفید روی نمایشگر می شد.

بروزرسانی جدید برای این گوشی هوشمند با شماره مدل 50.2.A.0.352 در اختیار کاربران قرار گرفته است. در این آپدیت شاهد حضور پچ امنیتی ماه مارس هستیم. این بروزرسانی برای کاربران در سراسر جهان عرضه شده است.

آپدیت اندروید ۹ اکسپریا ایکس ای ۲

اکسپریا ایکس ای ۲

اکسپریا ایکس ای ۲

این گوشی هوشمند سال گذشته میلادی به صورت رسمی معرفی شد. سونی برای این محصول خود صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن فول اچ دی در نظر گرفته است. در بخش بالایی و پایینی نمایشگر این دستگاه، حاشیه های زیادی به چشم می خورد. روی این صفحه نمایش، گوریلا گلس 4 کشیده شده است.

قدرت این محصول را چیپست کوالکام اسنپدراگون 630 تامین می کند که توسط 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می شود. این گوشی هوشمند از درگاه کارت حافظه خارجی پشتیبانی می کند.

در بخش پشتی گوشی سونی اکسپریا XA2 دوربین اصلی 23 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 قرار گرفته است. وظیفه ثبت تصاویر سلفی در این دستگاه بر عهده یک سنسور 8 مگاپیکسلی است.

از دیگر مشخصات این اسمارت فون می توان به باتری 3300 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع Quick Charge 3.0، سنسور اثر انگشت روی پنل پشتی، پورت USB Type-C و جک 3.5 میلی متری هدفون اشاره کرد.

شما اکسپریا ایکس ای ۲ دارید؟ آپدیت اندروید ۹ را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dariushrd

من گرفتمش تقریبا ۵-۶ روز پیش
خیلی بهتر شده بخصوص عملکرد اثرانگشت و سرعت کلی

Vahid

منم برا رفیقم ب روز رسانی کردم
و حس کردم
کنتراست بهتری داره تو دوربین و رنگ‌ها رو خیلی طبیعی تر نشون میده نسبت ب قبل
در مورد بقیه موارد هم بهتر شده

r.s.a

هفته پیش اپدیت کردم رام خاورمیانه
سرعت گوشی بیشتر شده اثر انگشت سریع تر شده و رابط کاربری دوربین و کیفیت دوربین بهبود یافته درکل اپدیت بدون باگی بود.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)