حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۹ اکسپریا ایکس زد ۱ ، اکسپریا ایکس زد ۱ کامپکت و اکسپریا ایکس زد پریمیوم ارایه شد

نوشته

5 سال قبل | 9 دیدگاه | آپدیت اندروید 9، سونی

کمتر از یک ماه پیش بود که آپدیت اندروید 9 اکسپریا ایکس زد 2 و اکسپریا ایکس زد 2 کامپکت عرضه شد. امشب اما نوبت به نسل قبلی پرچمدارهای سونی است که دقیقا یک سال پیش عرضه شده اند و حالا آپدیت اندروید پای برای آن ها آماده است. آپدیت اندروید ۹ اکسپریا ایکس زد ۱ ، اکسپریا ایکس زد ۱ کامپکت و اکسپریا ایکس زد پریمیوم ارایه شده است و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم.

ما پیش از این در ترنجی خوانده بودیم که آپدیت اندروید ۹ اکسپریا ایکس زد ۱ تاریخ ۴ آبان رسما عرضه خواهد شد که کمی شاهد تاخیر در این تاریخ هستیم اما همین هم قابل تحسین است. امروز آپدیتی با شماره ساخت 47.2.A.0.306 به صورت OTA برای اکسپریا ایکس زد ۱، اکسپریا ایکس زد ۱ کامپکت و اکسپریا ایکس زد پریمیوم ارایه شده که اندروید ۹ را ارایه می کند و قابل دریافت به صورت بی سیم و توسط خود دستگاه و اعمال آن وجود دارد، دقیقا مثل اکثر آپدیت های دیگر این روزها که دیگر شرکت ها ارایه می کنند.

خوشبختانه این آپدیت علاوه بر ارایه اندروید ۹ به موبایل های اکسپریا سونی به آن ها وصله امنیتی ماه اکتبر را نیز اضافه می کند و از آن مهم تر می توان به فیلم برداری FHD با نرخ ۹۶۰ فریم بر ثانیه و فیلم برداری HDR اشاره کرد. سونی ژست های حرکتی اندروید ۹ را به رابط کاربری خود اضافه نکرده است و تصمیم ژاپنی ها درباره آن مشخص نیست.

آپدیت اندروید ۹ اکسپریا ایکس زد ۱ ، اکسپریا ایکس زد ۱ کامپکت و اکسپریا ایکس زد پریمیوم به صورت منطقه به منطقه ارایه خواهد شد و اگر هنوز آن را دریافت نکرده اید نگران نبوده و منتظر باشید. نظر شما چیست؟ سرعت عمل سونی در ارایه آپدیت اندروید ۹ هر چند به صورت خلاصه اما قابل تحسین است.

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Cyrus

گوگل که اندروید مال خودشه
ولی بروز رسانی های سونی و نوکیا (اچ ام دی گلوبال) قابل تحسینه
مخصوصا این که سونی سوپر اسلوموشن رو به پرچمدار های ۲۰۱۷ اضافه کرده
و همین طور نوکیا که میان رده ها و پایین رده ها رو فراموش نمی کنه
طبق یک آمار معتبر از لحاظ سرعت اول سونی بعد نوکیا و بعد هم سایر
متاسفانه به دلیل این که گوگل از اول مدیریت خوبی نداشته حالا حالا ها باید برای یه سری از کمپانی ها صبر کنیم تا یه آپدیت بدن!

saman1670

دوست عزیز،این مشکل گوگل نیست.گوگل در اندروید 5.1 پشتیبانی از سیم کارتو اضافه کرد تا شرکتا یه رام بنویسن و روی هم گوشی تک سیم و هم دو سیم اجرا بشه.توی اندروید 8 تربل رو رونمایی کرد.کامل گرافیکو از سیستم عامل جدا کرد،شخصی سازی رو جدا کرد،ایموجی هم جدا کرد،تا شرکتا منتظر واینستن واسه این جور چیزا.حتی پچ امنیتی هم داره جدا می کنه تا مستقیم از سرور خوده گوگل دانلودش کنید.حتی پشتیبانی از تربل رو هم اجباری کرد.حتی گفته اگر کسی پچ امنیتی نده،بهش اجازه استفاده نمی کنه و اون گوشی ها رو بلاک می کنه.حتی توی اندروید 9 با چند تا شرکت همکاری کرد و هم زمان با گوگل اونام آپدیت دادن مثل اسنشال فون و ایکس زد3.
حتی توی اندروید کیو قراره دریافت آپدیت قبل از انتشار AOSP هم اضافه شه.اینا بخشی از تلاش گوگل بود.تقصیر خوده شرکته نه گوگل.

Alireza1995

دوست عزیز سوپر اسلوموشن به صورت پیش فرض رو گوشی های 2017 سونی هستش اما به صورت اچ دی
حالا با این آپدیت اسلوموشن رفت رو فول اچ دی
فعلا که باقی شرکت ها در حسرت فول اچ دی باشن

Cyrus

بله
معذرت می خوام

Quality

واقعا سوپر اسلوموشن FHD و فیلمبرداری HDR اضافه شده؟!!
اگر اضافه شده باشه واقعا فوق العادس
انتظار سوپر اسلوموشن FHD رو داشتم ولی دیگه HDR رو نه!

دمش گرم احتمالا فردا در خاورمیانه هم قابل دانلود میشه

سونی فوق العادس

mostafa3

🙁

Alireza1995

این آپدیت برا منطقه ویتنام است و ظاهرا دوربین هم دچار تغییرات شذه
حالا برا خود من که نیومده
Xz premium دارم
اینجا هم تایپ میکنم
Xz1
مینویسم
فعلا که هیچ ندارم

pouya

Sony Make Believe

CAPCOM

عالیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)