حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۹ اکسپریا ایکس زد ۲ پریمیوم رسما ارایه شد

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت اندروید 9، سونی

چهار روز پیش بود که آپدیت اندروید ۹ اکسپریا ایکس زد ۱ ، اکسپریا ایکس زد ۱ کامپکت و اکسپریا ایکس زد پریمیوم ارایه شد. همچنین حدود یک ماه پیش بود که آپدیت اندروید 9 اکسپریا ایکس زد 2 و اکسپریا ایکس زد 2 کامپکت عرضه شد. حالا امشب آپدیت اندروید ۹ اکسپریا ایکس زد ۲ پریمیوم رسما ارایه شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با هم درباره آن صحبت کنیم.

آپدیت اندروید ۹ اکسپریا ایکس زد ۲ پریمیوم

آپدیت اندروید ۹ اکسپریا ایکس زد ۲ پریمیوم

امشب آپدیت اندروید ۹ اکسپریا ایکس زد ۲ پریمیوم رسما ارایه شده است و شماره ساخت 52.0.A.3.84 مربوط به آپدیت جدیدترین نسخه اندروید برای تنها پرچمدار با دوربین دوگانه سونی است.

این آپدیت اندروید ۹ اکسپریا ایکس زد ۲ پریمیوم با وصله امنیتی ماه نوامبر ارایه می شود. همچنین گفته می شود که تغییراتی در رابط کاربری دوربین دوگانه نیز اعمال خواهد شد که هنوز درباره آ اطلاعاتی نداریم.

در حال حاضر می دانیم که  سونی ژست های حرکتی اندروید ۹ را به رابط کاربری خود اضافه نکرده است و تصمیم ژاپنی ها درباره آن مشخص نیست. رابط کاربری سونی عموما خیلی نزدیک به رابط کاربری اندروید خام است اما حالا به نظر می رسد که تفاوت بیشتر می شود و بیشتر شبیه به اندروید خام نسخه ۸ است.

به نظر می رسد که حالا تمام پرچمدارهای سونی تا یک سال گذشته به جدیدترین نسخه اندروید به روز شده اند اما خبری از امکانات جدید دندان گیر، نیست. نظر شما چیست؟ آپدیت سریع و کم قابلیت یا آپدیت کندتر و پر قابلیت تر؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali.k77

به صورت کلی غیر از پیکسل ها شرکت هایی مثل سونی و وانپلاس رو تو بحث رابط کاربری میپسندم تا سامسونگ و هواوی. البته سلیقه ای هست البته اندروید خام یا نزدیک به اندروید خام باعث سرعت بیش تر گوشی میشه و سریع آپدیت جدید رو میگیره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)