حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین سلفی گلکسی اس ۱۰ احتمالا لرزشگیر اپتیکال OIS و فیلم برداری 4K داشته باشد

نوشته

5 سال قبل | 9 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

یکی از معدود پرچمدارانی که دوربین سلفی با لرزشگیر اپتیکال یا OIS ارایه می کرد، اچ تی سی ۱۰ بود. حالا به نظر می رسد که دوربین سلفی گلکسی اس ۱۰ احتمالا لرزشگیر اپتیکال OIS و فیلم برداری 4K داشته باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم آیا دوربین سلفی گلکسی اس ۱۰ می تواند بهترین دوربین سلفی پرچمداران ۲۰۱۹ لقب بگیرد؟

درباره دوربین اصلی گلکسی اس ۱۰ شایعات زیادی شنیده ایم اما درباره دوربین سلفی این خانواده اطلاعاتی نداشتیم. امروز گفته می شود که دوربین های گلکسی اس ۱۰ ای (Galaxy S10E) احتمالا همان چینش دوربین های گلکسی نوت ۹ را داشته باشد، چه برای دوربین اصلی و چه برای دوربین سلفی.

اما دوربین سلفی گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پلاس احتمالا توانایی فیلم برداری 4K را داشته باشد و همچنین از لرزشگیر اپتیکال تصویر یا OIS بهره ببرد. این دو ویژگی سبب می شود که پرچمدارهای ۲۰۱۹ سامسونگ نسبت به دستگاه هایی که تا کنون در بازار وجود دارند، در بخش دوربین سلفی بسیار متمایز شوند.

مکانیسم دوربین سه گانه گلکسی اس ۱۰ پلاس و دوربین دوگانه گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ لایت لو رفت

شش ماه پیش بود که در ترنج خواندیم به نظر می رسد ارایه ۳ اپتیک متفاوت قرار است روی پروژه Beyond 2 سامسونگ که احتمالا گلکسی اس ۱۰ پلاس است عرضه شود. گفته می شود دوربین سوم گلکسی اس ۱۰ پلاس رزولشن ۱۶ مگاپیکسلی و زاویه دید ۱۲۳ درجه ارایه خواهد کرد. می دانیم دوربین های عریض ارایه شده روی موبایل فوکوس ثابت و بدون لرزش گیر اپتیکال هستند و احتمالا دوربین فوق عریض گلکسی اس ۱۰ پلاس هم از این قاعده مستثنی نیست.

می دانیم که دو عضو دیگر خانواده گلکسی اس ۱۰ یعنی Beyond 0 و Beyond 1 با دوربین دوگانه عرضه می شوند و خبر عجیب اینجاست که سامسونگ تصمیم گرفته تا دوربین محبوب تله را از این ترکیب دوتایی حذف کند و یک دوربین فوق عریض ارایه کند! به این ترتیب شما اگر دوبین تله می خواهید حتما باید گلکسی اس ۱۰ پلاس بخرید!

نظر شما چیست؟ دوربین سلفی چقدر برای شما اهمیت دارد؟ فکر می کنید دو ویژگی فیلم برداری 4K و لرزشگیر دست چقدر برای شما مهم باشد؟ به نظر من لرزشگیر اپیتکال یا OIS به دلیل پوزیشن گرفتن عکس سلفی که عموما دست فاصله زیادی با بدن دارد و بیشتر می لرزد، نسبت به عکاسی با دوربین اصلی که عموما دست به بدن نزدیک‌تر بوده و لرزش کمتر دارد؛ ارزشمندتر خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amer

ایول کارش درسته.

amer

جناب عطایی پتنت جدید سونی به ثبت رسید(سینما واید)

نیما عرفانی

بسیار عالی
دوربین دوگانه ی سلفی نسخه‌ی پلاس جذاب تر هم هست. رقیب اصلیِ دوربین سلفی پیکسل ۳ میشه که قطعاً إس ۱۰ برتری هایی مقابلش داره .
باید صبر کرد دید دوربین سلفی ایکس زد ۴ سونی و الجی وی ۵۰ چه مشخصاتی دارن.

Pouya

احسنت بهش👌

کهکشان

البته جناب ع ط ا یی اینو فراموش کردن که ۴کی با نرخ ۶۰ فریم میگیره و میتونه سلفی هایی با کیفیت عالی و جذاب ثبت کنه

علی شیخ زاده

عالیه 👌
معلومه سامسونگ روی اس ۱۰ همه جوره کار کرده

Milad7

اژدها وارد میشود 🙂

Alireza.se

چ گوشی بشه خدایی
حس میکنم سامسونگ بد عصبیه میخواد با غول به جنگ بیاد

MohammadFarhaadi

اینکه این آپشن عالیه درش شکی نیست ولی اینکه سامسونگ همین رو بزرگ میکنه و میشه نوآوری نسل جدیدش در تولد ده سالگی اینش واقعا ناراحت کنندست حالا اگه کسی بپرسه آقای سامسونگ چه کردی در گوشی جدید همش میگه 4k شصت فریم گذاشتم برا سلفی!خوب اگر قرار باشه سلفی ها هم حجمشون مثل عکسای دوربین اصلی باشه که فاتحه حافظه گوشی خوندست و همیشه صددرصده.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)