حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مکانیسم دوربین سه گانه گلکسی اس ۱۰ پلاس و دوربین دوگانه گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ لایت لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 12 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

شایعات متنوعی درباره خانواده گلکسی اس ۱۰ شنیدیم و چندی پیش نیز شایعه مشابه همین موضوع را مرور کرده بودیم. این بار دوباره درباره مکانیسم دوربین سه گانه گلکسی اس ۱۰ پلاس و دوربین دوگانه گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ لایت اطلاعاتی لو رفته که در ادامه با هم آن را مرور می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

شش ماه پیش بود که در ترنج خواندیم به نظر می رسد ارایه ۳ اپتیک متفاوت قرار است روی پروژه Beyond 2 سامسونگ که احتمالا گلکسی اس ۱۰ پلاس است عرضه شود. گفته می شود دوربین سوم گلکسی اس ۱۰ پلاس رزولشن ۱۶ مگاپیکسلی و زاویه دید ۱۲۳ درجه ارایه خواهد کرد. می دانیم دوربین های عریض ارایه شده روی موبایل فوکوس ثابت و بدون لرزش گیر اپتیکال هستند و احتمالا دوربین فوق عریض گلکسی اس ۱۰ پلاس هم از این قاعده مستثنی نیست.

به این ترتیب شما اگر دوبین تله می خواهید حتما باید گلکسی اس ۱۰ پلاس بخرید!

می دانیم که دو عضو دیگر خانواده گلکسی اس ۱۰ یعنی Beyond 0 و Beyond 1 با دوربین دوگانه عرضه می شوند و خبر عجیب اینجاست که سامسونگ تصمیم گرفته تا دوربین محبوب تله را از این ترکیب دوتایی حذف کند و یک دوربین فوق عریض ارایه کند! به این ترتیب شما اگر دوبین تله می خواهید حتما باید گلکسی اس ۱۰ پلاس بخرید!

دوربین خانواده گلکسی اس ۱۰

دوربین خانواده گلکسی اس ۱۰

دوربین اصلی اما به نظر می رسد که در تمام نسخه ها با دیافراگم دوگانه عرضه شود که f/1.5 و f/2.4 دارد. گشودگی دیافراگم دوربین فوق عریض احتمالا f/1.9 خواهد بود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این راهبرد سامسونگ جذاب باشد؟ به نظر من این تعداد بیشتری از کاربران را به سمت نسل گران تر است ۱۰ پلاس می برد.

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

دقیقا همون کاری که الجی در وی ۴۰ انجام داد میخواد روی إس ۱۰ پلاس پیاده‌سازی کنه با یکم تغییرات ولی سازو کارش مشابه وی ۴۰ هست.حتی اضافه کردن دوربین دوگانه ی سلفی.

Pouya

یادمه یکی بود موقع معرفی اس ۹ گفت کاش این دیافراگم رو یه f 2.0 هم داشت
یعنی بین ۱.۵ تا ۲.۴
الان یاد اون اوفتادم به نظرم اگر اینکارو میکرد جالب میشد برای شرایطی که نور محیط متوسطه خوب میشد البته فوق عریض که ۱.۹ داره برای دوربین اصلی منظورمه

Rog_Pc_Gamer

حاجی خار داشت واقعا دوربین تله نزاره؟ حالا اینو بگذریم خار داره دیافراگم باز تر بزاره برای دوربین واید؟ در مورد سنسورش نمیشه قضاوت کرد ولی معمولا دوربینای فرعی سایز پیکسلای ۱ میکرون داره که یعنی سایز سنسورشم خیلی کوچیکه
ظاهرا از همین سنسور 1/2.5 اینچی برای دوربین اصلی استفاده میکنه توی گوشی ۱۰۰۰ دلاریش! بعد بعضی شرکتا تو گوشیای ۱۵۰ دلاریشون سنسور ۱/۲ اینچی میزارن

Rog_Pc_Gamer

الان باز یه عده ریپلای میزنن میگن تو میفهمی یا سامسونگ یا میگن عوضش isp مجزا داره و پیکسلای ۱.۴ میکرونیش اندازه ۲ میکرون هواوی نور جذب میکنه😂😂😂

کهکشان

تو میفهمی یا سامسونگ یا میگن عوضش isp مجزا داره و پیکسلای ۱.۴ میکرونیش اندازه ۲ میکرون هواوی نور جذب میکنه😂😂😂

Alif16

احسنت دانشمند

Ainaz

ی ماه بعدش p 30 pro میاد ک اس 10 پلاس حرفی برای گفتن نداره تو دوربین جلوش 😀

Mahdi.L

سلام. درباره محصولاتی که هنوز به صورت رسمی وارد بازار نشدن و هنوز تست های عملکرد واقعیشون در دسترس نیست، بهتره زود قضاوت نکنیم

Milad7

این تروله کیه جدید پیداش شده 🤣

امیرحسین ملکی

دوربین پرچمداران سامسونگ تا اس ۷ همیشه بهترین بود در زمان خودش.. این در حالی که در اس ۸ به دلیل استفاده از همون دوربین اس ۷،در حد بقیه پرچمداران ظاهر شد و نهایتا امسال و در اس ۹، سامسونگ در سخت افزار مغلوب هواوی و در نرم افزار مغلوب گوگل و اپل شد.
ولی اس ۱۰ و مخصوصا نسخه سه دوربینش اگر با سنسور ۴۸ مگاپیکسلی و قابلیت های مشابه night mode و HDR+ در کنار دیافراگم دوگانه خود سامسونگ و بهبود های جزیی نرم افزاری ارایه بشه، میتونه لقب بهترین کمرافون رو مثل زمان اس ۷ دوباره بدست بگیره.
اینم بگم که تصمیم سامسونگ در جایگزینی لنز واید به جای تله در نسخه عادی اس ۱۰ به شرطی که سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسل باشه خیلی هوشمندانه و درسته.. چون عملا در ۴۸ مگاپیکسل، زوم دو برابر دیجیتال تفاوت فاحشی با اپتیکال نداره و برای همین انتظار دارم لنز واید نسخه پلاس، مثل هواوی حداقل ۳ برابر اپتیکال باشه.

علی شیخ زاده

دیگه تقریبا تمام مشخصاتش لو رفته😐

Mortazavi

عجببب

رفت کپی استراتژی ال‌جی که

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)